Brink uppdaterat - första DLC:t blir gratis

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

Gratis DLC idag är i stort sett ett erkännande att ditt spel suger och du försöker fånga in fler samt tillfredställa de missnöjda.

TDU2 någon?

Sedan när har detta varit bestämt? Jag vill minnas att Left 4 Dead 1 och 2 båda hade gratis DLC (Iallafall till PC) och de spelen sög inte, samma med TF2. Nej, gratis DLC betyder INTE att spelet är dåligt.

Medlem
Skrivet av pileofnuts:

Finns det något kvar av den svenska ET-scenen, och i så fall, hur ställer de sig inför Brink? Jag spelade lite i en ET-klan en gång i tiden och det skulle kanske vara roligt att hoppa på det tåget igen.

Några klaner finns det kvar, hurvida de ska övergå till Brink vettifan, men det ser ut som våran ET clan har några brink lirare i alla fall... clanoss.se Vi har spelat ET sedan "betan" 2003


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Vänta, har jag missat nånting, jag trodde gratis DLC betydde att utvecklarna vill fortsätta utveckla spelet post release ist för att bara casha in på utlovade funktioner och missions i efterhand... =P

Medlem

Det vart ju en nytt Counter Strike spel ju =/ Tyckte inte om Brink.....

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Det vart ju en nytt Counter Strike spel ju =/ Tyckte inte om Brink.....

yah right! Märker du ingen skillnad på Brink och CS kan du ju fortsätta lira CS tycker jag... liite mer team play krävs än i CS... som förövrigt knappt har några objektive alls... oj, jag glömde, man kan plantera en BOMB på två valfria platser.... woooooowwww...

Förövrigt tycker jag inte brink är jättebra... men att gämföra det med pubertetsspelet CS var rätt lågt... hehe!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Preacher81:

Det vart ju en nytt Counter Strike spel ju =/ Tyckte inte om Brink.....

yah right! Märker du ingen skillnad på Brink och CS kan du ju fortsätta lira CS tycker jag... liite mer team play krävs än i CS... som förövrigt knappt har några objektive alls... oj, jag glömde, man kan plantera en BOMB på två valfria platser.... woooooowwww...

Förövrigt tycker jag inte brink är jättebra... men att gämföra det med pubertetsspelet CS var rätt lågt... hehe!

Spelar inte Counter Strike, det var nog kanske 14 år sedan, men tyckte dock att det var väldigt lika, kanske hade för stor förhoppningar på spelet. Men men,

12
Skriv svar