Company of Heroes 2 på gång?

Skrivet av Konfucius:

Att ni orkar göra varenda tråd till Pc versus konsoll krig. :/

Ja, det är synnerligen dumt. Kanske går det över när man / de / vi gifter oss?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag testade 1;an plus expansionen och vart inte sa super imponerad..kul att bara kunna spela som jankare,britter eller tyskar (som snackar engelska)..not. Kanns dock som spelet har potential och jag hoppas att om dom gor en uppfoljare i ww2 so bor dom lagga till fler stridande parter att spela som, tex Sovjet,japan,finland,Italien,det fria frankrike/Vichy frankrike for att namna nagra. Om inte annat kan dom ju testa att gora ett Company of heroes under kalla kriget dar man inte bara kan valja mellan Warsawa pakten och Nato utan vilket land fran blocket man har valt att spela som ocksa. tex som dom gjorde i Ra2 dar man man kunde spela som Kuba,ryssland,libyen,irak fran sovjet sidan..

Medlem

WW2 blir aldrig tråkigt. Jag hoppas.

Medlem

yes!!!!!!!!!!! hoppas mitt favorit spel har minst rundat det 15 gågnger i love it!:D

Medlem

Det skulle bli oerhört coolt om Relic lyckades göra ett bra modernt krigsspel. Tänk er att de använder dow2 upplägget med "heroes" som bataljonsledare och kombinerar rpg-action med rtt-gameplay.
Jag tror det skulle kunna bli riktigt intressant.

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Låter bra, mer fokus på östfronten kanske?

Tycker du? Modden är ju superb för detta http://easternfront.org/


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Konfucius:

Att ni orkar göra varenda tråd till Pc versus konsoll krig. :/

Ja, det är synnerligen dumt. Kanske går det över när man / de / vi gifter oss?

Om det vart så att du friade nu, måste jag tyvärr göra dig besviken.
Tror inte min tant hade gillat att vi gifte oss

Fast snorisarna/fanboysen kan vi väl posta i en säck till afrika, eller nått ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Company of Heroes har ju riktigt bra grafik med tanke på att spelet är från 2006, undrar bara hur 2:an blir

123
Skriv svar