Lista avslöjar BF3:s vapen, banor och fordon
Helt stört att det bara kommer finnas 4 klasser, DICEgrabbarna har fan gått och blivit dumma i huvudet på riktigt, tyvärr.
Antar att de blev det i 2142 också? Det brukar annars vara väldigt omtyckt av Battlefield-spelare.
Givet köp för att panga lite online. Gillar dock inte att hälsa och ammunition genereras , medic och supportklassen tappar helt mening då vilket är synd i ett lagspel som Battlefield (var?).
Du kan bara få ammo av Support-klassen, det regenereras inte. Dessutom läker inte hälsa under strid (är du suppressed så läker du inte) och är mest till för att man inte ska springa runt utanför strid med 5% hälsa.
Du kanske är lite ny inom gaming världen men de har trots allt funnits i ca 20 år nu, qonquest i 10 om de uppfann det vill säga? Förutom rush då.. fast det finns väl en hel del liknande det också!
Tur man får så många spellägen (sarkasm) som inte alls påminner om varandra (mer sarkasm)
Ah, Team Deathmatch, Conquest och Rush är så extremt likt. Det ena är tight infantry only, det andra är episka fordonstrider och det tredje är frontlinjekrig i flaskhalsar.
Till skillnad från vissa andra spel, där det bara handlar om att campa upp kills så man släpper ut killstreaks som man vinner matchen med.
Men jag håller med. Nio banar är för lite.
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Helt stört att det bara kommer finnas 4 klasser, DICEgrabbarna har fan gått och blivit dumma i huvudet på riktigt, tyvärr.
Antar att de blev det i 2142 också? Det brukar annars vara väldigt omtyckt av Battlefield-spelare.
Givet köp för att panga lite online. Gillar dock inte att hälsa och ammunition genereras , medic och supportklassen tappar helt mening då vilket är synd i ett lagspel som Battlefield (var?).
Du kan bara få ammo av Support-klassen, det regenereras inte. Dessutom läker inte hälsa under strid (är du suppressed så läker du inte) och är mest till för att man inte ska springa runt utanför strid med 5% hälsa.
Du kanske är lite ny inom gaming världen men de har trots allt funnits i ca 20 år nu, qonquest i 10 om de uppfann det vill säga? Förutom rush då.. fast det finns väl en hel del liknande det också!
Tur man får så många spellägen (sarkasm) som inte alls påminner om varandra (mer sarkasm)
Ah, Team Deathmatch, Conquest och Rush är så extremt likt. Det ena är tight infantry only, det andra är episka fordonstrider och det tredje är frontlinjekrig i flaskhalsar.
Till skillnad från vissa andra spel, där det bara handlar om att campa upp kills så man släpper ut killstreaks som man vinner matchen med.
Men jag håller med. Nio banar är för lite.
Nu hänger jag inte alls med här. Du kanske ska trycka på "Förhandsgranska" innan du postar? :S
FN-versionen ser användbar ut:
http://world.guns.ru/userfiles/_thumbs/Images/assault/as70/sc...
Ja alltså jag menade inte att det var något fel på H versionen. men jämför man med de andra vapnen i samma klass så har H 7.62x51mm kulor medans L och flera av de andra i den klassen har 5.56x45
Jag antar att när DICE säger att de satsar på autenticitet med BF3 så är det inte speciellt rimligt att fylla Carbine-kategorin med vapen som har nästan samma kaliber och samma storlek på magasinet för att sedan ändra deras skada/rekyl/liknande statistik i t.ex. .cfg-filer för att få dem balanserade. Det blir då mycket mer intressant att slänga in ett vapen som SCAR H:n med stor kaliber (7.62mm) och ett mindre magasin (20 skott ist. för typ 30) för att få spelet balanserat.
SCAR H:n kommer troligtvis ha rejält med rekyl men mest skada av alla carbines om inte mer än alla assault rifles... förutom AS Val möjligtvis:)
Helt stört att det bara kommer finnas 4 klasser, DICEgrabbarna har fan gått och blivit dumma i huvudet på riktigt, tyvärr.
