Team Ninja vill göra Dead or Alive 5

Robot
Team Ninja vill göra Dead or Alive 5

"Team Ninja skulle vilja utvecklas och jobba mot den framtiden", är chefen Yosuke Hayashis kryptiska svar på om det blir ett Dead or Alive 5.

#dead-or-alive-dimensions, #team-ninja, #dead-or-alive-4


Medlem
Team Ninja vill göra Dead or Alive 5

Med tanke på att Itagaki Tomonobu har lämnat Team Ninja så lär nog en 5:e del inte hålla samma klass.

Medlem

För mycket kläder. *går iväg och skäms*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Säger som föregående att eftersom Itagaki har lämnat så finns det en stor risk att det inte blir bra men.. Jag vart ändå glad av den här nyheten och vill verkligen att det ska bli bra! DOA är ett av om roligaste fightingspelen

Medlem

Haha, galet porrig box.

Började med DoA 2 för mig, älskade counter systemet som gjorde att jag hade en chans emot min Tekken älskande, knappspammande kompis. Just den sjukt mjukporriga japanska gubb sidan av serien gör mig förbannad.
Mekaniken är solid låt det vara i fokus, hoppas på mer kläder mer counters mer combos, mindre wankboy -fanism.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Känns som om det är dags för en uppföljare nu, var ju ändå 6 år sedan sist.

Dem får gärna kika på Mortal Kombats story mode och ge fan i ett återanvända modeller från xbox eran som dem gjorde i fyran.

Medlem

DOA Xtreme 3 med Unreal Engine någon?

1
Skriv svar