Rösta fram Heroes VI-vinnarna

Medlem

Ja verkligen NR 12 var väldigt stämningfull och välgjord!

Medlem

#12 har min röst, satan vilken flashback man fick.

Medlem

Kan slå vad om min högra pungkula att de som inte gjort sina bilder från grund är såna som lagt ut länk på sin så kallade facebook och tvingat folk att rösta (t.ex. bidrag 29..). 1an, 8an, 12an och 18 var de enda som stod ut, och självklart bidrag 28

Btw FZ, ni kan seriöst inte gå med på att bidrag 29 vinner. Kommer aldrig ta er seriöst igen i sådana fall.

Medlem

Jag hoppas, för alla inblandade, att någon jävla "fyll i färgen innanför strecken"-bild som i #29 vinner. Skiter fullständigt i att den har mest röster (hur nu det hänt) när det är en pungspark på alla som faktiskt gjort något med högre kreativitetsnivå än vad en fyraåring klarar av. Och ja, det är hårda ord, men sånt här gör mig arg.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Kan slå vad om min högra pungkula att de som inte gjort sina bilder från grund är såna som lagt ut länk på sin så kallade facebook och tvingat folk att rösta (t.ex. bidrag 29..). 1an, 8an, 12an och 18 var de enda som stod ut, och självklart bidrag 28

Btw FZ, ni kan seriöst inte gå med på att bidrag 29 vinner. Kommer aldrig ta er seriöst igen i sådana fall.

Råkade vara inne och kolla resultaten precis när bidrag 29 fick sitt enorma uppsving. Varje gång man refreshade sidan hade röstetalet ökat med ca. 20 (inom ett par sekunder), antar det handlar om nåt slags proxy/macro-fusk.

Medlem

Jag gillar mest #10 men fanns många bra

Inaktiv
Skrivet av Adex:

Råkade vara inne och kolla resultaten precis när bidrag 29 fick sitt enorma uppsving. Varje gång man refreshade sidan hade röstetalet ökat med ca. 20 (inom ett par sekunder), antar det handlar om nåt slags proxy/macro-fusk.

Man kan väl bara rösta som medlem på FZ, så något konstigt är det även om man får kompisröstningar.

Medlem

Hej, på er alla FZ:are, är den som målat bidrag nr 29. Har målat den helt i Paint med fel hand dessutom, och jag tycker att det är trevligt att se att så många gillar den. Målade Heroes 6 bilden för att jag tror att det kommer att bli riktigt bra spel, kanske lika bra som 3:an som är min favorit i serien.


signatur

// MATIAXX

Medlem
Medlem
Skrivet av Matiaxx:

Hej, på er alla FZ:are, är den som målat bidrag nr 29. Har målat den helt i Paint med fel hand dessutom, och jag tycker att det är trevligt att se att så många gillar den. Målade Heroes 6 bilden för att jag tror att det kommer att bli riktigt bra spel, kanske lika bra som 3:an som är min favorit i serien.

Du har tagit framsidan av förpackningen till spelet...och gjort den sämre

Medlem

Trist att de flesta röstar på top 10 för dom inte orkar likka igenom bidragen eller bara klickar... 28 är ballast fick min röst

Medlem
Skrivet av StenSven:
Skrivet av Matiaxx:

Hej, på er alla FZ:are, är den som målat bidrag nr 29. Har målat den helt i Paint med fel hand dessutom, och jag tycker att det är trevligt att se att så många gillar den. Målade Heroes 6 bilden för att jag tror att det kommer att bli riktigt bra spel, kanske lika bra som 3:an som är min favorit i serien.

Du har tagit framsidan av förpackningen till spelet...och gjort den sämre

Verkar vara många som misstycker dig, Och nej det är inte Overpaint...


signatur

// MATIAXX

Medlem

Matiaxx, tror nog att det folk igentligen reagerat på med din bild att den så plötsligt fick grymt många röster på väldigt kort tid....

Medlem
Skrivet av Sveakungen:

Matiaxx, tror nog att det folk igentligen reagerat på med din bild att den så plötsligt fick grymt många röster på väldigt kort tid....

