TGS: Sällan har vädret varit såhär vackert förr
En nyhet om ett konsolspel?!
Skandal :evil:
"Skandal" ska vara sagt med äkta upper class twit dialekt också!
Nja, GT5 är nog inte dumt, jag var väl lite anti och gillade inte trailern helt enkelt.
När det gäller bilspel så föredrar jag F1 2010, kommer till PC också och verkar riktigt bra.
Ser inte ens snyggt ut. För 2 år sen kanske.
Hade verkligen förhoppningar på det här. Men Är knappast snyggare än Forza efter jag såg denna video o den här videon såg verkligen ut som gameplay. Påstå inte sen att det är en beta.
Mmm för Forza är ju så bra när alla AWD är superior, och ser inget väder i forza btw.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Inte speciellt imponerad. Men jag antar att vad som helst som handlar om konsollspel blir nyheter på FZ.
Naaawwww... Säkert inga av läsarna på FZ.se som har PS3 eller ser fram emot detta spelet.
ps. om du inte vill läsa nyheter om konsollspel så kan du ju filtrera på PC uppe i högra hörnet. http://www.fz.se/plattform/pc ds.
Welcome to the Manglerdome
Inte speciellt imponerad. Men jag antar att vad som helst som handlar om konsollspel blir nyheter på FZ.
Om FZ inte duger åt fröken så varsågod
http://www.pcgamer.se/
Den här filmen fick mig att dregla, kan knappt vänta tills det släpps
Kan inte sony och Ms lägga ner det här med att muta spelutvecklare för att få exklusiva spelserier, det är ju bara trams som inte gör någon glad.
Mig veterligen har Gran Turismo serien alltid varit Playstation exklusiv.
Påminner en del om vädereffekterna i PGR 4 faktiskt.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Om FZ inte duger åt fröken så varsågod
http://www.pcgamer.se/
Den här filmen fick mig att dregla, kan knappt vänta tills det släpps
Nja, jag stannar nog kvar här tack, trots att sajten förvandlats till ett konsollnäste.
Drägla över den här filmen? Lättimponerad antar jag.
Bilarnas fysik, kontrollen och känslan öht har tydligen lidit i GT5, detta kommer FLOPPA.
Jag tror problemet GT5 lidit av är att de trodde de hade gjort ett grymt spel, så kom Forza 3 och de fick se sig slagna och börja om från början (därav alla förseningar), men till slut blev utgivarna förbannade och sa att "enough is enough, släpp de nu så vi får in lite pengar!", vilket betyder att det inte är i närheten av Forza 3 i körkänsla.
Vem bryr sig om regn när det känns som NFS att köra...rallydelen är tydligen inte i närheten av Colin McRae, DTM inte som Forza osv...GT5 är bara fem mediokra spel
Bilarnas fysik, kontrollen och känslan öht har tydligen lidit i GT5, detta kommer FLOPPA.
Schwammel! Till och med folket på InsideSimRacing sa att fysiken hade förbättrats sedan GT Academy som kördes för snart ett år sedan.
Jag tror problemet GT5 lidit av är att de trodde de hade gjort ett grymt spel, så kom Forza 3 och de fick se sig slagna och börja om från början (därav alla förseningar), men till slut blev utgivarna förbannade och sa att "enough is enough, släpp de nu så vi får in lite pengar!", vilket betyder att det inte är i närheten av Forza 3 i körkänsla.
Vem bryr sig om regn när det känns som NFS att köra...rallydelen är tydligen inte i närheten av Colin McRae, DTM inte som Forza osv...GT5 är bara fem mediokra spel
Visst är det så, fru Saida.
Mmm därför fysiken var skitbra i timetrial akademin som släpptes i början av året.. Fast det är klart, det var ju inte hela spelet så det förspråkar ingenting, ellerhur?
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.