Sony: PSP2 kommer inte kosta skjortan

Robot
Sony: PSP2 kommer inte kosta skjortan

Företaget har lärt sig läxan från Playstation 3-lanseringen.

#sony


Medlem
Sony: PSP2 kommer inte kosta skjortan

Är lite nyfiken på vilka funktioner de valt att utesluta. Bra att dom lärt sig den läxan åtminstone.

Medlem

Jag tycker fortfarande ps3 är dyr. Men visst det är min åsikt!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Priset måste ligga runt 1500-2000 om jag ska köpa


signatur

Meep!

Medlem

Min ps3s blu-ray paja i går så idag får jag köpa en ny jippi!!! Ska köpa en 320gig slim kostar runt 3000 Jag menar en mobbe kostar ca2000 idag å vad har den? Tror endå att psp2 an går på ca4000kr allt som allt.......för man vill ju ha spel till el?

Medlem

Hamnar ändå i överpris när det väl kommer till sverige, ps3an kostade nästan 200 dollar mer här.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

En av de mest intressanta aspekterna med PSP2 är att de nämner "New Game Media Format" och att det verkar som om de faktiskt kommer utnyttja att kapaciteten hos korten ökar.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Efter att ha ägt en PSP är jag mer än skeptisk till att införskaffa ännu en pryl från Sony - särskilt med tanke på hur tråkigt det var med spel och problematiskt med patchar och releases uppdateringar och att kunna använda maskinen som mediaspelare. Näe, ut med den för granskning så får vi se...


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Är lite nyfiken på vilka funktioner de valt att utesluta. Bra att dom lärt sig den läxan åtminstone.

Troligtvis bluerayspelare, 5kg stålram och annat stuff.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Webhallen har lagt ut maskinen och man kan förboka till priset 3299 :- En kvalificerad gissning som kan visa sig stämma ganska väl...

Medlem

Är den officiellt döpt till PSP2? Det hade jag missat!

Medlem

Den kommer bara att kosta byxan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Banjo:

Webhallen har lagt ut maskinen och man kan förboka till priset 3299 :- En kvalificerad gissning som kan visa sig stämma ganska väl...

Jag tror det är 1300 kr för dyrt för den målgrupp PSP2 vänder sig till?


signatur

Det var detta...

Medlem

3000 och 4000 ska de kosta enligt pris jakt. Kan ju vara preliminära priser. De är webbhallen och cdon som har lagt up de. Ger väl en fingervisning om vart priserna kommer hamna..

1
Skriv svar