Har lagt upp den på Dayviews, där jag sagt att dom får rösta på vilken dom vill, Lite boost till alla som målat något. Sen att dom gilla min är inte direkt mitt fel.

http://dayviews.com/gid3172057/497233620/

Har även fans på min Dayviews profil dedikerad till min paint konst.

http://dayviews.com/p4int/486951263/

Ganska nöjd ! men pratar nog för att som målat något att man gärna skulle fått mer tid på att rita/måla.


signatur

// MATIAXX

Medlem

Den enda som jag egentligen gillade var #12 och den tyckte jag var riktigt riktigt nice, tummen upp till den personen som gjorde den

Medlem
Skrivet av Matiaxx:
Skrivet av Sveakungen:

Matiaxx, tror nog att det folk igentligen reagerat på med din bild att den så plötsligt fick grymt många röster på väldigt kort tid....

Har lagt upp den på Dayviews, där jag sagt att dom får rösta på vilken dom vill, Lite boost till alla som målat något. Sen att dom gilla min är inte direkt mitt fel.

http://dayviews.com/gid3172057/497233620/

Har även fans på min Dayviews profil dedikerad till min paint konst.

http://dayviews.com/p4int/486951263/

Ganska nöjd ! men pratar nog för att som målat något att man gärna skulle fått mer tid på att rita/måla.

Du fick över 100 röster inom en minut, spelar ingen roll var du hade visat upp den, det går inte.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Adex:

Råkade vara inne och kolla resultaten precis när bidrag 29 fick sitt enorma uppsving. Varje gång man refreshade sidan hade röstetalet ökat med ca. 20 (inom ett par sekunder), antar det handlar om nåt slags proxy/macro-fusk.

Man kan väl bara rösta som medlem på FZ, så något konstigt är det även om man får kompisröstningar.

Nej alla kan rösta, men prövade gå in på sidan via mobilen på samma nätverk som datorn och min röst var registrerad där med, så jag antar det är en röst per IP-adress som gäller, då skulle nåt slags proxyfusk funka. Skulle varit bättre om bara medlemmar fick rösta. :/

Medlem
Skrivet av Adex:
Skrivet av Buio:
Skrivet av Adex:

Råkade vara inne och kolla resultaten precis när bidrag 29 fick sitt enorma uppsving. Varje gång man refreshade sidan hade röstetalet ökat med ca. 20 (inom ett par sekunder), antar det handlar om nåt slags proxy/macro-fusk.

Man kan väl bara rösta som medlem på FZ, så något konstigt är det även om man får kompisröstningar.

Nej alla kan rösta, men prövade gå in på sidan via mobilen på samma nätverk som datorn och min röst var registrerad där med, så jag antar det är en röst per IP-adress som gäller, då skulle nåt slags proxyfusk funka. Skulle varit bättre om bara medlemmar fick rösta. :/

Okaj, bor just nu på ett vandrarhem, kan inte komma åt routern, och har inte en aning om vad en proxy är..


signatur

// MATIAXX

Medlem
Skrivet av Adex:
Skrivet av Matiaxx:
Skrivet av Sveakungen:

Matiaxx, tror nog att det folk igentligen reagerat på med din bild att den så plötsligt fick grymt många röster på väldigt kort tid....

Har lagt upp den på Dayviews, där jag sagt att dom får rösta på vilken dom vill, Lite boost till alla som målat något. Sen att dom gilla min är inte direkt mitt fel.

http://dayviews.com/gid3172057/497233620/

Har även fans på min Dayviews profil dedikerad till min paint konst.

http://dayviews.com/p4int/486951263/

Ganska nöjd ! men pratar nog för att som målat något att man gärna skulle fått mer tid på att rita/måla.

Du fick över 100 röster inom en minut, spelar ingen roll var du hade visat upp den, det går inte.

Snacka om någon som inte vet vad han talar om..Klart man kan? Har man tillräckligt med kontakter/beundrare.. T.ex hade det var Tejbz som hade gjort en utav dessa bilder hade hade han klistrat ihop en film och lagt ut på youtuben.. Då är det 4 siffrigt på någon minut vi snackar om istället.. Så lägg ner snacket. Självklart så handlar det om att bästa bild ska vinna, men vad jag ser så är vinnaren med mest röster till midnatt..

Medlem
Skrivet av BrutalaGunnar:
Skrivet av Adex:
Skrivet av Matiaxx:
Skrivet av Sveakungen:

Matiaxx, tror nog att det folk igentligen reagerat på med din bild att den så plötsligt fick grymt många röster på väldigt kort tid....

Har lagt upp den på Dayviews, där jag sagt att dom får rösta på vilken dom vill, Lite boost till alla som målat något. Sen att dom gilla min är inte direkt mitt fel.

http://dayviews.com/gid3172057/497233620/

Har även fans på min Dayviews profil dedikerad till min paint konst.

http://dayviews.com/p4int/486951263/

Ganska nöjd ! men pratar nog för att som målat något att man gärna skulle fått mer tid på att rita/måla.

Du fick över 100 röster inom en minut, spelar ingen roll var du hade visat upp den, det går inte.

Snacka om någon som inte vet vad han talar om..Klart man kan? Har man tillräckligt med kontakter/beundrare.. T.ex hade det var Tejbz som hade gjort en utav dessa bilder hade hade han klistrat ihop en film och lagt ut på youtuben.. Då är det 4 siffrigt på någon minut vi snackar om istället.. Så lägg ner snacket. Självklart så handlar det om att bästa bild ska vinna, men vad jag ser så är vinnaren med mest röster till midnatt..

Grejen var att hans bidrag låg jämnt med alla andra, för att sen under mindre än en minut få över 100 röster, varpå uppsvingen avtog lika fort som den kom. Varför skulle nästan alla hans röster dyka upp inom loppet av några sekunder? Jag kritiserar inte hans bild överhuvudtaget, det såg bara oerhört märkligt ut och andra har påpekat detta med.

Medlem
Skrivet av Matiaxx:

Har lagt upp den på Dayviews, där jag sagt att dom får rösta på vilken dom vill, Lite boost till alla som målat något.

Förlåt, men var skrev du det? Jag ser bara rent röst-tiggeri i dina länkar.
"Har fått en hel del röster men mer skulle inte skada. :)"
och "Bidrag: 29. Tack i förhand!"
låter inte som "rösta på vilken ni vill" för mig. :/

Gör lite ont att se sådant vinna när jag själv undviker att berätta vilket bidrag som är mitt och hoppas att folk ska rösta på den de gillar bäst och inget annat.

Medlem

mina ögon blöder..
...
uhh.. jag röstar påå..... 8

Medlem

jag röstade nummer 12 den är gjord för hand med säkert massa slit. den är krativ och inte bara klistrad och kopierad. killen är säkert ung och ända så stil ren så 12! har min röst


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem

alltså vinner den som har flest vänner, Hehe....snyft!......Pang!! jag är rörd av mina två röster! tack ska ni ha!

Medlem

Kan inte förstå hur 29 kan ha så många röster, speciellt med den där misspassande textblaffan som helt klart ligger där för att dölja nånting...


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem

Oj, det var svårt att bestämma sig.
Blev tillslut den konstärliga förmågan och den bild som fångat heroes känslan bäst.
Nr. 12 hoppas du vinner!

Medlem

#8 har ju ryckt både komposition och pose från Razers: http://i31.tinypic.com/ej8up.jpg

Tycker ändå din bild är en de bättre, men du borde ju ge lite cred där ialf.

Blir alltid på lite bättre humör när jag läser runt på FZ men detta var ett undantag. Så jävla lågt Mattias, dåligt!

Medlem

29:an är inte overpaintad (jämförde bilden med spelomslaget i photoshop), men visar imo på en oerhörd brist på kreativitet inför uppgiften. Vågar nog gå så långt som att tycka den borde bli diskad från tävlingen.

Medlem
Skrivet av kendo:

Kan inte förstå hur 29 kan ha så många röster, speciellt med den där misspassande textblaffan som helt klart ligger där för att dölja nånting...

För att folk tkr att den är bra gjord, den är som sagt gjord i Paint från scratch och inte på klistrad eller vad ni nu påstår, har haft omslaget att gå efter, men gjort vissa ändringar. Att den fått flest röster är inte mitt fel. Dölja något? nej, snarare för att visa texten bättre.


signatur

// MATIAXX

Skriv svar