Mängder med läckt Battlefield 3-gameplay

Robot
Mängder med läckt Battlefield 3-gameplay

Alpha-versionen bjuder på läckor så det står härliga till. Ta fram ditt fredagsmysgodis, för nu blir det åka av.

#nyhetstips, #battlefield-3


Medlem
Mängder med läckt Battlefield 3-gameplay

Undrar var f-n min alpha invite är...

Medlem

Måste man anmäla sig någonstans eller räcker det med att prenumerera på deras nyhetsbrev och ha hög "veteranstatus"?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

vafaan, jag sitter och tittar på en tjock utvecklingsstörd unge som mimar till techno....
hur gick det här till?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

ser bra ut.


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Det hörs att det är svenskar som spelar på några av videorna ^^

Medlem

Så länge som jag får valuta för pengarna för MoH så blir jag glad.
Typ.. BF3 beta opens:
For MoH-Tier1 buyers: 20 Aug
Open Beta: 10 Sept.
Men de lär dra oss vid näsan som vanligt och låta alla få tillgång samtidigt.

Hoppas de arbetar mer med destruction. Flera skott mot fönster/väggar och inget händer???

Medlem

Bara kommit till andra videon. Man ser sina ben när man kollar ner! Woohoo! Nu blev jag en aning gladare. (Det är något som betyder ganska mycket för mig, konstigt nog. )

Vanligtvis ogillar jag när folk leakar videor, men i detta fallet kan jag nog tycka det är helt okej. Det visar lite mer hur spelet faktiskt är. Och enligt mig, ser riktigt bra ut hittills.

Inaktiv

Snackade med supporten

Dom som får spela nu är helt random vad jag fattat som har veteran status i bad company 2
och har signat upp på newsletters på battlefield 3 sidan.

sen vi andra som blev "lurade" att köpa MoH för betan får vänta till september eller senare augusti...

Medlem

gillar allt utom bergränsningen samma stil som bf bc2

Medlem
Skrivet av eCore:

gillar allt utom bergränsningen samma stil som bf bc2

Känner inte igen mig riktigt i den beskrivningen. Spelade BC2 väldigt mycket, men detta känns på något vis ändå annorlunda. Visst, det känns inte som Battlefield 2, för det är inte Battlefield 2, men det känns inte som Bad Company bortsett från när de kör Rush.

Undrar hur det kommer bli på t.ex Strike at Karkand och Wake Island.

Medlem

Ser riktigt riktigt kul ut. Givetvis några småmissar men det är ju trots allt ingen färdig produkt.
Är en aning oroad för "släng dig över hinder med benen" animationen dock. Är lite rädd för att det kommer vara svårt för spelet att "förstå" om jag vill hoppa upp på ett hinder eller förbi?
Fast jag tvivlar dock inte på att det kommer vara helt underbart.

(Snubben var ju tvungen att täcka sitt namn, suck, så som vanligt blir det ju "challange accepted". HoundofOrigin borde vara hans alias eller? Syns på film #3 vid några tillfällen nere vid squad.För vad jag förstår är han den ende som inte är Medic i sin grupp? (Ja, jag har brist på annan underhållning))

Medlem

Var det någon mer än jag som tyckte att banan var lite liten? såg ju ganska trångt ut att åka runt där med apc'n och sen när han sprang på ett ställe så stog det att han lämnade "the combat area" medans några från det andra laget var längre in än där han sprang dom kanske har stoppat baserapeing en gång för alla ? ser hur som helst awesome ut!

Medlem
Skrivet av WeedEnergy:

Snackade med supporten

Dom som får spela nu är helt random vad jag fattat som har veteran status i bad company 2
och har signat upp på newsletters på battlefield 3 sidan.

sen vi andra som blev "lurade" att köpa MoH för betan får vänta till september eller senare augusti...

Veteran status???


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Är jag den enda som misstänker att någon kommer bli fetstämd?

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Så länge som jag får valuta för pengarna för MoH så blir jag glad.
Typ.. BF3 beta opens:
For MoH-Tier1 buyers: 20 Aug
Open Beta: 10 Sept.
Men de lär dra oss vid näsan som vanligt och låta alla få tillgång samtidigt.

Hoppas de arbetar mer med destruction. Flera skott mot fönster/väggar och inget händer???

Så eftersom jag köpt tier1 och aktiverat den koden så börjar betan 20 augusti för mig? SWEET!

Medlem

Alpha fortfarande och det är max 3 månader kvar innan spelet skall finnas ute i butik??

Detta är oroväckande! Undrar hur mycket dom har kvar på singleplayer och vilka multiplayer banor som är 100% klara!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Newplayerpro:
Skrivet av Fuidama:

Så länge som jag får valuta för pengarna för MoH så blir jag glad.
Typ.. BF3 beta opens:
For MoH-Tier1 buyers: 20 Aug
Open Beta: 10 Sept.
Men de lär dra oss vid näsan som vanligt och låta alla få tillgång samtidigt.

Hoppas de arbetar mer med destruction. Flera skott mot fönster/väggar och inget händer???

Så eftersom jag köpt tier1 och aktiverat den koden så börjar betan 20 augusti för mig? SWEET!

