Tiden är kommen för Homefront

Robot
Tiden är kommen för Homefront

Dramatisk ny singleplayer-rulle talar klarspråk – det är dags att befria hemlandet!

#homefront


Medlem
Tiden är kommen för Homefront

Sp duger säkert, men mp är nog inget att hurra över. håler mig till Bf.

Medlem

Hoppas ngt slags demo kommer (snart).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skulle nog tippa på att MP i detta spelet håller ganska stadigt. Folk från den stängda betan som spelade på PC va väldigt euntiastiska över att PC. Tydligen ska dem ha spenderat extra tid med finslipning på PC versionen. Rekommenderar att kolla in deras blogg.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Tror mer på det här än på Battlefield! FFOW var riktigt roligt faktiskt! Konstigt att det inte blev större i MP än vad det blev :S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Tror mer på det här än på Battlefield! FFOW var riktigt roligt faktiskt! Konstigt att det inte blev större i MP än vad det blev :S

Kan hålla med, men de börjar på en ny kula (haha) med Homefront, personligen känns det långt mer intressant än Battlefield 3 så här långt...
Givet köp till både 360 och PC, för att utvecklarna tycks bry sig om sina spelare (till skillnad från andra företag)

Dedikerade servrar för PC/konsol, man får hosta egna (privata) servrar moddverktyg för PC, moddar för konsol, spawn och killcam för att motverka campande, spawnkillande ger inga poäng, mer poäng för att döda folk nära objective och mer poäng för att ta objective än för rena kills, man vinner fram fordon/vapen genom kills, inte streaks (inga heli/tank campare), unika fördelar för PC (hosta servrar, skapa moddar, cockpit läge) etc.

Medlem

flopp!
började nästan gråta då jag hörde "voice actor" i början på trailern.
grafiken ser kass ut, även animationer.
de skjuter på bron men ger ingen effekt på bron mm mm
blir väl lite bättre än Breach ungefär ;9

Medlem

Jag är riktigt nyfiken på det här spelet men jag störde mig enormt mycket på hur likformig elden/röken på bron var där i slutet av videon. Men det känns nästan som ett givet köp oavsett.

Medlem

Nu är jag riktigt sugen på spelet


signatur

Game long and prosper

Medlem

det här spelet är jag otroligt taggad inför.

kan bara säga att MP är grymt, bästa känslan på länge.

Medlem

ser skit ut...och allvarligt, nordkorea invaderar usa? haha vilken bra story! det hade väl funkat om nordkorea haft mer än 1 MIG-plan och USA haft ett försvar likt Schweiz, dvs. smörknivar och checkhäften

1
Skriv svar