Undervattenstrider i Guild Wars 2

Robot
Undervattenstrider i Guild Wars 2

ArenaNet röjer detaljer om den massiva världen under ytan.

#nyhetstips, #guild-wars-2, #arenanet


Medlem
Undervattenstrider i Guild Wars 2

Nice, älskade Vashj'ir i Cata. Kommer man kunna vara under vatten lite vart som helst eller bara i någon specifik zon?

Medlem
Skrivet av fanboyen:

Nice, älskade Vashj'ir i Cata. Kommer man kunna vara under vatten lite vart som helst eller bara i någon specifik zon?

Lite överallt, som det ser ut Spana in filmen.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Något som vet varför de alltid använder endast musen för att kontrollera sin karaktär?
Är det för att de vill att man ska kunna följa exakt vad de gör och vilken skill som är vilken?

Hur som helst, ser riktigt nice ut.

Medlem

ååhhh underbart nyskapande! dessutom ser det helt fantastiskt ut! super excited att testa GW2!!!!

Medlem

Self ress, alla har heals (och den vart inte dålig heller).. verkar vara ett svårt mmo, precis som alla andra

Medlem
Medlem
Skrivet av Kerrai:

Self ress, alla har heals (och den vart inte dålig heller).. verkar vara ett svårt mmo, precis som alla andra

Han hade 4,712 HP och healen healade ca 720 med ca 20 sec cooldown, den är mer användbar på att dra ut på fighten än att göra dig odödlig

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Self ress, alla har heals (och den vart inte dålig heller).. verkar vara ett svårt mmo, precis som alla andra

inte Self Rez, gw2 har ett "downstate" innan man "dör" och måste återuplivas!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Längtar!!! give me give me!!!!


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Ser bra ut. Har alltid tyckt att det har varit löjligt att slåss under vatten i mmos, men det är ju för att det brukar vara möjligt att kasta yxor och skjuta eldklot under vattnet, vilket inte är möjligt här då.

Jag undrar dock vad det här gör för balansen i spelet. Borde inte fighters bli mer kapabla än magiker under vattnet eftersom det verkar vara främst melee-attacker?

Om man är låg på hp och krigar på en strand, kan man bara springa ner i vattnet och dö för att få en snabb res?

Medlem

Verkar lite lätt... inte ens fiskbossen kunde döda honom. Hoppas att han var högre level än mobsen!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Är det bara jag som tycker att det här är väldigt fånigt? spjut istället för yxa under vattnet? varför? och varför ska man få andra skills? okej för eldboll under vattnet och så men alla skills behöver väl inte ändras?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Guild Wars 2 = bästa spelet ever, Guild Wars 2 kommer att krossa WoW

Medlem

Ser jävligt najs ut!!

Medlem

Jag är inte imponerad. Fick känslan av korea-mmo :S


signatur

Chooch it

Medlem

Vaddå fylla i födelsedata och godkänna deras avtal och policy?

För o titta på deras reklam? I don´t think so.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

En välkommen funktion i GW, men, tycker ändå det inte blir så värst spännande...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Satan, nu blev jag riktigt hypad! Har inte varit intresserad förut, men när jag nu fick reda på vatten temat så är jag otroligt sugen!

Har velat ha ett sånt här vatten tema i ett mmo i typ 6 år nu, så tänker inte banga när det äntligen kommer GW2 kommer väl bli gratis att spela som 1an? Dvs, det bara kostar att köpa spelet och sen tutar man och kör kostnadsfritt?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Rigge1988:

Jag är inte imponerad. Fick känslan av korea-mmo :S

Kolla i våran GW2 tråd här på FZ, vi ger dig massor av info på bara första posten och spelet är inte i närheten av ett koreanskt grind MMO kan jag försäkra dig om.

http://www.fz.se/forum/pc/guild-wars-2-95237?page=1


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Självklart är det gratis att spela online, det är deras koncept.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av Javas:

Satan, nu blev jag riktigt hypad! Har inte varit intresserad förut, men när jag nu fick reda på vatten temat så är jag otroligt sugen!

Har velat ha ett sånt här vatten tema i ett mmo i typ 6 år nu, så tänker inte banga när det äntligen kommer GW2 kommer väl bli gratis att spela som 1an? Dvs, det bara kostar att köpa spelet och sen tutar man och kör kostnadsfritt?

Ja du bara köper det sen får du spela hur mycket du vill.
Dem kommer också ha "onödiga mikrotransaktioner" som är att du kan köpa saker för riktiga pengar men det kommer inte att kunna ge dig en fördel i spelet.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

GW2 Ser Sjuuuukt najs ut, men med tanke på att det ändå har titeln "Guildwars" kommer de säkert förstöra spelet helt på ett eller annat sätt

Medlem
Skrivet av joffjoff:
Skrivet av Javas:

Satan, nu blev jag riktigt hypad! Har inte varit intresserad förut, men när jag nu fick reda på vatten temat så är jag otroligt sugen!

Har velat ha ett sånt här vatten tema i ett mmo i typ 6 år nu, så tänker inte banga när det äntligen kommer GW2 kommer väl bli gratis att spela som 1an? Dvs, det bara kostar att köpa spelet och sen tutar man och kör kostnadsfritt?

Ja du bara köper det sen får du spela hur mycket du vill.
Dem kommer också ha "onödiga mikrotransaktioner" som är att du kan köpa saker för riktiga pengar men det kommer inte att kunna ge dig en fördel i spelet.

Skönt att man inte får fördel av mikro-shoppen, sånt förstör bara ett mmo. När kommer spelet att komma? Jag vet att dom inte har ett officiellt datum, men har dom sagt om det kommer i år?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Smuck:

GW2 Ser Sjuuuukt najs ut, men med tanke på att det ändå har titeln "Guildwars" kommer de säkert förstöra spelet helt på ett eller annat sätt

Hurså? Spelet ser ju ut att bara kunna bli riktigt kul och fixar många av de problemen man hade med första spelet.

Skrivet av Javas:

Skönt att man inte får fördel av mikro-shoppen, sånt förstör bara ett mmo. När kommer spelet att komma? Jag vet att dom inte har ett officiellt datum, men har dom sagt om det kommer i år?

En beta ska starta i år som sen bestämmer ett eventuellt datum för öppen beta och sen release.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Rekommenderar alla som är intresserade utav Guild Wars 2 att kolla in http://gw2sverige.se

Inaktiv

Usch, aldrig gillat undervattens banor i spel.

Medlem
Skrivet av robineng:

Usch, aldrig gillat undervattens banor i spel.

Då har du aldrig spelat Rugrats: Scavenger Hunt till N64.

1
Skriv svar