Njut av Elder Scrolls: Skyrim-bilderna

Robot
Njut av Elder Scrolls: Skyrim-bilderna

Ett gäng läckra Skyrim-bilder finns nu till allmän beskådan i FZ:s bildarkiv.

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Njut av Elder Scrolls: Skyrim-bilderna

Deras grafikmotor klarar fortfarande inte av att göra realistiska klippor, de ser ut som om de är gjorda av papper, trist...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Åh... Herregud...

Medlem
Medlem

Tycker inte det ser vidrigt ut i alla fall, sålänge det flyter på bättre än förrut.

Medlem

Den är väldigt lik deras gamla grafikmotor. Fast nu ser karaktärerna i alla fall ut som folk.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

!!? Ser ju ut som Oblivion utan Carl´s texture pack


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Ser inte helt pjåkigt ut, ska man bara se hur väl det är animerat också, Oblivion och Fallout 3 var ett skämt när det kom till animeringen, det är ändå spel med stora budgetar vi snackar om, för att inte nämna Morrowind där allt flaxande med armarna mest distraherade en.

Medlem

Det blir nog bra det här!

Medlem

Men ge er nu! Det är ju en helt ny motor! Inte alls likt Oblivion.. HAHAHAHAHAHAHA!

.

Ni kände ironin va?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Dom är inte så jättebra på att göra inomhusmiljöerna, men utomhus ser det bra ut

// stavningsedit


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Deras grafikmotor klarar fortfarande inte av att göra realistiska klippor, de ser ut som om de är gjorda av papper, trist...

Är rätt säker på att det inte är motorns fel, utan att det är samma artister som jobbar med spelen.

Extremt många klagomål när det gäller Bethsofts "motor" under årens lopp har haft väldigt lite med själva motorn att göra, och snarare folket som arbetat med spelet.

Medlem

Öhm... Är det inte IDTech 5?

Inaktiv
Skrivet av kimr120:

Öhm... Är det inte IDTech 5?

Nej.

Gamebryo och Havok som tidigare men med lite finputsning. Tycker lövskogen är det som imponerar mest. Skog är svårt att göra i spel.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Duger säkert.

Medlem

I came


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Ah, längtar till att få ge mig ut i TES-världen ännu en gång

Medlem

Tycker det ser väldigt snyggt ut, kan inte vänta tills november för att se hur det kommer vara i rörelse.

Snygg grafik är alltid trevligt, men med elder scrolls så har det aldrig varit anledningen till att jag älskar serien.

Medlem
Skrivet av Troublegum:
Skrivet av kimr120:

Öhm... Är det inte IDTech 5?

Nej.

Gamebryo och Havok som tidigare men med lite finputsning.

Nej.

Creation Engine som är deras nya, in-house motor.

Ser bra ut, bättre än te.x Dragon Age 2, som dessutom bara är smålevels, inte en öppen värld som detta. Sen kan man ju iofs tycka att det är trist att konsolerna stoppar upp grafikutvecklingen rätt rejält :/


signatur
Medlem

Karaktärerna ser då mer levande ut i alla fall.
Hoppas på ett bra SDK till detta


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag tycker jämfört med Oblivion att det är en klar förbättring, och mest ske det bli spännande att se drakarna i rörelse. Har länge längtat efter ett spel med drakjakt som är spännande och häftiga.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Ish
Medlem

Jag hoppas som andra nog också gör att animeringen blir bättre. Och ett schysst tredje persons läge vore inte fel heller.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Sitter och dreglar det kanske inte är någon supergrafik precis, men snyggt är det

Medlem

Kan alla grafiknördar hålla sig undan en stund och låt oss andra njuta av detta Elder scrolls spelen har aldrig gjort mig besviken så mina förväntningar på detta spel är skyhöga. Tycker personligen att grafiken är perfekt för ett sådant här spel. Kan dra ett exempel, counter-strike samt wow är det fortfarande miljontals med folk som lirar, inte för att det är snyggt, utan för att det är kul.


signatur

OORRYYEE!!

Medlem
Medlem
Skrivet av pewpew:

snabb nyhet

Med tanke på att bilderna släpptes för sådär en 5 timmar sedan så, jo, det var snabbt. Tidigare har bilderna varit exklusiva till vissa papperstidningar.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av pewpew:

snabb nyhet

Med tanke på att bilderna släpptes för sådär en 5 timmar sedan

Dom postades den 7:e på Gamereactor, hi-res versioner av bilderna.. har man facebook och lagt till Bethesda så fick man också bilderna den 7:e


signatur
Medlem

Oblivion var nog den tristaste och mest generiska skiten någonsin.Så länge de gör spelvärlden i Skyrim intressant och fylld med saker att upptäcka så kan de använda vilken motor de än vill vad mig anbehagar.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Så oerhört vackert. Lätt årets spel trots otroligt hård konkurrens.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

Oblivion var nog den tristaste och mest generiska skiten någonsin.Så länge de gör spelvärlden i Skyrim intressant och fylld med saker att upptäcka så kan de använda vilken motor de än vill vad mig anbehagar.

Jag tycker du borde fundera på en karriär som ståuppkomiker.


signatur

Memento Mori

123
Skriv svar