EA skickar upp Mass Effect 3-boxar till atmosfären

Robot
EA skickar upp Mass Effect 3-boxar till atmosfären

I marknadsföringssyfte skickar Electronic Arts upp sex exemplar av spelet mot vår planets atmosfär. Den som får tag på ett av exemplaren får spela spelet en vecka innan release.

#mass-effect-3, #electronic-arts


Medlem
EA skickar upp Mass Effect 3-boxar till atmosfären

Kul grej!

Medlem

Satan vad mycket nyheter det ska vara om Mass Effect 3, går knappt en dag utan att de står något om detta spelet. Har varit över 10st nyheter om detta nu i februari!

Kommer säkert att bli ett grymt spel om inte GOTY, men det känns som att EA/FZ hypar sönder spelet!


signatur
Medlem

Underbar idé, synd att man inte bor nära någon av de städerna

Medlem

Är inte den här nyheten typ 1 vecka gammal?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Typ 1 veckas gamla nyheter, vad händer med FZ igentligen?

Medlem

Hoppas det blir storm så att nåt exemplar flyger hit till sverige

Medlem

Du har inte behörighet att läsa artikeln med ID 147307. Den är förmodligen inte publicerad. hehe det är Gremlins i farten idag märker jag..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

en quadrocopter med extrem räckvidd borde funka

Medlem

Haha, ballongjägare - lycka till!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"Når nya höjder..."

*facepalm*


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv

landade en väderballong på min balkong nyss

Medlem

Ser fram emot att få höra om något av de här exen faktiskt hamnar i en spelares händer.

Medlem

På vilket sätt är detta marknadsföring..?

All publicitet är bra publicitet?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

...In other news today a truck carrying a tank full of gasoline crashed into an orphanage and exploded when out of nowhere a balloon came flying into the open side window of the truck blocking the drivers sight...

Medlem

Tror jag väntar på release faktiskt^^

Medlem

undrar hur det här kommer att gå...

fantasin får mig att tänka på hur engelsmän kommer att jaga ner ballongerna med hundar och gevär för att försöka skjuta ner ballongen "jolly good shoot charles" "hmm yes, quite"

Medlem

Heh, sweet PR-gimmick!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Hittar ingenting om detta på deras hemsida, ska man leta på deras forum eller?

Medlem

Lär de inte vara trasiga och omöjligt att avgöra vad det är när de landar?

Medlem

Hoppas de har GPS och plockar undan efter sig också...

Medlem

Nästa löpsedel: Mass Effect 3 sugs in i flygplansmotor och orsakar olycka.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Vadå idiotiskt?

Medlem

JA!... plastkontinenten är alldeles för liten. (~texas*2)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Neej.. För vem bryr sig?
Seriöst, vem bryr sig om dessa väderballongerna krashar någonstans?


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Är väl ändå bara Xbox 360 spel dom har lagt in där så....

Undrar ifall detta kan utgöra någon fara? Man är ute och åker på E4an så hamnar en ballong med en kartong mitt framför en och man ligger i 110-120 km/h.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Sapiens:

...In other news today a truck carrying a tank full of gasoline crashed into an orphanage and exploded when out of nowhere a balloon came flying into the open side window of the truck blocking the drivers sight...

Men för helvete.. På er alla som siarom diverse olyckor. Väderballonger släpps upp dagligen i hela världen med diverse utrustning som nog är både större och tyngre än det ea skickar upp utan olyckor..

Medlem
Skrivet av Davwve:

Satan vad mycket nyheter det ska vara om Mass Effect 3, går knappt en dag utan att de står något om detta spelet. Har varit över 10st nyheter om detta nu i februari!

Kommer säkert att bli ett grymt spel om inte GOTY, men det känns som att EA/FZ hypar sönder spelet!

Hur såg FZ ut veckorna innan BF3 släppet? Är det ett stort spel som kommer ut inom några veckor så är det mycket nyheter om det

Inaktiv

Hade ju varit festligt ifall den som får fatt på ett ex lägger upp det på nätet så att någon scengrupp kan cracka skiten

1
Skriv svar