Robot
The Darkness 2

Blod, svett och tårar. Det är inte alltid lätt att vara besatt av ljuskygga demoniska bestar men The Darkness 2 gör det i alla fall underhållande.

#duke-nukem-forever, #2k-games, #the-darkness-2-2, #digital-extremes, #starbreeze, #the-darkness


Medlem
The Darkness 2

(Ned)byte av röstskådespelare och utvecklare (av vad man såg från GT) som är så jävla kåta på sitt eget övervåld får varningsklockorna att ringa....
Gillar inte den nya designen heller.
Mike Patton är kvar iaf


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Medlem

Första spelet var ju riktigt bra, var ett av mina första köp till krysslådan. Ska bli intressant att se hur detta spel artar sig. Positivt att det kommer till PC

Inaktiv

4 oktober? Något säger mig att det release-datumet kommer ändras.

Medlem

Hoppas de har kvar den härliga stämningen från orginalet så är jag såld


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser intressant ut i alla fall, ser fram emot mer info framöver

Medlem

Första spelet var lite långtråkigt i början men blev rejält mycket bättre en bit in, överlag ett riktigt bra spel som kändes ganska annorlunda tack vare "The Darkness".

Inaktiv

Tentaklerna verkar verkligen mycket bättre i det här jämfört med ettan, men de MÅSTE få till en bra story också, hur svårt det än må vara att leva upp till föregångaren på den punkten.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Skrivet av AblacK:

Första spelet var ju riktigt bra, var ett av mina första köp till krysslådan. Ska bli intressant att se hur detta spel artar sig. Positivt att det kommer till PC

Jag har aldrig spelat det men det ser ju faktiskt ganska underhållande ut när Brad inte ens kommer ut ur toarummet xD

http://www.youtube.com/watch?v=MSzuW5uCSig


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

"är gamla bekana", bekanta menar ni väl ?

Inaktiv

fånigt och larvigt är vad jag tänker när jag ser bilderna .. är nog för gammal för det här spelet, trots att det är 18+ ;D

Medlem
Skrivet av Casten:
Skrivet av AblacK:

Första spelet var ju riktigt bra, var ett av mina första köp till krysslådan. Ska bli intressant att se hur detta spel artar sig. Positivt att det kommer till PC

Jag har aldrig spelat det men det ser ju faktiskt ganska underhållande ut när Brad inte ens kommer ut ur toarummet xD

http://www.youtube.com/watch?v=MSzuW5uCSig

Haha, höjdarklipp!!

Inaktiv
Skrivet av Nemo:
Skrivet av Casten:
Skrivet av AblacK:

Första spelet var ju riktigt bra, var ett av mina första köp till krysslådan. Ska bli intressant att se hur detta spel artar sig. Positivt att det kommer till PC

Jag har aldrig spelat det men det ser ju faktiskt ganska underhållande ut när Brad inte ens kommer ut ur toarummet xD

http://www.youtube.com/watch?v=MSzuW5uCSig

Haha, höjdarklipp!!

Haha första gången jag såg det skrattade jag nästan dö på mig själv.
Riktigt hilarious gameplay xD


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

1
Skriv svar