Se den senaste Black Ops-filmen

Robot
Medlem
Se den senaste Black Ops-filmen

JÄVLAR VAD FETT.

blev riktigt taggad!

Medlem

Är det bara jag men har dom med nutida vapen i ett vietnam-spel?????

Medlem

Blir intressant, så länge det inte blir så mycket att det blir jobbigt... finns inget mer jag hatar än att se clowner i skjutspel som ska föreställa "seriöst".

Medlem

Det är inget Vietnam spel! Lolflakes!

Medlem

Väntar och väntar säkerligen förgäves på ett CoD utan perks och helikoptrar/flyganfall osv. Bara ren och skär action, utan utomstående sätt att dö av än det motståndarna kan göra med vapen, knivar och granater/minor.

Spelar man någon dagens olika cod-versioner ett tag och man dör ett tjugotal gånger, inte ofta man har blivit skjuten mer än 5-6 gångar av dessa. Så fruktansvärt tråkigt. Fuskare är en fröjd i jämförelse med alla andra saker som förstör spelen.

Medlem
Skrivet av Fajri*:

Väntar och väntar säkerligen förgäves på ett CoD utan perks och helikoptrar/flyganfall osv. Bara ren och skär action, utan utomstående sätt att dö av än det motståndarna kan göra med vapen, knivar och granater/minor.

Spelar man någon dagens olika cod-versioner ett tag och man dör ett tjugotal gånger, inte ofta man har blivit skjuten mer än 5-6 gångar av dessa. Så fruktansvärt tråkigt. Fuskare är en fröjd i jämförelse med alla andra saker som förstör spelen.

<3 Cod1, Cod2

Medlem
Skrivet av Fajri*:

Väntar och väntar säkerligen förgäves på ett CoD utan perks och helikoptrar/flyganfall osv. Bara ren och skär action, utan utomstående sätt att dö av än det motståndarna kan göra med vapen, knivar och granater/minor.

Spelar man någon dagens olika cod-versioner ett tag och man dör ett tjugotal gånger, inte ofta man har blivit skjuten mer än 5-6 gångar av dessa. Så fruktansvärt tråkigt. Fuskare är en fröjd i jämförelse med alla andra saker som förstör spelen.

I och med att de är Dedicated servers, med möjlighet att stänga av typ allt, så kan man ju slippa detta..

Jag tror fan på de här spelet, är inbiten MW2are, blir nog en konvertering..

Medlem
Skrivet av sltrOlsson:
Skrivet av Fajri*:

Väntar och väntar säkerligen förgäves på ett CoD utan perks och helikoptrar/flyganfall osv. Bara ren och skär action, utan utomstående sätt att dö av än det motståndarna kan göra med vapen, knivar och granater/minor.

Spelar man någon dagens olika cod-versioner ett tag och man dör ett tjugotal gånger, inte ofta man har blivit skjuten mer än 5-6 gångar av dessa. Så fruktansvärt tråkigt. Fuskare är en fröjd i jämförelse med alla andra saker som förstör spelen.

I och med att de är Dedicated servers, med möjlighet att stänga av typ allt, så kan man ju slippa detta..

Jag tror fan på de här spelet, är inbiten MW2are, blir nog en konvertering..

Om du är inbiten MW2are är väl BlackOps givet då det är 100ggr bättre iaf om man är PC lirare. MW2 är ju avskytt speciellt på PC plattformen av uppenbara själ.

Medlem
Skrivet av zauii89:

MW2 är ju avskytt speciellt på PC plattformen av uppenbara själ.

Bland en liten klick elitistiska människor, ja. Men försäljningssiffrorna för PC talar sitt tydliga språk.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av zauii89:

MW2 är ju avskytt speciellt på PC plattformen av uppenbara själ.

Bland en liten klick elitistiska människor, ja. Men försäljningssiffrorna för PC talar sitt tydliga språk.

Nä det visar bara hur många som var förbannade och besvikna två dagar senare...

Medlem

Om MoH är bra på måndag (öppen beta) så blir det troligen inget blackops.

Alla cod sen CoD4 har varit usla multiplayermässigt. CoD4 finns ju mods osv. så perks osv. är inget problem med promod.

Har ingen aning om Black ops kommer ha modtools? Någon som vet säkert?

Medlem

Var det inte någon som skrev för ett tag sen att de skulle ta tillbaka rekylen?
Eller var det i MoH?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av LoA.:

Om MoH är bra på måndag (öppen beta) så blir det troligen inget blackops.

Alla cod sen CoD4 har varit usla multiplayermässigt. CoD4 finns ju mods osv. så perks osv. är inget problem med promod.

Har ingen aning om Black ops kommer ha modtools? Någon som vet säkert?

samma här, testar MoH på måndag och om det är bra så blir det nog det istället. iof. har jag redan bokat black ops men går väl avboka... har ett litet minne av att jag sett nåt om modtools för black ops, men är inte säker tyvärr :/


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem
Skrivet av LoA.:

Har ingen aning om Black ops kommer ha modtools? Någon som vet säkert?

"Mod Tools: Confirmed
We will release mod tools sometime post-launch. We need to finish the game first. Then we will make sure any urgent issues are handled. Then we will begin work on tools. The extent of the mod tools package will not be known until this time."

Källa: http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=71&t=270441


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av zauii89:

MW2 är ju avskytt speciellt på PC plattformen av uppenbara själ.

Bland en liten klick elitistiska människor, ja. Men försäljningssiffrorna för PC talar sitt tydliga språk.

Hm, jag känner mig inte elitistisk bara för att jag har bojkottat en undermålig produkt. Men det kanske är så att det är en minoritet som bryr sig om kvalitet och utövar konsumentkraft.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

fan vad roligt: ) alltid roligt när sånthära ploppar in i fps spel:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

fy fan va gött

Medlem
Medlem

tycker alla COD spel är barnsliga, fast SP är skit kul tycker jag, COD spelar man aldrig hela tiden, man tröttnar rätt så snabbt.

Medlem
Medlem

Jag är för gammal för det här, går och lägger mig...

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av zauii89:

MW2 är ju avskytt speciellt på PC plattformen av uppenbara själ.

Bland en liten klick elitistiska människor, ja. Men försäljningssiffrorna för PC talar sitt tydliga språk.

Hm, jag känner mig inte elitistisk bara för att jag har bojkottat en undermålig produkt. Men det kanske är så att det är en minoritet som bryr sig om kvalitet och utövar konsumentkraft.

Det är just såna där uttalanden som gör det elitistiskt. En högljudd minoritet som har fått för sig att just deras åsikter är de enda rätta. Att bara de kan avgöra framför alla andra vad som är kvalitet och vad som är undermåligt.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av zauii89:

MW2 är ju avskytt speciellt på PC plattformen av uppenbara själ.

Bland en liten klick elitistiska människor, ja. Men försäljningssiffrorna för PC talar sitt tydliga språk.

Hm, jag känner mig inte elitistisk bara för att jag har bojkottat en undermålig produkt. Men det kanske är så att det är en minoritet som bryr sig om kvalitet och utövar konsumentkraft.

Det är just såna där uttalanden som gör det elitistiskt. En högljudd minoritet som har fått för sig att just deras åsikter är de enda rätta. Att bara de kan avgöra framför alla andra vad som är kvalitet och vad som är undermåligt.

Välkommen till Internet där vem som helst kan göra sig hörd. Att det skulle vara elitistiskt vet jag inte om jag håller med om.

Tycke och smak är subjektivt och de flesta tycker att just de har rätt oavsett om de befinner sig i majoritet eller minoritet. Vilka av de politiska partier vi har är elitister? De minsta partierna? Skall de bara hålla tyst?

Om vi tittar på antalet människor på jorden som köpt MW2 och de som inte köpt spelet så är köparna en otroligt liten klick av mänskligheten. Vem är elitist egentligen?

Tycker du verkligen att vi skall gå på rena försäljningssiffror och inte kritisera spel om de säljer bra?

Eller är det så att du vill att kritiken framförs med tillägget "oservera att min åsikt är subjektiv, precis som din åsikt". Slutar den att vara elitistisk då?

Med ditt eget resonemang: Är det inte en elitistisk åsikt att använda försäljningssiffror som enda bas för kvalitet? Ris säljer bra, men är det den godaste maten?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Givet köp! Som alla andra CoD Spelen (:

Medlem

Tänker köpa spelet. 100 ggr om!!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

1
Skriv svar