Techland bestraffar "feministhora"-skämtaren

Medlem
Skrivet av rysssen:

Dead island - spelhistoriens mest inkompetenta släpp.

Nej, Black Ops till PC är spelhistoriens hittils mest inkompetenta släpp. De som hade turen att inte få grafiskt lag (även om man satt på datorer för 50k), kunde ändå inte spela skiten för att nätkoden var pinsammare än det mesta jag sett på många många år kombinerat. Skiten var fan sönder i 2 månader, och då var jag en av de som inte led av grafiskt lag.

Medlem

PC spelet suger absolut inte, fan bästa jag spelat 2011 sjukt jävla awsome, Speciellt med lite kompisar. Pure joy för mig rakt igenom hela spelet, Är inne på runt level 35 andra spelgenomgången atm.

PS spelar på PC, och inge problem förutom att jag får ställa om lite i windows för att steam muppar sig me köra mic ljudet igenom steam när jag kör annat VoIP.

Ställt om FoV hur enkelt som helst, även också tryckt upp grafiken ännu allt sånt funkar hur bra som helst.

Inaktiv

Tvivlar starkt på att personen blev bestraffat på något sätt.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Måste hålla med om att spelet är fantastiskt roligt. Är nånstans runt lvl 20 i dagsläget och har spelat som en galning i helgen.

Trots att jag har spelat så mycket så har det inte varit smärtfritt. Jag får slumpmässiga frysningar. Hela skärmen blir svart men jag hör fortfarande ljud. Som tur var så "pausar" spelet när det här händer så än så länge har jag inte dött av det men det är något irriterande.

Har dock efter ganska mycket googlande kommit fram till att jag inte är ensam om det här problemet och att en hel del av dom som har det sitter på 560Ti kort.
Man får hoppas att det löser sig till slut.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Hur kan dom veta vem som har skrivit just den koden? Har dom bara en programmerare eller märker dom varje rad med sitt namn? Tror ärligt talat inte att personen som var ansvarig fick ta konsekvenser, det var garanterat ett kontor-skämt där alla kallade henne för feministhoran.

Medlem

Dead Island är ett skämt. Ingadirekta buggar, men seriöst ALLA objekt i världen är ju förfan statiska. hitta vapen är ibland omöjligt och alla går sönder som om de var gjorda av papper. de flesta objekt runt om i världen som borde gå och använda som vapen går ju inte ens att plocka upp. Men tycker man att feministhora är ett problem i koen så kan man kanske inte förvänta sig något annat... fordonsfysiken ska vi nog inte ens prata om....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Skrivet av DeSStroyer:

Som någon skrev " ett super våldsamt-zombie spel" Vart någonstans är spelet super våldsamt? Visst, finns blod och det flyger lite armar hit och dit. Men super våldsamt... kan jag inte alls hålla med om. Spelet är exakt lagom våldsamt för att vara ett Zombie spel.

Finns det någon skillnad på våld som leder till presumtiv död? I det här fallet våld mot "döda", det är våldsamt det, övervåld snarare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av MachOne:

Hur kan dom veta vem som har skrivit just den koden? Har dom bara en programmerare eller märker dom varje rad med sitt namn?

Sammanställer de koden med en versionshanterare, typ Subversion, så kan man lätt gå tillbaka i tiden och se vem som bidrog med vilka kodsnuttar. Typ som på Wikipedia.

Medlem

Någon som har en aning om vad skämtet var? Eller var det bara ordet "Feministhora"?

Medlem

Haha fantastiskt katastrofal lansering, buggit, den här skandalen, allt det till trots så är spelet så jävla bra.

Medlem

Humorlösa feministhoror...

Medlem

Fast är hon inte det då?

Blev riktigt besviken över hur konsolsjukt spelet är! Interface't är ju fan värdelöst! Kan ju knappt vara bra för handkontroll?!
Knappt värt de 280:- jag betalade via greenmangaming! Call of Juarez som var så bra..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skribent

ähhh, löjligt. Jag tyckte det var roligt, alla är så rädda för allt som inte är PK i dagens samhälle.

AW8
Medlem

Äh, skämt är skämt och det är löjligt hur sådana ska behöva blåsas upp.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Hur känsliga tror de att publiken är? :S

Inaktiv

Jag lider med alla "femenisthoror" som tagit illa vid sig, ingen skall behöva bli kränkt på interwebs. PK polisen engage!

Medlem
Skrivet av Eravathar:

Hur känsliga tror de att publiken är? :S

Du, det finns många "feministhoror" där ute som förmodligen "tog illa upp" som gärna vill åt deras pengar..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Fantastiskt bra spel för alla tvekare där ute! För första gången (för mig) är metascoren helt missvisande. Resident evil vs Fallout i strålande mix Flyter på riktigt bra på min mediokra PC!

Medlem

Boys will be boys


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Eravathar:

Hur känsliga tror de att publiken är? :S

Du, det finns många "feministhoror" där ute som förmodligen "tog illa upp" som gärna vill åt deras pengar..

Jovisst, det är nog snarare för att juridiskt gardera sig om det skulle komma till det iofs. Förstår bara inte rabaldret kring det hela eller varför alla skriver om det. Det är ingen skandal liksom... :\

Inaktiv

Deep Silver har satsat oerhört på sin marknadsföring, en sån här grej genererar många klick och skapar buzz och intresse. Jag funderar på om det verkligen var ett misstag. Genialt om det var medvetet, den reklambyrån skulle jag anlita...

12
Skriv svar