Antar att de blev det i 2142 också? Det brukar annars vara väldigt omtyckt av Battlefield-spelare.
Givet köp för att panga lite online. Gillar dock inte att hälsa och ammunition genereras , medic och supportklassen tappar helt mening då vilket är synd i ett lagspel som Battlefield (var?).
Du kan bara få ammo av Support-klassen, det regenereras inte. Dessutom läker inte hälsa under strid (är du suppressed så läker du inte) och är mest till för att man inte ska springa runt utanför strid med 5% hälsa.
Du kanske är lite ny inom gaming världen men de har trots allt funnits i ca 20 år nu, qonquest i 10 om de uppfann det vill säga? Förutom rush då.. fast det finns väl en hel del liknande det också!
Tur man får så många spellägen (sarkasm) som inte alls påminner om varandra (mer sarkasm)
Ah, Team Deathmatch, Conquest och Rush är så extremt likt. Det ena är tight infantry only, det andra är episka fordonstrider och det tredje är frontlinjekrig i flaskhalsar.
Till skillnad från vissa andra spel, där det bara handlar om att campa upp kills så man släpper ut killstreaks som man vinner matchen med.
Men jag håller med. Nio banar är för lite.
Nu hänger jag inte alls med här. Du kanske ska trycka på "Förhandsgranska" innan du postar? :S
Mystiskt, hela mitt inlägg försvann? :S
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Helt stört att det bara kommer finnas 4 klasser, DICEgrabbarna har fan gått och blivit dumma i huvudet på riktigt, tyvärr.
Antar att de blev det i 2142 också? Det brukar annars vara väldigt omtyckt av Battlefield-spelare.
?
En av bfs bra sidor är ju att alla kitten har olika upgifter och att de flesta behövs för att ha en komplett grupp som klarar sig. Och hur klasserna var uppbyggda i bc2 var ju bara skrattretande. Varje klass hade bara ett sorts vapen, och kan någon förklara varför at-klassens vapen hade ljuddämpare. Hade hellre sett en separat klass typ (sf) som hade lite mer avancerade vapen med tex ljuddämpare och c4.
B lup
Helt stört att det bara kommer finnas 4 klasser, DICEgrabbarna har fan gått och blivit dumma i huvudet på riktigt, tyvärr.
Antar att de blev det i 2142 också? Det brukar annars vara väldigt omtyckt av Battlefield-spelare.
?
En av bfs bra sidor är ju att alla kitten har olika upgifter och att de flesta behövs för att ha en komplett grupp som klarar sig. Och hur klasserna var uppbyggda i bc2 var ju bara skrattretande. Varje klass hade bara ett sorts vapen, och kan någon förklara varför at-klassens vapen hade ljuddämpare. Hade hellre sett en separat klass typ (sf) som hade lite mer avancerade vapen med tex ljuddämpare och c4.
B lup
Helt stört att det bara kommer finnas 4 klasser, DICEgrabbarna har fan gått och blivit dumma i huvudet på riktigt, tyvärr.
Antar att de blev det i 2142 också? Det brukar annars vara väldigt omtyckt av Battlefield-spelare.
?
En av bfs bra sidor är ju att alla kitten har olika upgifter och att de flesta behövs för att ha en komplett grupp som klarar sig. Och hur klasserna var uppbyggda i bc2 var ju bara skrattretande. Varje klass hade bara ett sorts vapen, och kan någon förklara varför at-klassens vapen hade ljuddämpare. Hade hellre sett en separat klass typ (sf) som hade lite mer avancerade vapen med tex ljuddämpare och c4.
Har för mig att Battlefield 2142 hade liknande system som BF3 har. Där man kunde välja fyra grundklasser som senare får specialisera sig. T ex får du välja mellan mer firepower (granatkastare) eller medic-möjligheter (med-kit) till Assault.
Tror det blir bra, vad var meningen med att ha Anti Tank och Engineer i BF2, liksom? Sjukt tråkiga och begränsade klasser att spela som.