MMO-liret Rift betatestas i helgen

Robot
MMO-liret Rift betatestas i helgen
Medlem
MMO-liret Rift betatestas i helgen

Utskick av nycklar samt instruktioner inleds 2010-12-08 18:20.

:S

Medlem

Jag vill också vara med!
Har ju bara invite som inte omvandlats till beta än :(:(


signatur
Medlem

hittar ingenstans på hemsidan där man kan ladda ner klienten :s


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem
Skrivet av 1337sweet:

hittar ingenstans på hemsidan där man kan ladda ner klienten :s

Först måste du få en beta invite, denna invite är bara ett steg närmare betan

Moderator | Testpilot

Har fortfarande kvar min key jag fick av ubisoft <3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ok. Skriver om detta tots att denna snabbsvars-funktion nyss raderade allt jag skrivit o påpekade att jag borde skriva en kommentar.

Jag var med i första beta-fasen o lirade. Fick igår ett mail att jag även va med i denna andra omgång och att det va bara att tuta och köra. Vet inte om detta gäller alla som va med i första betan eller om jag bara hade lite tur.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

fick också en key av deras ansvarige utdelare, men står ingen info om när var å hur man kan börja spela. Vilket sänker intresset för att spela

Medlem

jag har spelet men kan inte login på spelet hmmm

Medlem

De där nycklarna ni hade (VIP?) som man fick ta förut, vad hände med de?

Det stog för mig att jag skulle få en (30 kvar), men inget har kommit?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Så gäller det om Nycklarna!!
Ni som har fått Vip nycklarna ni är med i alla event och om ni inte har fått nån mail så är det bara att logga in på deras hemsida och acceptera EULA reglerna och sen bara att tanka ner beta clienten:D.
Ni som har vanliga nycklar funkar så här att ni kanske blir valda att delta i den här betan och inte den sista eller om ni har tur så kanske ni blir valda att delta i alla events:D

Medlem

Jag var med och lyckades knipa en av VIP nycklarna. Jag har inte fått någon nyckel till min mail ännu och förstår inte vad du menar med att jag ska acceptera euela avtalet. När jag loggar in på riftgame.com står det endast att jag ska skriva in en invite serial som jag inte har.

Ska ju enligt FZ.se ha vunnit en VIP nyckel och så vitt jag förstår så ska jag inte behöva grejja med invite nycklar.

Medlem

Ser nice ut, och jag som börja spela WoW precis

Ni som har spelat det, är det nån WoW utmanare??

Medlem

Fixade en VIP nyckel efter att ha jagat runt hela nätet känns det som. Ska bli kul att testa mitt sprillans nya HD6970 kort

Medlem

hehe spelade förra betan också :3 spelet är grymt kul

Medlem

Är det någon som (Enligt tidigare) fått sin VIP nyckel av FZ ännu?
Börjar ju köra ihop sig snart och jag har inte sett/hört något om nyckeln.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Är detta endast PvP eller finns det PvM också?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Alright, ska bli kul att testa ifall man har tur


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av QueloR:

Är det någon som (Enligt tidigare) fått sin VIP nyckel av FZ ännu?
Börjar ju köra ihop sig snart och jag har inte sett/hört något om nyckeln.

Samma här, inte fått någon nyckel än, vill ju gärna hinna ladda ned clienten innan servrarna går upp...

Redaktör
Skrivet av Frgr:
Skrivet av QueloR:

Är det någon som (Enligt tidigare) fått sin VIP nyckel av FZ ännu?
Börjar ju köra ihop sig snart och jag har inte sett/hört något om nyckeln.

Samma här, inte fått någon nyckel än, vill ju gärna hinna ladda ned clienten innan servrarna går upp...

Alla VIP-nycklar är utdelade, om ni hann få en nyckel ska ni ha fått den via privat meddelande.


signatur
Medlem

Hmm det var väldigt konstigt tompa, kommer mkt väl ihåg att jag klickade på VIP-Nyckel och kom till en sida där det stod att det skulle skickas en nyckel till mig...

Medlem
Skrivet av Frgr:

Hmm det var väldigt konstigt tompa, kommer mkt väl ihåg att jag klickade på VIP-Nyckel och kom till en sida där det stod att det skulle skickas en nyckel till mig...

Samma här för mig, men visst. Kan ha blivit något knas med lagg från servrar eller vad vet jag?
(Inte för det säger mkt) Men har första kommentaren till tävlingen också, där jag tackar för att jag (Vad jag trodde) fick en nyckel. Aja, ibland blir det skit. xD


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av QueloR:
Skrivet av Frgr:

Hmm det var väldigt konstigt tompa, kommer mkt väl ihåg att jag klickade på VIP-Nyckel och kom till en sida där det stod att det skulle skickas en nyckel till mig...

Samma här för mig, men visst. Kan ha blivit något knas med lagg från servrar eller vad vet jag?
(Inte för det säger mkt) Men har första kommentaren till tävlingen också, där jag tackar för att jag (Vad jag trodde) fick en nyckel. Aja, ibland blir det skit. xD

Mjo kan ju vart det, jävligt tråkigt dock, har vart helt inställd på o testa detta denna helgen.

Medlem

Ingen VIPnyckel här heller! Eftersom man trodde att det var klart så har man ju inte ansökt om invitekey heller...

Medlem

Jag fick min invite-nyckel bara ett par minuter från att jag hade klickat på knappen och reserverat en.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag fick min invite-nyckel bara ett par minuter från att jag hade klickat på knappen och reserverat en.

Syftar på en tidigare tävling där de delade ut ett par "VIP" nycklar. Där det var klappat och klart för att spela beta.

Verkar dock som många som ska ha fått en inte fick sin. Lite undersökning kring detta uppskattas.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Moderator | Testpilot

Men vänta, nycklarna vi får här är det sådana som ger oss en chans att vara med? Ni snackar om VIP och det låter ju lite som... Automatiskt spelande?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Men vänta, nycklarna vi får här är det sådana som ger oss en chans att vara med? Ni snackar om VIP och det låter ju lite som... Automatiskt spelande?

FZ delade ut VIP-nycklar också som garanterat gav tillgång till betan. Men vi verkar vara en del som inte fick sina nycklar trots att det stod att vi skulle få dom.
Tog ju visserligen slut snabbt, men eftersom det stod att man hade fått en så trodde man ju att det var grejat.

Medlem

Var väldigt snabb och när jag klickade hade den legat uppe i kanske 1½ minut. Inte helt säker men tror det stod 50 st kvar eller så. Kom vidare till en sida där det stod att jag fått en nyckel. Kl 18:03 skrev jag i alla fall en kommentar på facebook att det var Rift det handla om och att folk skulle skynda skynda. Räknat stenhårt på att få testa detta nu under helgen och att det inte blir av är en ganska stor besvikelse

Medlem

Nu börjar det lukta bugg på riktigt här. Är ni helt säkra på att ni skickat iväg nycklar, kan någon som har sin lägga en kommentar?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

12
Skriv svar