Serious Sam 3 släpps idag – spana in lanseringstrailern!

Robot
Serious Sam 3 släpps idag – spana in lanseringstrailern!
Medlem
Serious Sam 3 släpps idag – spana in lanseringstrailern!

Gött! Lär vara fan så mycker roligare än Duke Nukems senaste flopp


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

i wants it!
lite lojt att steam just nu är billigare än alla andra butiker..

Medlem

Hmm, http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000... Tror det summerar vad jag tyckte rätt bra Nån som har koll på låten? Min telefon bråkar just nu, så soundhound fungerar inte.

Medlem

Oh my gad! I FRICKIN LOVE SERIOUS SAM!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

Pubertalt skitspel..

Medlem
Medlem

holy shit! Släpps det IDAG? Trodde det var månader bort. Måste ha!


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Ett par timmar kvar nu, sen ska fanimig "alien motherfuckers" få äta bly!


signatur

Did you grab my ass?

Medlem

Mesopotamien är väl den äldsta civilisationen?!

Medlem

går det o köpan via steam?

Medlem
Skrivet av phattrance:

går det o köpan via steam?

Japp, 39 euro

Fast jag fick mitt 20% billigare, 10% genom Pre-Order och 10% för att jag hade köpt Second och First encounter i HD

Is this what Duke should! have been?.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

FPS när den är som bäst.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ska bli intressant att se hur deras mer seriösa (höhö) take på spelet - om det förstärker humorn som SS handlar om.
Tycker första spelet och expansionen hade väldigt bra balans i det oseriösa vilket gjorde det roligt. SS2 var skit för att ALLTING skulle vara roligt HELA TIDEN = inte roligt alls. Bara störande.
Nu med SS3 så verkar de tagit det ännu ett steg emot det seriösa. Kan bli det roligaste hittills.

Medlem
Skrivet av korvbollar:

Ska bli intressant att se hur deras mer seriösa (höhö) take på spelet - om det förstärker humorn som SS handlar om.
Tycker första spelet och expansionen hade väldigt bra balans i det oseriösa vilket gjorde det roligt. SS2 var skit för att ALLTING skulle vara roligt HELA TIDEN = inte roligt alls. Bara störande.
Nu med SS3 så verkar de tagit det ännu ett steg emot det seriösa. Kan bli det roligaste hittills.

Jag har kört lite och älskar det än så länge, det enda klagomålet jag har är att prestandan verkar vara lite kass men det kan ju vara något lokalt hos mig eller så fixas det i en patch snart :). Hur som helst tror jag inte ni behöver vara oroliga, det är en bra mix av en oseriös, seriös fast ändå jävligt oseriös kampanj med en seriös sam lol.

Medlem

Får man den goda bakgrundsmusiken med också?

Detta är nog kul att lira i multiplayer


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Hmm, http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000.... Tror det summerar vad jag tyckte rätt bra Nån som har koll på låten? Min telefon bråkar just nu, så soundhound fungerar inte.

Damjan Mravunac - Hero (:


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Jonkan:
Skrivet av Steffe@Swec:

Hmm, http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000... Tror det summerar vad jag tyckte rätt bra Nån som har koll på låten? Min telefon bråkar just nu, så soundhound fungerar inte.

Damjan Mravunac - Hero (:

Tackar

1
Skriv svar