Aliens: Colonial Marines försenas

Robot
Aliens: Colonial Marines försenas

Gearbox titel skulle förgylla våren men nu får vi vänta betydligt längre.

#nyhetstips, #sega, #aliens-colonial-marines, #gearbox


Medlem
Aliens: Colonial Marines försenas

jag har sagt det förut och jag säger det igen. I mina ögon är Aliens: Colonial Marines samma story som Duke Nukem Forever. Det evigt uppskjutna spelet

Medlem

undrar om det blir bra, hoppas det!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Hellre försenat än släppt för tidigt!
Hoppas det här blir bra


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Hellre försenat än släppt för tidigt!
Hoppas det här blir bra

Vissa klarar tyvärr inte av att leverera ett bra spel, även efter 10-15 års väntande.. *host* Dukie nukie.. :/ Men hoppas naturligtvis också att Aliens: Coloial Marines blir ett bra lir!

Hoppas på ett PC Engine-släpp i vinter.

Medlem

Y U NO GET RELEASED ALREADY!?

Hoppas på att det inte blir en Duke Nukem Forever utveckling bara >< (har ju försenats en hel del redan)

Medlem

LOL


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Eller bli en Daikatana.....


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Finns det någonstans jag kan gå för att se hur spelet ter sig nu? någon sida med nya filmer eller info?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

skulle inte detta släppts för 3 år sedan?

zzzz

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Finns det någonstans jag kan gå för att se hur spelet ter sig nu? någon sida med nya filmer eller info?

Det nyaste materialet är nog fortfarande det här: http://www.youtube.com/watch?v=-EOlzCrVFvs


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gör inget. Det blir bättre spel och jag hinner klart Mass effect 3, Spec ops, RE revelations och allt annat jag har skjutit upp innan dess.

Skrivet av Javas:
Skrivet av Traveller in time:

Finns det någonstans jag kan gå för att se hur spelet ter sig nu? någon sida med nya filmer eller info?

Det nyaste materialet är nog fortfarande det här: http://www.youtube.com/watch?v=-EOlzCrVFvs

Tackar, den har ju funnits ett tag, vill att utvecklarnas PR-avd släpper ifrån sig lite mer material.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Med tanke på vilken besvikelse AvP blev så får de gärna ta den tid de behöver med det här spelet.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Traveller in time:

Finns det någonstans jag kan gå för att se hur spelet ter sig nu? någon sida med nya filmer eller info?

Det nyaste materialet är nog fortfarande det här: http://www.youtube.com/watch?v=-EOlzCrVFvs

Tackar, den har ju funnits ett tag, vill att utvecklarnas PR-avd släpper ifrån sig lite mer material.

Jag håller med dig, bara de inte spoilar hela spelet i förväg som en del mmorpg utvecklare brukar göra. Nåja, en fet trailer bör dyka upp lagom till spelets release får vi hoppas.

Skrivet av anon_98854:

Med tanke på vilken besvikelse AvP blev så får de gärna ta den tid de behöver med det här spelet.

AvP utvecklades ju av Rebellion. Oroa dig inte, Gearbox brukar släppa bra spel


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Traveller in time:

Finns det någonstans jag kan gå för att se hur spelet ter sig nu? någon sida med nya filmer eller info?

Det nyaste materialet är nog fortfarande det här: http://www.youtube.com/watch?v=-EOlzCrVFvs

Tackar, den har ju funnits ett tag, vill att utvecklarnas PR-avd släpper ifrån sig lite mer material.

Jag håller med dig, bara de inte spoilar hela spelet i förväg som en del mmorpg utvecklare brukar göra. Nåja, en fet trailer bör dyka upp lagom till spelets release får vi hoppas.

Skrivet av Mjauv:

Med tanke på vilken besvikelse AvP blev så får de gärna ta den tid de behöver med det här spelet.

