Hitmans fiender har 2000 sidor tjockt manus

Robot
Hitmans fiender har 2000 sidor tjockt manus

Trött på att höra "What was that?" tjugo gånger om under tjugo minuter? I Hitman: Absolution har skurkarna premierats med ett 2000 sidor tjockt manus.

#hitman-absolution


Medlem
Hitmans fiender har 2000 sidor tjockt manus

Det skulle ha behövts till vakterna i skyrim

Medlem
Skrivet av Woffen:

Det skulle ha behövts till vakterna i skyrim

Hehe, alla vakter och fiender överlag i skyrim skulle ha behövt mer dialog. Jag börjar bli lite trött på att höra "You're going to be a fine rug cat" under varenda strid

Medlem

Är det en sida per replik då eller?

Medlem
Skrivet av Woffen:

Det skulle ha behövts till vakterna i skyrim

Jag håller med.
http://www.youtube.com/watch?v=lHbF9ynGZV0&feature=related

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Woffen:

Det skulle ha behövts till vakterna i skyrim

Hehe, alla vakter och fiender överlag i skyrim skulle ha behövt mer dialog. Jag börjar bli lite trött på att höra "You're going to be a fine rug cat" under varenda strid

"Never should've come here!"

Medlem
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av Woffen:

Det skulle ha behövts till vakterna i skyrim

Jag håller med.
http://www.youtube.com/watch?v=lHbF9ynGZV0&feature=related

Påminner mig om de blinda munkarna i Oblivion.

"What was that? I guess my eyes are playing tricks on me".

Facepalm.

Medlem
Skrivet av Woffen:

Det skulle ha behövts till vakterna i skyrim

qft

Medlem
Medlem

Det blir säkert tillräckligt varation och inte what was that hela tiden.. fast 2000 sidor låter ju helt galet mycket, dom lär nog ändå få med rätt mycket för att täcka.

Medlem

Så länge de lyckas klämma med "He's packin'!" med mellanösternröst så är jag frälst.

Hoppas de gör nånting åt alla modell dubbelgångare som finns på demo visningen. t.o.m 2 av poliserna som siktar på 47 när han tar en gissla är ju likadana ...för att inte tala om folkmassan han försvinner i på slutet haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

nästan alla är varianter på "WE GOT COMPANYYYY!"

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hoppas de gör nånting åt alla modell dubbelgångare som finns på demo visningen. t.o.m 2 av poliserna som siktar på 47 när han tar en gissla är ju likadana ...för att inte tala om folkmassan han försvinner i på slutet haha

Jag tror det vi har sett är det vi kommer att få. Både Absolution demot Run for your life och det senaste Orphanage spelandet visar tydligt upp till 5 olika unika karaktärer inom fienderna, lite kloning kommer nog att tyvärr finnas, något jag själv hatar och vill ha bort så fort som möjligt, men det är bättre än ingenting.

Medlem

En mening per sida eller är sidorna i A8 format?

Medlem

ARIAL size:72


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Schysst, ser fram emot att granska danskarna med en personlig genomspelning när spelet släppts
Någon som vet om det stämmer att David Bateson inte längre ger ut sin röst åt 47? Snälla säg att det bara var elaka rykten


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Schysst, ser fram emot att granska danskarna med en personlig genomspelning när spelet släppts
Någon som vet om det stämmer att David Bateson inte längre ger ut sin röst åt 47? Snälla säg att det bara var elaka rykten

Inget rykte tyvärr

Medlem
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av Woffen:

Det skulle ha behövts till vakterna i skyrim

Jag håller med.
http://www.youtube.com/watch?v=lHbF9ynGZV0&feature=related

Ja, men röstskådisarna fick en pil i knät.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Javas:

Schysst, ser fram emot att granska danskarna med en personlig genomspelning när spelet släppts
Någon som vet om det stämmer att David Bateson inte längre ger ut sin röst åt 47? Snälla säg att det bara var elaka rykten

Inget rykte tyvärr

Helvete, bara det som saknades :/ Oavsett om spelet kommer bli det bästa i serien så kommer det aldrig att kännas lika bra tack vare det här


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar