Zelda-producenten vill göra serien till sin egen

Robot
Zelda-producenten vill göra serien till sin egen

Efter att Eiji Aonuma tog över producentrollen för Zelda-spelen så har han ständigt stått i Shigeru Miyamotos skugga. Men nu tycks han vara redo att sätta sitt personliga avtryck.

#nintendo, #the-legend-of-zelda-skyward-sword


Medlem
Zelda-producenten vill göra serien till sin egen

jasså det vill han

Medlem

Känns ju inte rätt att de inte har börjat använda sig av röskskådespelare än.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Fint. Jag tycker att den här mannen förtjänar respekt. Hade jag varit i hans sits så vet jag inte om jag hade orkat att få mina spel jämförda med Ocarina of Time hela tiden. Like it or not, men han är en del av Zelda nu och jag tror inte Zelda-fans har något emot vad han kan tänkas vilja sätta in i serien, han är trots allt ett Zelda-fan själv.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Fint. Jag tycker att den här mannen förtjänar respekt. Hade jag varit i hans sits så vet jag inte om jag hade orkat att få mina spel jämförda med Ocarina of Time hela tiden. Like it or not, men han är en del av Zelda nu och jag tror inte Zelda-fans har något emot vad han kan tänkas vilja sätta in i serien, han är trots allt ett Zelda-fan själv.

Orka och orka, det är väl det man får leva med när man skapar nya spel som inte riktigt når upp till sina föregångare (i detta fall OoT).

Medlem
Skrivet av Supr3me:
Skrivet av DarkZide8:

Fint. Jag tycker att den här mannen förtjänar respekt. Hade jag varit i hans sits så vet jag inte om jag hade orkat att få mina spel jämförda med Ocarina of Time hela tiden. Like it or not, men han är en del av Zelda nu och jag tror inte Zelda-fans har något emot vad han kan tänkas vilja sätta in i serien, han är trots allt ett Zelda-fan själv.

Orka och orka, det är väl det man får leva med när man skapar nya spel som inte riktigt når upp till sina föregångare (i detta fall OoT).

Tycker det är en smakfråga och det är väldigt många nostalgiker som som väljer OoT just för nostalgins skull. Ärligt talat tycker jag att Twillight Princess är precis lika bra som OoT och min personliga favorit är förmodligen Wind Waker (dvs att jag tycker WW > OoT)

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Tycker det är en smakfråga och det är väldigt många nostalgiker som som väljer OoT just för nostalgins skull. Ärligt talat tycker jag att Twillight Princess är precis lika bra som OoT och min personliga favorit är förmodligen Wind Waker (dvs att jag tycker WW > OoT)

+1

Ocarina of Time är sjuuuukt överskattat. Som du säger så är det väl nostalgin som gör att de flesta tycker att den är bäst i serien. Även fast det är ett bra spel så tycker jag att de nyare spelen är minst om inte bättre än OoT.

Medlem
Skrivet av Aevir:
Skrivet av DarkZide8:

Tycker det är en smakfråga och det är väldigt många nostalgiker som som väljer OoT just för nostalgins skull. Ärligt talat tycker jag att Twillight Princess är precis lika bra som OoT och min personliga favorit är förmodligen Wind Waker (dvs att jag tycker WW > OoT)

+1

Ocarina of Time är sjuuuukt överskattat. Som du säger så är det väl nostalgin som gör att de flesta tycker att den är bäst i serien. Även fast det är ett bra spel så tycker jag att de nyare spelen är minst om inte bättre än OoT.

Jag vet inte om jag hade kallat det överskattat. Snarare de andra titlarna som är underskattade.

Medlem

Windwaker och Twilight princess är mina favoriter.

Men måste säga att Ocarina of time hade en ultimatsvårighetsgrad. Så jäkla skönt när man väl tog sig förbi svåra hinder!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Mjaa, jag tycker personligen (efter att ha varit ett lång och troget OoT fan) att Twilight princess är det bästa i serien, jag vet inte varför men det fastnade bara hos mig. Skyward Sword är bra men inte lika bra tyvärr. Wind Waker var mysigt men jag fastnade aldrig riktigt i det som TP, tror jag gillar fasta landet bättre än havet

On topic ; Det är väl inte mer än rätt att han får sätta sin prägel på det, bara han inte gör några extremt drastiska förändringar så han blåser Zelda formeln ur perspektiv. Hantera det varsamt och med respekt


signatur

Nämen!

1
Skriv svar