Sagan om Ringen-spelet introducerar nya hjältar

Robot
Sagan om Ringen-spelet introducerar nya hjältar

Gandalf, Aragorn och dvärgen får ursäkta – Lord of the Rings: War in the North introducerar nya hjältar också!

#lord-of-the-rings-war-in-the-north-2


Medlem
Sagan om Ringen-spelet introducerar nya hjältar

Var det inte Boromir som sa "One does not simply walk into Mordor"?

Detta spelet ser inte ut att bli något att hänga i granen heller. Säkert lika värdelöst som conquest eller vad det heter.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Tänkte "vafan - Zack Peterson - hjälte? Nae." innan jag scrollade ner:)

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

Var det inte Boromir som sa "One does not simply walk into Mordor"?

Precis!

Medlem

Lite fail där med citatet xD

Inaktiv

Vilket sammanträffande, ominstallerade Battle for middle earth igår!
Nostalgi man får

Medlem

Sagan om Ringen är det bästa som någonsin skapats av människan. Tack J.R.R. Tolkien för denna Gudagåva!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av fanboyen:

Precis!

Medlem

Ptja, vad ska man säga, sebastian är väl helt enkelt inget lotr-nörd som vissa av oss.

För övrigt så är det åter en nyhet med ett dåligt försök till humor. Snälla varför kan ni inte bara skriva VANLIGA nyheter? Eller gå och gör stand-up komedi om ni är så desperata.. suck.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Chuck Norris simply walks into Mordor!

Medlem

Jag ser fram emot spelet iaf.

Medlem
Skrivet av Remus:

Sagan om Ringen är det bästa som någonsin skapats av människan. Tack J.R.R. Tolkien för denna Gudagåva!

Kunde inte ha sagt det bättre själv (=

Medlem

Dvärgen fick sig en smäll på käften av trollet! Men det här spelet kan nog mycket väl bli något. Jag var riktigt opepp i början men det börjar ta sig tror jag

Medlem

Bara jag som tyckte att ett twitter skämt hade passat när trollkarlen pratade med fågeln?

Medlem

Om man skulle dra en slutsats av denna trailern.. Så har väl spelet en chans.. Tycker det såg rätt trevligt ut.. Eller kanske det är för att jag avgudar sagan om ringer ^.^

Medlem

Denna trailer var ok. Det såg inte sjukt fult ut i alla fall.
Blev lite sugen på detta spel nu. Länge sedan jag spelade något Tolkien-inspirerat.
Kul att se Radagast, även om just den sekvensen var ful.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Mjo, lite intressant är det allt.


signatur

Miner, don´t shoot!

Tack till er som påpekade missen, nyheten rättad!

Skrivet av KlosterKatten:

Ptja, vad ska man säga, sebastian är väl helt enkelt inget lotr-nörd som vissa av oss.

För övrigt så är det åter en nyhet med ett dåligt försök till humor. Snälla varför kan ni inte bara skriva VANLIGA nyheter? Eller gå och gör stand-up komedi om ni är så desperata.. suck.

För att skriva VANLIGA nyheter krävs VANLIGA människor. FZ:s nyhetsstab blev galen för länge sedan av allt nyhetsskrivande.

Medlem

Ser liiiite lame ut, men vi får se.

Medlem

Tror inte det blir så bra faktiskt. De talar alldeles för mycket om att spelet är så coolt och striderna är så häftiga, låter lite som snacket innan LOTR: Conquest.


signatur

Hobbits = fun

Medlem

Bioware och CD projekt skulle gå samman och göra ett Sagan om Is och Eld RPG, det skulle lätt bli bättre än LotR. Men det är drömmar det, får hoppas att Cyanides RTS blir bra.

1
Skriv svar