Vinn lyxigt The Witcher 2!

Medlem

Grymt bra tävling!
Håller tummarna och hoppas, The Witcher 2 vore en perfekt present till flickvännen (och mig så klart).

Medlem

Kan detta bli första FZ tävlingen jag vinner? Knappast...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hoppas verkligen man kan vinna detta, stor respekt till CD Projekt RED. Älskade ettan hoppas man får testa 2:an också.


signatur

P.L.U.R

Medlem

>.<... vill ha det so bad! D:


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Skulle vara skönt att vinna det här paketet faktiskt..

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Bruden123:

Jag vill inte vara petig ... men dom heter "CD Projekt" och inte "CD Project" som man kanske skulle kunna tro. Eller har jag fel?

Helt rätt, klantig miss av oss. Frågorna kan jag inte ändra nu när tävlingen startat så det får stå.

Nöjd dig iallafall med att "Ingen är perfekt".

Jag är visst prefekt!

Troll!

Medlem

Hoppas verkligen på denna tävlingen.

Medlem

Riktigt bra tävling!
Bara att hoppas att turen är med en, finns inget finare än att försvinna in i ett skönt lir.

Medlem

Okej, ge mig bara vinsten så ska jag inte säga det till någon...

Medlem

Meh, inte för att man har någon chans för att vinna när man anmäler sig 2 dagar innan vinnaren ska koras... Fast drömma kan man ju alltid göra.

Medlem

Hörde igår av en kompis att The Witcher 2 är gryyyymt! Hoppas att man vinner så man själv får chansen att se hur rätt han har


signatur

Game long and prosper

Medlem

har redan the witcher 2 collector's edition som inehåller allt och lite till men kul att svara på frågerna ändå och se om man vinner det va väldigt enkla fråger:-)

Medlem

Finfin tävling, lycka till alla deltagare. Förutom möjligtvis den här personen:

Skrivet av the_man_90:

har redan the witcher 2 collector's edition som inehåller allt och lite till men kul att svara på frågerna ändå och se om man vinner

Mycket vill ha mer, alltid lika "trevligt"...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

The Witcher 2 tävling! Bättre blir det inte! <3 Lycka till.

Medlem

Det är nästan elakt!, att ni skickar brev till nån att man är vinnare i witcher2 tävligen med denna länk för att se vad man vunnit och först när man öppnat den andra sidan som inte fanns länkad i brevet ser man att man fick ett 4-6 tröst pris på nån komisk-comic-bok...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

Det är nästan elakt!, att ni skickar brev till nån att man är vinnare i witcher2 tävligen med denna länk för att se vad man vunnit och först när man öppnat den andra sidan som inte fanns länkad i brevet ser man att man fick ett 4-6 tröst pris på nån komisk-comic-bok...

Är tävlingen avgjord?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av toast:

Det är nästan elakt!, att ni skickar brev till nån att man är vinnare i witcher2 tävligen med denna länk för att se vad man vunnit och först när man öppnat den andra sidan som inte fanns länkad i brevet ser man att man fick ett 4-6 tröst pris på nån komisk-comic-bok...

Är tävlingen avgjord?

Ja! http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110523/fzs-the-witcher-2-...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

12
Skriv svar