Möt brudarna i Duke Nukem Forever

Robot
Möt brudarna i Duke Nukem Forever

"I'm bringing sexy back" skanderar hertigen i den senaste trailern och påminner sig själv varför han är osams med utomjordingarna.

#nyhetstips, #duke-nukem-forever


Medlem
Möt brudarna i Duke Nukem Forever

Inte för att jag har något emot sex eller sådant i spel, men det känns så överdrivet i alla fall ifrån trailern. Jag har iofs aldrig spelat Duke Nukem men kändes lite överdrivet som sagt.

Just ja, FIRST!!!1111

Medlem

Haha, i just love Duke Nukem!


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av mixxx:

Inte för att jag har något emot sex eller sådant i spel, men det känns så överdrivet i alla fall ifrån trailern. Jag har iofs aldrig spelat Duke Nukem men kändes lite överdrivet som sagt.

Just ja, FIRST!!!1111

Det är det som är Duke Nukem, lot's of sex, lot's of roids, and lots of gore!


signatur

Life is short , play more

Medlem

Anybody mind if I...take off my pants?


signatur

My gun's bigger than yours.

Skall inte tjata om brudarna i Duke Nukem. Vore som att säga att tjejerna i stripklubbar inte tar av sig kläderna för pengar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha, hertigen i egen hög person. "Mind if i take my pants off?" haha

Inaktiv

Omg, lättklädda brudar på internet, det här är en skandal!

zzz

Medlem

Brudarna i Duke håller då högre kvalité än genomsnittet, både med och utan kläder

Skägg.
10 Chambers

Man kan ju förstå varför spelet har försenats så många gånger, måste ta evigheter att modellera upp tuttarna i varje ny grafikmotor...


signatur
Medlem

Jag känner lukten av en kommande nude mod!!!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

<3 DUKE NUKEM

Men varför censur ?? måste hitta utan :D::D

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mack3:

<3 DUKE NUKEM

Men varför censur ?? måste hitta utan :D::D

Jag skulle inte bli förvånad om det blir pixelerat även i spelet.


signatur
Medlem
Skrivet av Javas:

Jag känner lukten av en kommande nude mod!!!

Jag känner lukten av massor med feminister som kommer att sitta samlade med popcorn och cola samtidigt som de drar igång lite Duke när det släpps.

Inaktiv

WooT! Mer naket i spel är bara bra, påskyndar den här löjliga processen att det skulle va något fel med det.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Sicken skit, men det är väl det som är så "bra" med Duke Nukem!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Får alltid en awesome känsla i bröstkorgen när man ser Dukes grin i slutet på trailarna.
Tycker inte att det gör något att det är så pass mycket otukt i spelet, det är Duke.
Sen får man hoppas att spelet inte bara kommer bli kategoriserat som ett sexspel, "Remember to wash your hands after playing" kunde de ha struntat i, då det bara får spelet att verka som en runktripp

Always bet on Duke. Så jävla pepp!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mack3:

<3 DUKE NUKEM

Men varför censur ?? måste hitta utan :D::D

Jag skulle inte bli förvånad om det blir pixelerat även i spelet.

Antingen det eller ett val att köra med eller utan fyrkantiga bröst.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Sicken skit, men det är väl det som är så "bra" med Duke Nukem!

Haha men ser man på, är det inte bjosarn som kommenterar yttligare ett klipp med Duke, även fast du nu inte gillar spelen. Verkar nästan som att herr Duke varit elak mot dig eller varit tuff mot din uppväxt eller något.

Skit hittade du ju dessutom inte i detta klippet.. men testa istället det från förra veckan där Duke kastar avföring så får du kanske något som faller dig i smaken.

Inaktiv

Haha, lysande!

Medlem

( . )Y( . )


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Westrr:
Skrivet av bjosarn:

Sicken skit, men det är väl det som är så "bra" med Duke Nukem!

Haha men ser man på, är det inte bjosarn som kommenterar yttligare ett klipp med Duke, även fast du nu inte gillar spelen. Verkar nästan som att herr Duke varit elak mot dig eller varit tuff mot din uppväxt eller något.

Skit hittade du ju dessutom inte i detta klippet.. men testa istället det från förra veckan där Duke kastar avföring så får du kanske något som faller dig i smaken.

Han har redan wajnat på det klippet med


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av mixxx:

Inte för att jag har något emot sex eller sådant i spel, men det känns så överdrivet i alla fall ifrån trailern. Jag har iofs aldrig spelat Duke Nukem men kändes lite överdrivet som sagt.

Just ja, FIRST!!!1111

Then you don't know Duke


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Man kan ju förstå varför spelet har försenats så många gånger, måste ta evigheter att modellera upp tuttarna i varje ny grafikmotor...

Haha, ja precis.Duke har blivit "vuxnare" kan väl kanske bero på att hardcore dukefans är väl 30-35+ nu. Själv var jag runt 20 när duke kom..


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Själv så har man vuxit upp sedan man körde Duke3D, men hertigen ligger ändå nära till hjärtat. Filmerna som man sett här är kanske lite överdrivet barnsliga (som bajskastet osv), men som sagt, it's The Duke. Endast Duke kan komma undan med sådant.

Har själv beställt Balls Of Steel-paketet, bara för att det är Duke :).

Always bet on Duke!

Medlem

Remember to wash your hands after playing.

Inaktiv

Haha! "Please remember to wash your hands after playing" xD Klockren! Me want this game SO much!

Medlem

Haha, inte seriöst för fem öre, precis som ett Duke spel ska vara=).

Skrivet av bjosarn:

Sicken skit, men det är väl det som är så "bra" med Duke Nukem!

Har du ens spelat de första spelen när de kom? Tyckte du i så fall att det var skit även då?

Medlem

Thats the proper use of physix ^^

Medlem
Skrivet av Westrr:
Skrivet av bjosarn:

Sicken skit, men det är väl det som är så "bra" med Duke Nukem!

Haha men ser man på, är det inte bjosarn som kommenterar yttligare ett klipp med Duke, även fast du nu inte gillar spelen. Verkar nästan som att herr Duke varit elak mot dig eller varit tuff mot din uppväxt eller något.

Skit hittade du ju dessutom inte i detta klippet.. men testa istället det från förra veckan där Duke kastar avföring så får du kanske något som faller dig i smaken.

Han är säkert bara avis på duke

12
Skriv svar