Nä jag vet inte när betan börjar.
Vad jag menar, är att vi som köpt MoH för att få tillgång till BF3 betan borde få börja spela ett tag innan spelet blir öppen beta. Speciellt när de i princip använde "Access to BF3 beta 12 months..." som argument för att köpa MoH.
http://www.medalofhonor.com/battlefield3

Men om de ska hålla sig till vad de säger på sidan, så ska vi som har MoH-T1 få tillgång till betan innan den blir öppen för alla.
Jag vill inte ha en ynklig liten vecka på mig utan snarare 10-20 dagar. Därför skrev jag att betan för MoH borde börja mot slutet av Augusti om nu betan ska öppnas i september och spelet släppas i oktober. Betan lär ju inte vara igång under oktober då de måste snabbt fixa buggar och skräp som folk hittar och ändringar brukar ofta framställa nya buggar och att börja fixa allt sånt en eller två veckor innan release är knappast smart.

Medlem

Om det är någon som undrar varför det laggar osv. så står det klart och tydligt när man fått en alpha invite (jopp ) att alphan är till för till dels att testa servrarna och att DICE gör en massa olika tester som kommer leda till lagg, rubber-banding etc.

Samt så är denna killens dator hyfsat dålig, en laptop med en i5:a och 5870 mobile version (alltså inte riktiga 5870) Samt så har han inte riktigt koll på sina inställningar i fraps vilket leder till spiklagg ibland.

Fatta vad awesome det här kommer vara utan något lagg antingen hårdvarumässigt eller nätverksmässigt. AWESOME!

Medlem

Förresten, MCOM defuse filmen när han går in till bomben där 3 pers är och skjuter först 2 st. sedan plockar den sista som skriker GUUUYS I NEED SOME FUCKING HELP HERE sen bra pang och blod mot väggen. Låter så brutalt när han skriker, riktigt realistiskt med ekot osv. rös när jag såg det haha.

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:

Bara kommit till andra videon. Man ser sina ben när man kollar ner! Woohoo! Nu blev jag en aning gladare. (Det är något som betyder ganska mycket för mig, konstigt nog. )

Vanligtvis ogillar jag när folk leakar videor, men i detta fallet kan jag nog tycka det är helt okej. Det visar lite mer hur spelet faktiskt är. Och enligt mig, ser riktigt bra ut hittills.

Medlem

Är det bara jag som tycker att den riktigt jobbiga delayen från BC2 är med i BF3?


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:

Är det bara jag som tycker att den riktigt jobbiga delayen från BC2 är med i BF3?

Se mitt första inlägg 3 kommentarer upp så kan det nog vara därför.

Tvivlar på att dom inte har en bra nätkod till ett sånt här stort spel. Annars får dom nog rappa på där uppe i Stockholm.

Medlem
Skrivet av LoA.:
Skrivet av Idono:

Är det bara jag som tycker att den riktigt jobbiga delayen från BC2 är med i BF3?

Se mitt första inlägg 3 kommentarer upp så kan det nog vara därför.

Tvivlar på att dom inte har en bra nätkod till ett sånt här stort spel. Annars får dom nog rappa på där uppe i Stockholm.

Ja jo jag hoppas dem fixar det. Annars ger jag en stark rekommendation till dice att sparka sina nätkodare. Jag har inget emot att dem har smått delay till konsol men nu snackas det PC med dedicerade servrar. Det ska inte vara delay le 200 ping's kännsla.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Remus:

Alpha fortfarande och det är max 3 månader kvar innan spelet skall finnas ute i butik??

Detta är oroväckande! Undrar hur mycket dom har kvar på singleplayer och vilka multiplayer banor som är 100% klara!

Hmm...osäker men Beta perioden brukar inte hålla så värst länge om jag inte har helt fel. Betan drar igång snart. Men jo, det låter lite konstigt om det vore Alpha, såvida det inte är så att personen som spelat in det valt att inte lägga ut videon förren nu. Dvs att videon är inspelad sen ett bra tag sen, bara fördröjt det.

Who knows...

Medlem

Det jag känner direkt är att de förstörbara miljöerna bidrar inget till gameplayen just nu vilket känns meh... I bad company 2 känns det som att miljöerna verkligen förstärker och förändrar gameplayet allteftersom. Hoppas att det är något som bara inte är klart än. Tex. när en kille kastar en granat eller skjueter en misil vid en buss, nog fan borde nått hända med bussen där. Den kan väl röra sig lite eller dylikt.

Medlem

Varför blir jag inte sugen på BF 3?

Inaktiv
Skrivet av Remus:
Skrivet av WeedEnergy:

Snackade med supporten

Dom som får spela nu är helt random vad jag fattat som har veteran status i bad company 2
och har signat upp på newsletters på battlefield 3 sidan.

sen vi andra som blev "lurade" att köpa MoH för betan får vänta till september eller senare augusti...

Veteran status???

Om du spelat bfbc2 på dator vet du vad det är inte 100 om konsolerna har samma system

Medlem
Skrivet av MarkusWolf:

Varför blir jag inte sugen på BF 3?

Kan det vara för att soundet samt UI:n liknar (kanske rent utav samma) BF:BC2 för mycket? Det gör att jag personligen tappar suget enormt, vill fan inte ha ett till BC spel. Det ända som håller mitt hopp uppe är att i BF3 lovas det mycket större kartor samt mer/olika fordon/flygplan, osv, som gör att det inte kommer att kännas likadant. Vet ifan, jag kanske snackar i "nattmössan", inte sovit än.

Kan vara det.

Medlem

Tråkigt och se så många personer bryta mot den NDA de godkänt. Skapar lätt rykten och en felaktig bild av en produkt som inte är färdig ännu. De borde lägga tiden på att felsöka och meddela Dice om buggar och problem istället för att lägga upp videos.

Skriv svar