Robot
Neverdead

Ordvitsarna skriver praktiskt taget sig själva i actionspelet som utger sig för att vara coolare än vad det egentligen är.

#neverdead, #konami, #devil-may-cry


Medlem
Neverdead

Haha.

Medlem

Lider med recensenten som är tvungen att spela sådant här skräp..

Medlem

Nej, nej och åter nej!! Vilket skräp!!!

Medlem

Det enda bra med det här spelet måste vara designen på hans kvinnliga kollega.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av asdfg:

Det enda bra med det här spelet måste vara designen på hans kvinnliga kollega.

I see what you did there.

Medlem

Tills jag blivit bevisad motsatsen tänker jag tro att detta spel omöjligt förtjänat så dåligt vitsord när t.ex. MW3 fick nästan full poäng.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Det var inga dåliga pickadoler han hade. Som kunde skjuta sönder alla föremål såsom betongtak, pelare mm med bara några skott.

Medlem

När började du skriva för FZ Viktor?

Medlem
Skrivet av crazycat690:

Tills jag blivit bevisad motsatsen tänker jag tro att detta spel omöjligt förtjänat så dåligt vitsord när t.ex. MW3 fick nästan full poäng.

snälla överdriv inte... Vist många tkr illa om MW3 (inkl mig) men det är ju inte så dåligt att man hellre dunkar skallen i vägen en att spela, vilket värkar vara fallet i detta spel.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av crazycat690:

Tills jag blivit bevisad motsatsen tänker jag tro att detta spel omöjligt förtjänat så dåligt vitsord när t.ex. MW3 fick nästan full poäng.

snälla överdriv inte... Vist många tkr illa om MW3 (inkl mig) men det är ju inte så dåligt att man hellre dunkar skallen i vägen en att spela, vilket värkar vara fallet i detta spel.

1. Jodå, många skulle hellre göra värre saker än dunka huvudet i väggen än spela de nyare CoD-spelen.
2. Stavnings- och grammatikkontroll innan post nästa gång?

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av crazycat690:

Tills jag blivit bevisad motsatsen tänker jag tro att detta spel omöjligt förtjänat så dåligt vitsord när t.ex. MW3 fick nästan full poäng.

snälla överdriv inte... Vist många tkr illa om MW3 (inkl mig) men det är ju inte så dåligt att man hellre dunkar skallen i vägen en att spela, vilket värkar vara fallet i detta spel.

1. Jodå, många skulle hellre göra värre saker än dunka huvudet i väggen än spela de nyare CoD-spelen.
2. Stavnings- och grammatikkontroll innan post nästa gång?

Meh, 4 fel på en mening, no biggie

Skrivet av Dolrak:

Lider med recensenten som är tvungen att spela sådant här skräp..

Någon måste ju göra det!

Skrivet av crazycat690:

Tills jag blivit bevisad motsatsen tänker jag tro att detta spel omöjligt förtjänat så dåligt vitsord när t.ex. MW3 fick nästan full poäng.

Be my guest, det enda sättet du kan bevisa motsatsen är att köpa det, spela det och bilda dig en egen uppfattning.

Skrivet av Ichabod:

När började du skriva för FZ Viktor?

Jag skrev min första recension för FZ i slutet av Oktober förra året.

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av crazycat690:

Tills jag blivit bevisad motsatsen tänker jag tro att detta spel omöjligt förtjänat så dåligt vitsord när t.ex. MW3 fick nästan full poäng.

snälla överdriv inte... Vist många tkr illa om MW3 (inkl mig) men det är ju inte så dåligt att man hellre dunkar skallen i vägen en att spela, vilket värkar vara fallet i detta spel.

Dunkar du ofta din skalle i en väg hellre än i en vägg? Det verkar som att det kan framkalla värk.

Medlem
Skrivet av crazycat690:

Tills jag blivit bevisad motsatsen tänker jag tro att detta spel omöjligt förtjänat så dåligt vitsord när t.ex. MW3 fick nästan full poäng.

Dom kanske tänker ungefär såhär:

Wow, mw3 är ju nästan samma spel som mw1.. Då måste det väl i rättvisans namn få nästan samma betyg också.. ?

Vem vet?

Medlem

"Kanske nästa steg i utvecklingen kan vara att inte kunna dö?"

Det känns som om vi är på väg dit.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

"Kanske nästa steg i utvecklingen kan vara att inte kunna dö?"

Det känns som om vi är på väg dit.

I och med Fable 2/3 så är vi redan där

1
Skriv svar