Skyrims senaste pc-patch går att betatesta nu

Robot
Skyrims senaste pc-patch går att betatesta nu

Fixar problem med krascher, kontrollknas och strul med att ladda hem modifikationer.

#bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Skyrims senaste pc-patch går att betatesta nu

Mitt äventyr i Skyrim är över.

Medlem

Mitt med tycker när jag väl slutade huvudstoryn så var det inte så kul att springa runt och utforska när man ändå hittat det mesta.

Medlem

hittat det mesta? du har alltså lagt minst ett par hundra timmar? annars är du inte i närheten av "det mesta"


signatur

//monster

Medlem

Lagt det på hyllan tills vidare. Plöjde 100 timmar och klarade main samt i princip alla sub-quest jag kom över. Får se om jag återvänder framöver...

Medlem

Mod load order functionality är rejält efterlängtat.

Medlem

Inte helt över några quest till och explora några ställen också,
Och sen är det ju alltid kul att messa runt med mods!

Medlem

Nej, jag trippar ganska glatt vidare trots 200+ h, dock börjar kanske intresset svalna något...fast med lite mer schyssta moddar kan det allt väckas till liv igen!


signatur

"Assumption is the mother of all fuckups..."

Medlem

ja jäklar, måste nog uppdatera då, trodde drakarna skulle se ut så!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Äventyret börjar på allvar när moddarna mognat om ett år.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Nej, jag har inte heller äventyrat klart än i Skyrim, trots 150+ timmar!

Citat:

Fixed issue where controls would occasionally become unresponsive while switching from third to first person while using the Arcane Enchanter

Det här låter nästan som en bugg har jag råkat ut för ett par gånger, men den gick dock att ta sig ur även om det var lite trixigt. Den jag råkade ut för var iofs på andra hållet - switchade från första person till 3:e person med mushjulet av misstag...

Bra med "mod load order" fixen också!

Fast jag väntar nog med att prova tills de har betatestat patchen färdigt - tycker det funkar rätt bra som det är nu - med några moddar förstås, som t ex SkyUI.

Medlem

Över 200 timmar speltid och jag har fortfarande inte besökt Solitude. Finns fler städer jag inte varit i, som Morthal och Markarth. Knappt varit där. Sprungit förbi men that's it. Galet många quests och dungeons kvar också...
Ja, jag vet inte vad jag gjort under dessa 200 timmarna, men grindat mig igenom spelet har jag verkligen inte.

AW8
Medlem

Men det har inte släppts någon Skyrim Script Extender till denna version än, så jag stannar på den förra patchen tills vidare.

Måste ju ha SkyUI!

PS. 267 timmar in, fortfarande massor att göra. Har inte klarat Main Questet än.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Mitt äventyr är lååångt i från över, jag har 127 timmar spelat och jag har inte avslutat huvud storyn än, blir så distraherad av saker hela tiden, ska bara det där, ska bara det här osv.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

1
Skriv svar