FZ lanserar nytt forum

Robot
FZ lanserar nytt forum

Samma hederliga innehåll förpackat i ny läcker skrud – kolla in vår nya diskussionsplats!


Medlem
FZ lanserar nytt forum

Alltid trevligt med new stuff

Medlem

Grymt jobb grabbar! Kanon.

Medlem
Medlem

Ser bra ut. Nya citat-systemet (klicka på ett inlägg) är grymt trevligt

Medlem

Härligt, det enda jag saknar är att man kan gå till sista sidan på en tråd som har fler än en sida direkt från forumet. Som det är nu måste man klicka in först på tråden och sen vidare till sista sidan. En annan sak är att vartannat inlägg borde ha en annan färg så att det blir lättare att läsa.

Och förresten, kom igen nu alla, lägg till avatarer. Det är så tomt och opersonligt just nu

Redaktör

Tack för synpunkterna och era positiva kommentarer, det värmer verkligen! Ös på med mer feedback i den här tråden!


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Tack för synpunkterna och era positiva kommentarer, det värmer verkligen! Ös på med mer feedback i den här tråden!

Missade det, har lagt in mitt inlägg där istället

Inaktiv

snyggt smidigt och riktigt bra!

Inaktiv

Jag gillar det !

Inaktiv

Men....vad har hänt med alla subforumen? Nu känns allt så himla rörigt. Inget strategi subforum?
Och hur vågar ni ta bort the elder scrolls delen?
Nej men ärligt, varför har ni "förminskat" forumdelen? Eller har jag missat något?

Medlem

Underbart, mycket skönare och bättre


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Nice, lite ovanligt men man vänjer sig


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Plottrigt värre när mycket samlas under ett och samma forum utan subforum. Men det är väl bara att vänja sig.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Ok, jag ändrar mig fan va jobbigt aja


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Pc tråden är ju en stor jävla röra bara! fixa det.....................

Medlem

nic jobbat gubs, vet hur mycket arbete som kan ligga bakom så

Skägg.
10 Chambers

Vi har tagit bort forum som det varit ingen eller liten aktivitet i och flyttat in de trådarna i mer övergripande kategorier. Det gör att det kan bli lite rörigt till en början men om ett tag kommer de vettiga trådarna att utkristalliseras och de utan aktivitet kommer att puttas undan.


signatur
Medlem

Härligt! Har väntat på en ny forumdel sen ni gjorde om sidan.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Det var på tiden!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Bra att man kan klicka bort översta delen med 0:or EHUM "flitiga användare"

Medlem

Jag tycker det var bättre förr. Förstår inte varför det hela tiden ska ändras på det som fungerar. Bevara det gamla istället.

1
Skriv svar