Red Dead Redemption: Undead Nightmare

Robot
Red Dead Redemption: Undead Nightmare

När Rockstar släpper nedladdningsbart material snålar de inte på konfekten. Zombier invaderar vilda västern!

#rockstar-games, #red-dead-redemption


Medlem
Red Dead Redemption: Undead Nightmare

Verkar väldigt schysst detta, lutar mot ett köp!

Medlem

Såg helt klart intressant ut, synd att man redan sålt iväg spelet. Kanske får bli ett nytt budgetköp i framtiden

/ LordDaimos

Medlem

När kommer detta till dator!!! ARGL!!

Inaktiv

Fan det är nåt med detta spelet. Det är snyggt, ok story osv. Men jag har inte särskilt roligt när jag spelar det.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Såg helt klart intressant ut, synd att man redan sålt iväg spelet. Kanske får bli ett nytt budgetköp i framtiden

/ LordDaimos

Undead Nightmare är fristående och behöver inte RDR för att spelas. Bara att köpa med andra ord.

Det här blir det andra DLC:et ever jag betalat pengar för.
Om det ska vara DLC, ska det vara av den här typen. Kudos till Rockstar San Diego för att ha packat in mycket spel för bucksen.
Det blir en kul Halloween-helg i år!


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Inaktiv
Skrivet av jonne_man:

Fan det är nåt med detta spelet. Det är snyggt, ok story osv. Men jag har inte särskilt roligt när jag spelar det.

Rockstar-syndromet. Stora sandbox-spel med bra atmosfär, bra story och fin grafik men inte särskilt roliga spel.

Kände exakt samma sak med GTA 4 också.


signatur

You must construct additional pylons.

Fan att det inte kan komma till PC snart.


signatur
Qjt
Medlem

Alltså, jag vill ha mer read dead, men är så jävla trött på zombies.
Hoppas det kommer någon "normal" expansion snart.

Medlem

Ja, det är ju inte lika roligt med zombier som originalspelet var. Men det är därför det fick en 4:a, RDR självt var en solklar femma för mig. Och det här är NÄSTAN lika kul, kanske ännu roligare om man verkligen älskar zombier :).

Medlem

Det är vansinnigt roligt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det är det absolut bästa DLC't jag har investerat mina pengar i. 2X multiplayer xp nu i helgen, let's nöta.

Medlem

Satans skit. Går ju inte alls att spela expansionen utan att ha spelet? Jag har lånat ut min skiva till en jobbepolare

Medlem

Det mest prisvärda DLC i år me thinks. Skönt att det inte är så seriös handling heller där John tjatar om sin kidnappade familj varje jävla sekund.

Medlem
Skrivet av amphix:
Skrivet av jonne_man:

Fan det är nåt med detta spelet. Det är snyggt, ok story osv. Men jag har inte särskilt roligt när jag spelar det.

Rockstar-syndromet. Stora sandbox-spel med bra atmosfär, bra story och fin grafik men inte särskilt roliga spel.

Kände exakt samma sak med GTA 4 också.

Spelglädjen dog väl mer eller mindre med 4an när allting blev så "avancerat" och seriöst


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

påminde mig om att ja ska sälja rdr, var kul i ett tag men sen blev det, som vanligt med rockstar numera, bara transportsträckor och irriterande cut scenes

Medlem

Hade det varit till PC hade jag övervägt ett köp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Ish
Medlem

Hade det inte vart så förbannat omständligt att handla på PS3 så hade jag övervägt det.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Hör att det ska vara cirka 10 timmar singelplayer extra ?

Help me win an iPad! Please vote for my video on https://mostinvincible.com/154 Easiest contest ever...

Medlem

verkar riktigt bra
möjlig DLC i framtiden; John Marston när han var med i gänget
skulle vara riktigt kul att rida runt och råna tåg och banker med riktiga bandidos

1
Skriv svar