Midnattsloppet 2012 here I come!

Flakmonkey
Midnattsloppet 2012 here I come!
Citat:

Simon Bergstedt!

Tack för din anmälan till Midnattsloppet Stockholm!

Du är anmäld i klassen: Män (M), Startgrupp 1C.

Idag har jag som ni kan se ovan anmält mig till Midnattsloppet 2012 vilket blir andra gången för mig. Jag sprang det ju 2010 med gott resultat (iaf med tanke på var jag kom från så att säga) men förra året blev det ju inget pga löparknä så nu är det alltså dags för comeback!

Den här gången kommer jag ku också ha bättre förutsättningar för en bra tid. Anmälan sker genom jobbet som en del i en kundevenemang och vi får då inte bara anmälan betald utan även gemensamma löppass med en coach och tips för allmän träning för att bygga upp en kropp som kan löpa mycket och länge. Ska bli skoj som fan och ser verkligen fram emot att komma igång med löpningen igen på allvar, den har ju legat i stiltje sedan jag fick ont i knät.

Målet försjölva loppet blir att få en bättre tid än 2010 då jag hade dryga 44 minuter vilket borde gå så länge jag är i samma form som då. Nu är jag ju i en betydligt bötre startgrupp som förhoppningsvis ska göra att jag slipper spendera de första 4-5 kilometrarna med att korsa med igenom en massa personer som överskattat sin löparförmåga så det står härliga till... Men men det är ju 8 månader kvar så nu när jag har ett mål borde jag kunna förbättra det rejält, det tycker jag själv iaf.

Vill som avslutning bara uppmana andra att anmäla er om ni har möjligheten att vara med. Det är en härlig upplevelse i sig och alltid bra att ha ett mål att arbeta mot när man tränar, blir så mycket lättare att motivera sig då

Midnattsloppet.com

#blogg

Redaktör
Ponny
Midnattsloppet 2011 - check!

Woohoo! Möe lycka till.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar