Final Fantasy XIII-2 får släppdatum

Robot
Final Fantasy XIII-2 får släppdatum

Tidigt nästa år brakar det loss än en gång. Lyckas Squeenix få sina fans tillbaka?

#final-fantasy-xiii-2, #square-enix, #final-fantasy-versus-xiii-3


Medlem
Final Fantasy XIII-2 får släppdatum

tror jag aldrig sett så mycket stavfel och grammatikfel på en och samma gång i en så kort artikel :/

Medlem

Tyckte personligen att FFXIII var ett kul spel men vet att det varmånga som blev besvikna.

Inaktiv
Skrivet av Nimafor:

tror jag aldrig sett så mycket stavfel och grammatikfel på en och samma gång i en så kort artikel :/

Buhu. Förstörde det din dag, din stackare? Jag ser bara en tveksamt formulerad mening, men annars verkar allt legit?

On-topic kommer jag själv återvända till min kära Lightning. Gillade första delen. Inget jag spelar om snart, men det var definitivt underhållande.

Medlem

Finns många fel Hydraah, Vilken dag är 3 dagar FÖRE 31 Januari? Tja 28 Januari hade jag sagt, inte 3 Februari.

Bryr personligen inte mycket om stavfel så, fattade artikeln i alla fall men vart lite svårläst med logiska fel.

Medlem

Folk klagade på att Two world 2 jag ett knäppt namn... men seriöst 13 2? undrens tid är ännu icke förbi

Inaktiv

Hurra! Mer final fantasy spel om osäkra tonåringar som skriker och gråter över skit man inte bryr sig om.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Hurra! Mer final fantasy spel om osäkra tonåringar som skriker och gråter över skit man inte bryr sig om.

+1

Medlem

Någon som har koll på någon bra sida där man kan importera den japanska versionen av spelet?

1
Skriv svar