Driver: San Francisco

Medlem

Det är säkert bra men jag pallar inte ens ladda ner demot. F1 2011 är ju runt hörnet.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

"Tyckte verkligen inte om Demot. Personligen tycker jag att det var skit rakt igenom... Men demot kanske inte kan representera denna fulla produkten"

Håller med dig fullt ut! Inget Driver kommer vara som 1:an som är utan tvekan det bästa i serien ... tyvärr så om man gör ett liknande spel som ettan så kommer det få en tråkighetsstämpel och vara enformigt Synd att vi är så kräsna nu för i tiden

Medlem

hoppas det är som ettan eller tvåan, dom andra har ju inte vart lika bra

Medlem

Styrningen på ps-3 demot var segt som in i he***tet, och att AI in vikar av när man åker i 130 mph (runt 220+ km/h) då blir man lite smått arg när man drar in i den när man inte har en chans att undvika av hastighet och den sega styrningen. Polisen var väldigt bra hade svårt att få bort dom men dom tappa spåret efter mig (på något viss då det låter som en helikopter som åker runt 50 meter upp i luften med dom där muskelbilarna).
Tycker om Driver och driver 2 en härlig barndom

Medlem
Skrivet av Lowblowz:

Med en skön känsla som de tidiga Driver hade.

Om du syftar på körkänslan, så skulle jag vilja påstå att den är väldigt lik Driver 1 & 2. Det var det som övertygade mig att köpa detta.

Redaktör

Jepp, det samma tunga bakvagnar och tveksamma grepp som i originalet. I alla fall som jag minns det.


signatur
12
Skriv svar