Metal Gear Solid: HD Collection premiärfilmat
En superb samling Metal Gear-spel får en minst sagt superb lanseringsrulle – inte missa!
#metal-gear-solid-hd-collection, #metal-gear-solid-2-sons-of-liberty, #metal-gear-solid-3-snake-eater, #metal-gear-solid-peace-walker
Perfekt, jag som letat efter något att spela i väntan på ME3.
Vad är detta för jävla skämt...
Denna "samling" saknar spelet som startade hela hysterin och som fortfarande anses av de flesta som det bästa i serien...
Är det för att det finns på PS store eller är konami fullständigt hjärnskadade?
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Synd att 1:an inte är med. Dock finns den att hämta på PSN så vitt jag vet
Detta alltså?
http://media.giantbomb.com/uploads/2/24282/824317-solid_snake...
En av de spel serier man aldrig fick lira, blir ett köp!
Förhoppningsvis så blir MGO lite populärt igen!
Jag tror inte onlinedelen är med? iaf inte 3an vad jag kommer ihåg att jag läst
Ah vad tråkigt isåfall, men man har ju MGS4's MGO annars
Har man aldrig spelat, Snake Eater, Peace Walker eller MGS 2, så är det helt ok
Dock blir man mkt mkt besviken att MGS uteblevm jag håller med följande talare, varför undvika spelet som skapade hela MGS hysterin.
Grafiken dock, knappast HD, det på sin höjd samma grafik som PS2, och några 60 FPS stämmer inte heller!
En utav dem bättre samlingarna som finns, men någon nyhet är det väl knappast, möjligtvis under 2011!
Denon / Pioneer
Har man aldrig spelat, Snake Eater, Peace Walker eller MGS 2, så är det helt ok
Dock blir man mkt mkt besviken att MGS uteblevm jag håller med följande talare, varför undvika spelet som skapade hela MGS hysterin.
Grafiken dock, knappast HD, det på sin höjd samma grafik som PS2, och några 60 FPS stämmer inte heller!
En utav dem bättre samlingarna som finns, men någon nyhet är det väl knappast, möjligtvis under 2011!
Ja jag hade velat att de tog twinsnake versionen och gjort om till hd den med. Skulle varit riktigt najs.. annars tror jag ps1 versionen skulle vara svår att göra om till hd.
Ja jag hade velat att de tog twinsnake versionen och gjort om till hd den med. Skulle varit riktigt najs.. annars tror jag ps1 versionen skulle vara svår att göra om till hd.
Jag tror det hela har med att Sony fortfarande har rättigheterna för PS versionen av MGS1 och Twin Snakes är Nintendos, Twin Snakes var ju en hel "remake".
Jag har säkert fel men tror det mest är Sony som är giriga med MGS1 som de vill att man köper på PSN.
Jag tror det hela har med att Sony fortfarande har rättigheterna för PS versionen av MGS1 och Twin Snakes är Nintendos, Twin Snakes var ju en hel "remake".
Jag har säkert fel men tror det mest är Sony som är giriga med MGS1 som de vill att man köper på PSN.
Det låter vettigt, och det stämmer säkert. Fan vad Twin Snakes var bra!
Synd att 1:an inte är med. Dock finns den att hämta på PSN så vitt jag vet
Detta alltså?
http://media.giantbomb.com/uploads/2/24282/824317-solid_snake...

Where are we runnin'?