CPU/Datorövervakning

Medlem
CPU/Datorövervakning

Hej, Satt ett bra tag igår och letade efter något program som visar hur temperaturen är i datorn, men jag blev inte något klokare av det.

Så jag undrar, Har ni/vet ni något bra program som man kan se hur varm cpu'n är osv?

Medlem

åh, man tackar.

Medlem

Helt ok då alltså, 34grader

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Förstår mig inte på den sidan, hittar ingen download knapp förutom den med "registry booster" liknande programmet.

Medlem

kolla längst upp på sidan


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Man var visst tvungen att registrera sig på sidan. Tack så mycket för hjälpen.

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Man var visst tvungen att registrera sig på sidan. Tack så mycket för hjälpen.

Behövde inte jag göra.

Har du laddat hem programmet? Vad tycks?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av DraxXus:

Man var visst tvungen att registrera sig på sidan. Tack så mycket för hjälpen.

Behövde inte jag göra.

Har du laddat hem programmet? Vad tycks?

Lite mer avancerat än de andra jag laddat ner, här står ju volt och dunka dunka ser det ut som
Fläkthastigheten har jag inte fått att funka, bara en fläkt som spinner. men den kanske bara registrerar processorfläkten

Medlem

EVEREST Ultimate Edition är nog ett av dom bästa inom min åsikt. Där har du koll på hela datorn/temp/hårdvara/mjukvara.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Ja det har jag haft innan och det tyckte jag om riktigt mycket, Varför tänkte jag inte på det? Do'h!

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Ja det har jag haft innan och det tyckte jag om riktigt mycket, Varför tänkte jag inte på det? Do'h!

Man kan inte komma ihåg allt som sagt


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar