Diablo 3 – beta-gameplay

Medlem

visst tycker jag inte detta var det bästa de visat. det ser dock ut som att de är i väldigt låg level och helt seriöst, hur kul var diablo 2 när man var i låg level och knappt hade några skills. det tog ett tag innan spelet blev riktigt njutbart. stämningen höjdes såklart om man var flera men jag tror det är först när man kommit upp i lite högre level och fått lite mer spells som spelet komemr förändra synen på andra. för att inte tala om runor samt att spela med andra.

jag är iaf sjukt taggad på diablo 3. jag är helt säker på att jag kommer gilla det och spela ihjäl mig.

Medlem

Ser lite halvdant ut men jag tror dom flesta lär ändra uppfattning om ni får spela det själva tror knappast hela spelet blir sådär tecknad grafik typ då blir det värdelöst..

Medlem

Synd att de sabbat spelet så pass mycket bara.

Max players 4
Alltid Online ( stör inte mig så mycket)
IRL cash auction house
Inga skillpoints
Ingen påverkan på ens stat points

Så jävla tragiskt att de sabbat precis allt, saknar fan 2010 då det värsta med Diablo 3 vart att grafiken var för barnslig.

Medlem

lite OT kanske, men något som alltid förvånat mig.....

Varför envisas FZ alltid med att kopiera filmer från andra källor endast för att visa dem i sämre kvalitet än orginalkällan? Varje gång jag ser ett klipp här så kopierar jag namnet och ser den på youtube i 720/1080p istället....

Medlem
Skrivet av Allexz:

lite OT kanske, men något som alltid förvånat mig.....

Varför envisas FZ alltid med att kopiera filmer från andra källor endast för att visa dem i sämre kvalitet än orginalkällan? Varje gång jag ser ett klipp här så kopierar jag namnet och ser den på youtube i 720/1080p istället....

För att FZ.se får inga reklamintäckter om folk inte måste vada igenom ett par reklamspäckade sidor innan filmen spelas upp, skulle dom bara länka rakt av så missar dom ju några sidladdningar och därmed ett par ören per annonsvisning.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Allexz:

lite OT kanske, men något som alltid förvånat mig.....

Varför envisas FZ alltid med att kopiera filmer från andra källor endast för att visa dem i sämre kvalitet än orginalkällan? Varje gång jag ser ett klipp här så kopierar jag namnet och ser den på youtube i 720/1080p istället....

För att FZ.se får inga reklamintäckter om folk inte måste vada igenom ett par reklamspäckade sidor innan filmen spelas upp, skulle dom bara länka rakt av så missar dom ju några sidladdningar och därmed ett par ören per annonsvisning.

Vad har detta med kvalitet att göra?

Medlem
Skrivet av Allexz:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Allexz:

lite OT kanske, men något som alltid förvånat mig.....

Varför envisas FZ alltid med att kopiera filmer från andra källor endast för att visa dem i sämre kvalitet än orginalkällan? Varje gång jag ser ett klipp här så kopierar jag namnet och ser den på youtube i 720/1080p istället....

För att FZ.se får inga reklamintäckter om folk inte måste vada igenom ett par reklamspäckade sidor innan filmen spelas upp, skulle dom bara länka rakt av så missar dom ju några sidladdningar och därmed ett par ören per annonsvisning.

Vad har detta med kvalitet att göra?

Jaha, sorry *läste om, läste rätt*

Kvalitén blir ju sämre för ofta har dom väl nån halvkass"orginal" filmsnutt i ett format deras videospelare på siten inte klarar och måste konvertera den med någe snålinställningar för att spara bandbredd.

-Jag hoppar alltid till Gametrailers för o se filmer, finns de inte där så går även jag till dutuben.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Man hade ju förväntat sig lite högre kvalité på grafiken faktiskt... det här såg ut som något låg-budget spel från 1990-talet.

zzzZZZzzz. Blir nog inget köp.

Medlem

Jag har lite svårt att bedöma det från filmmaterial osv osv. I första hand mest intresserad om det är ett bra flyt, en grym story och trevlig design. Därefter om det är ett skoj lootsystem som gör att man vill gå upp i nivå, tweaka builds och samla mer och mer loot.

Måste spela det helt enkelt. Beta, I'm lookin' at you lil' rascal.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av FUtech:

Dom brukar få till det roligt gameplay-mässigt. Tyvärr har dom valt det aningen snuttiga grafiska temat som Wow har. Även om texturerna är väldigt slipade så är polygon antalet det inte. Jag väljer nog att avvakta lite och se hur det ter sig.

Positivt är väl att spelet går att köra på sin trötta gamla laptop när man är ute och reser.

Hoppas det finns konstant och stabilt 3G där du reser.

Nej, det här bådar inte gott. Alla år av väntan för detta? Min magkänsla säger att 2011 går till historien som flopparnas år, även om D3 lär sälja kopiösa mängder enbart för att det är just D3.
(Ja ä int' bitter, bara beredd på det värsta. Det är ju ändå bara i betastadiet, mycket hinner ändras än.)


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ser ju... oimponerande ut.

Medlem

Det var ingen bakgrundsmusik med i detta gameplay över huvud taget, vilket gjorde att spelandet ser väääldigt tråkigt ut. Det räcker att man tar den första gameplay trailern UTAN ljud så ser det också tråkigt ut. Jämnför man kvaliten på filmen ovan och på gameplay-trailern ser det 100x snyggare ut på gameplay-trailern också.

Medlem

Tror spelet kommer bli rätt kul att lira och väntat på det nu ett bra tag som alla andra, men det är som Cane sade som får mig att tvivla, rätt tunga grejjer som inte alltid är bra för denna typen av spel med inga skillpoints samt IRL cash AH är det som jag verkligen inte gillar.

Skrivet av Cane:

Synd att de sabbat spelet så pass mycket bara.

Max players 4
Alltid Online ( stör inte mig så mycket)
IRL cash auction house
Inga skillpoints
Ingen påverkan på ens stat points

Så jävla tragiskt att de sabbat precis allt, saknar fan 2010 då det värsta med Diablo 3 vart att grafiken var för barnslig.

Medlem

Jag är inte den som är den men alltså grafiken seriöst....2011 jag förstår att helheten med musik och story osv kommer spela stor roll men gubbarna är ju pixelkantiga (kolla på dem så ser man alla pixlar, det är liksom inte rundat på axlar osv).

USCH jag vill inte att det ska bli så fult. Hoppas verkligen saker och ting tar en vändning innan release.
komm igeennn dabbbeeeee väntat alldeles för länge för att bli besviken.

Medlem

Det är jävligt synd att Blizzard inte vågar innovera längre och bara slänger på ny grafik på gammalt gameplay. Den senaste gången dom vågade ändra på en franchise är ju fan i WC3... 8 år sen -.-

Medlem
Skrivet av Cane:

Synd att de sabbat spelet så pass mycket bara.

Max players 4
Alltid Online ( stör inte mig så mycket)
IRL cash auction house
Inga skillpoints
Ingen påverkan på ens stat points

Så jävla tragiskt att de sabbat precis allt, saknar fan 2010 då det värsta med Diablo 3 vart att grafiken var för barnslig.

Endast 4 players per server? Sist jag läste så var det 16. Illa illa. :/

Medlem

Jag måste säga att detta spel ser sjukt trist ut. Det är ju bara ett evigt j**la musklickande som följs av fyrverkerier och glitter. Varför envisas alla speltillverkare med dessa fula fyrverkerier i alla fantasyspel så fort man slår på någonting?! Grafiken ser dessutom ut som i någon dålig serietidning...

Kan inte förstå att det tagit alla dessa år att utveckla ett spel som ser ut att ha släppts 2005...

Medlem

Var ett fan av Diablo 1, men fastnade aldrig för Diablo 2. Detta ser ut att kunna bli något för mig förstås.
Har svårt att bestämma mig över Monk eller Magiker... Hm...

Medlem

Keffa jävla cartoon-grafik!!

Vad hände med mitt Diablo 3? ;_;

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Var ett fan av Diablo 1, men fastnade aldrig för Diablo 2. Detta ser ut att kunna bli något för mig förstås.
Har svårt att bestämma mig över Monk eller Magiker... Hm...

Play both <3


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Köpa och sälja saker för riktiga pengar förstår ju spelet helt och hållet..

Medlem

Jag tror faktiskt man kan tröttna fort på allt springande o fightande..

12
Skriv svar