AvP utvecklades ju av Rebellion. Oroa dig inte, Gearbox brukar släppa bra spel

Deras senaste var ju DNF så... helt säker kan man inte vara.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Traveller in time:

Finns det någonstans jag kan gå för att se hur spelet ter sig nu? någon sida med nya filmer eller info?

Det nyaste materialet är nog fortfarande det här: http://www.youtube.com/watch?v=-EOlzCrVFvs

Tackar, den har ju funnits ett tag, vill att utvecklarnas PR-avd släpper ifrån sig lite mer material.

Kommer en ny trailer idag, håll utkik. (IGN)

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Javas:

Massa quotes

Deras senaste var ju DNF så... helt säker kan man inte vara.

Man kan inte direkt säga att Gearbox gjort DNF, dom plockade bara ihop alla kodsnuttar från 3DRealms och klistrade ihop det bara för o få det ur världen.

OnT: Äljens i all ära, men jag är mer sugen på Borderlands 2, Mer guns åt folket!!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

http://www.ign.com/videos/2012/01/27/aliens-colonial-marines-...

Finns ju en viktig anledning till varför jag kommer spela detta och aldrig Duke Nukem Forever: ALIENS.

Nuff Said.

OK, bara att vänta. Ska köpa det, ingen tvekan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Traveller in time:

Finns det någonstans jag kan gå för att se hur spelet ter sig nu? någon sida med nya filmer eller info?

Det nyaste materialet är nog fortfarande det här: http://www.youtube.com/watch?v=-EOlzCrVFvs

Tackar, den har ju funnits ett tag, vill att utvecklarnas PR-avd släpper ifrån sig lite mer material.

Jag håller med dig, bara de inte spoilar hela spelet i förväg som en del mmorpg utvecklare brukar göra. Nåja, en fet trailer bör dyka upp lagom till spelets release får vi hoppas.

Skrivet av anon_98854:

Med tanke på vilken besvikelse AvP blev så får de gärna ta den tid de behöver med det här spelet.

AvP utvecklades ju av Rebellion. Oroa dig inte, Gearbox brukar släppa bra spel

Deras senaste var ju DNF så... helt säker kan man inte vara.

Men tekniskt sätt så färdigställde dom bara spelet, så ska man skylla på någon så är det väl 3D Realms och Tryptech eller vad de heter


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Traveller in time:

Finns det någonstans jag kan gå för att se hur spelet ter sig nu? någon sida med nya filmer eller info?

Det nyaste materialet är nog fortfarande det här: http://www.youtube.com/watch?v=-EOlzCrVFvs

ser verkligen inte bra ut

Medlem

Det footage de visade på E3 såg riktigt illa ut. Det visades upp på en 360 har jag för mig. Jag vill se PC-gameplay men Gearbox är riktigt snåla på att släppa skärmdumpar och trailers för det här spelet. De kanske blev rädda när de insåg hur dålig deras E3-presentation såg ut. En Cgi-teaser är det sista jag ville se.

Medlem

Lite för tidigt att jämföra Colonial Marines med Duke Nukem.
Om jag inte minns fel så hade väl Duke Nukem minst 3 olika utvecklare under tio års tid.
Jag tror på Colonial Marines, mer nu när de väljer att skjuta upp det istället för att släppa det för tidigt.
Många skribenter som provat spelet har ju haft negativ kritik, så förhoppningsvis blir det dåliga fixat nu till det bättre.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Lite för tidigt att jämföra Colonial Marines med Duke Nukem.
Om jag inte minns fel så hade väl Duke Nukem minst 3 olika utvecklare under tio års tid.
Jag tror på Colonial Marines, mer nu när de väljer att skjuta upp det istället för att släppa det för tidigt.
Många skribenter som provat spelet har ju haft negativ kritik, så förhoppningsvis blir det dåliga fixat nu till det bättre.

Negativ kritik? Jag som tycker att allt har sett bra ut so far :/
Kanske inte ska köpa spelet på en gång när det släpps


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gissar att det var Wii U som ställde till det, gillar redan inte den konsolen=P

1
Skriv svar