Fallout: New Vegas - fick ni andra med karta i standardutgåvan?

Medlem
Fallout: New Vegas - fick ni andra med karta i standardutgåvan?

Köpte New Vegas igår och det var ingen lös karta med i fodralet. Tänkte bara kolla med er andra om ni fick någon med i erat spel?

Medlem

266 visningar och inget svar, kan jag vara den enda som köpt detta till ps3

Vore schysst om någon som har spelet kunde svara om de fick med någon karta eller inte.
Vet ej om Fallout 3 hade någon då jag alldrig spelade det men Elder Scrolls: Oblivion hade det iallafall, vilket inte gör det omöjligt att F:NW möjligtvis skulle kunna ha en.

Behöver veta detta, om jag skall göra en reklamation på spelet eller inte.

Medlem

Jag kan inte svara på din fråga, men jag kanske får smyga in en egen fråga.

Hur flyter spelet på, hur är frameraten osv?

Medlem

Ja lite info om spelet vore inge dumt... värt att köpa?
Aldrig spelat de tidigare.

Medlem
Skrivet av NoName:

Jag kan inte svara på din fråga, men jag kanske får smyga in en egen fråga.

Hur flyter spelet på, hur är frameraten osv?

Spelet flyter okej, pendlar mellan 25-30 fps. Kolla in denna videon, PS3 till vänster o 360 till höger - [http://www.youtube.com/watch?v=zO5AutbPHCM&feature=player_emb...]

Något som dock är irriterande är att spelet ofta får en sekunders frysningar, för att sedan fortsätta att flyta okej.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Ja lite info om spelet vore inge dumt... värt att köpa?
Aldrig spelat de tidigare.

Har själv aldrig spelat något tidigare fallout, var så jävla sugen på 3:an (GOTY) när den kom men när det visade sig vara en buggfest till PS3 så avstod jag denna.
Har spelat 22 timmar av New Vegas och spelet har bara låst sig en gång och det skedde efter ca. 15 timmars speltid. Helt okej för att vara ett spel av den här storleken (ta i trä).

Har du kört Elder Scrolls: Oblivion? Gillade du det så kommer du definitvt gilla Fallout.

Jag tycker absolut det är köpvärt:

Plus:
Stor värld att utforska och ofantligt mycket att göra i den (sidouppdrag, spel).
Många underbara karaktärer och välskriven dialog (Davison var brutalt underhållande att prata med ).

Minus:
Haltande gammal spelmotor.
Grafiken är serviceduglig, inte mer. Ingen AA.

Medlem

Svar på topic: Nej, fick ingen karta

Men själv har jag i stort sätt lagt ner det, väldigt mkt buggar. Mitt ps3 har fryst fast kanske 3-4 gånger nu. Min companion som har det mesta av min gear är bort... poff bara sådär.

Kände igår att nääää pallar fan inte!


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem
Skrivet av Denka90:

Svar på topic: Nej, fick ingen karta

Tackar så mycket för svaret.

Trist att höra om dina problem, jag har lyckligtvis inte än stött på några större buggar som förstört spelglädjen för mig.

1
Skriv svar