Utvecklardagbok från Star Wars: The Old Republic

Robot
Utvecklardagbok från Star Wars: The Old Republic
Medlem
Utvecklardagbok från Star Wars: The Old Republic

Kan de komma ut nån gång då

Medlem

Blir det någon "neutral" sida eller måste man välja mellan "gott" och "ont"?

Vym
Medlem
Skrivet av Bathory:

Blir det någon "neutral" sida eller måste man välja mellan "gott" och "ont"?

Bara för att du spelar på Sith Empire sidan behöver du inte göra onda beslut och tvärtom för Galactic Republic.

Du kan spela som ond, god eller neutral i dina beslut oavsett vilken sida du väljer att spela som.

Personligen tycker jag om att vara djävulusiskt ond i spel som dessa, eftersom jag är så helylle och kramgo i verkligheten!

Medlem

Hehe, tyckte de va roligt hur dom sa att dom har fått till "the feeling of the lightsabre" när dom clash together i en fight med lightsabres.

Hur tusan ska dom någonsin kunna få till känslan i en lightsabre så länge den inte är som den ska vara?
Den ska skära i allt som smör! Så löjligt när dom slår fem sex gånger på varandra rakt igenom magen med lightsabre, hur mycke känsla är det?
Som tur är så blir de värsta effekt när dom clasha together, tur det.

Inaktiv
Skrivet av Ballong:

Hehe, tyckte de va roligt hur dom sa att dom har fått till "the feeling of the lightsabre" när dom clash together i en fight med lightsabres.

Hur tusan ska dom någonsin kunna få till känslan i en lightsabre så länge den inte är som den ska vara?

haha true that, tyckte också det var rätt roligt ^^
De kunde göra en speciell 'mode' när man slåss med svärdet där det blir lite svårare att träffa motståndarens kropp, men så fort du väl gör det så ska han/hon delas på mitten, i sann starwars anda

Inaktiv
Skrivet av Ballong:

Hehe, tyckte de va roligt hur dom sa att dom har fått till "the feeling of the lightsabre" när dom clash together i en fight med lightsabres.

Hur tusan ska dom någonsin kunna få till känslan i en lightsabre så länge den inte är som den ska vara?
Den ska skära i allt som smör! Så löjligt när dom slår fem sex gånger på varandra rakt igenom magen med lightsabre, hur mycke känsla är det?
Som tur är så blir de värsta effekt när dom clasha together, tur det.

UGH man førlorar alltid nær man kommenterar på fz but here goes:

Kænsla har ingeting med fakta att gøra. Period.

Bara før det kænns som jag får en avsugning, betyder inte det att min fleshlight ær en verklig mun.

1
Skriv svar