Kvällsterrorn: Darth Vader som du aldrig sett henne förut

Robot
Kvällsterrorn: Darth Vader som du aldrig sett henne förut

Lucasarts gör reklam för april-aktuella Kinect Star Wars och passar samtidigt på att skända en av filmhistoriens mest klassiska scener.

#kinect-star-wars


Medlem
Kvällsterrorn: Darth Vader som du aldrig sett henne förut

Klockrent

Medlem

Dancing Stormtrooper FTW!!!

Medlem
Medlem

Reklam för Lucas nästa slakt av Ep4-6?

Medlem

Denna spoofen är MILJONER GÅNGER BÄTTRE

Star Wars Kinect - Duel

http://www.youtube.com/watch?v=cb8-520zEhc


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Denna spoofen är MILJONER GÅNGER BÄTTRE

Star Wars Kinect - Duel

http://www.youtube.com/watch?v=cb8-520zEhc

Extra skoj för alla som följer Parks and Recreation

AW8
Medlem

Haha, skön reklam ju.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Lol, Vader hade en mörk hemlighet. Vi måste dock fråga FZ, vad tycker ni om denna exponering av en kvinna i reklamsyfte?
Vi vill gärna höra lite genus-diskussion om detta fula sätt att sälja ett spel på sex-appeal.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Lol, Vader hade en mörk hemlighet. Vi måste dock fråga FZ, vad tycker ni om denna exponering av en kvinna i reklamsyfte?
Vi vill gärna höra lite genus-diskussion om detta fula sätt att sälja ett spel på sex-appeal.

Skulle snarare veta varför i hela jävla världen du anser att den där unga flickan har sex-appeal?
Go back, rethink, come back, appologize!

nog för att star wars alltid varit löjligt men....


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Lol, Vader hade en mörk hemlighet. Vi måste dock fråga FZ, vad tycker ni om denna exponering av en kvinna i reklamsyfte?
Vi vill gärna höra lite genus-diskussion om detta fula sätt att sälja ett spel på sex-appeal.

WTF!? En liten tjej som henne BORDE inte ha något sexappeal, att du ens tänker så är fan helt sjukt. Skärpning vafan.

Medlem

Detta är säkert en preview på ändringarna i 3D-versionen.

Inaktiv

Var det bara jag som kollade mer på de grymt heta asiatiska brudarna, istället för Stormtroopern?

Medlem

Här är en annan stormtrooper dans från samma kille >.<

http://www.youtube.com/watch?v=g0dIpYw75jA&feature=relmfu

Medlem
Skrivet av najtrows:
Skrivet av Grumbledock:

Lol, Vader hade en mörk hemlighet. Vi måste dock fråga FZ, vad tycker ni om denna exponering av en kvinna i reklamsyfte?
Vi vill gärna höra lite genus-diskussion om detta fula sätt att sälja ett spel på sex-appeal.

WTF!? En liten tjej som henne BORDE inte ha något sexappeal, att du ens tänker så är fan helt sjukt. Skärpning vafan.

ironi?


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Guys, var inte för elaka mot Grumbledock, han försökte bara vara lite rolig på FZs bekostnad men det slog nog lite fel.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Guys, var inte för elaka mot Grumbledock, han försökte bara vara lite rolig på FZs bekostnad men det slog nog lite fel.

Aaa!

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Guys, var inte för elaka mot Grumbledock, han försökte bara vara lite rolig på FZs bekostnad men det slog nog lite fel.

True! Blev lite väl osmakligt.

Medlem
Skrivet av Falckiee:
Skrivet av Grumbledock:

Lol, Vader hade en mörk hemlighet. Vi måste dock fråga FZ, vad tycker ni om denna exponering av en kvinna i reklamsyfte?
Vi vill gärna höra lite genus-diskussion om detta fula sätt att sälja ett spel på sex-appeal.

Skulle snarare veta varför i hela jävla världen du anser att den där unga flickan har sex-appeal?
Go back, rethink, come back, appologize!

WTF!? En liten tjej som henne BORDE inte ha något sexappeal, att du ens tänker så är fan helt sjukt. Skärpning vafan.[/quote]

Ta det lite lugnt mer moralpaniken
För det första, i princip allt som rör genus, eller kvinnor i spel numera (känns det som) ska anses vara sexistiskt, eller som om de försöker sälja spelen med just sex oavsett om det är bevisat eller ej. Då personen är en tjej passar genus bra, då genus sällan (aldrig?) ses utan att tala om sex, så hör det till
Sen har alla olika åsikter, finns gott om folk i samhället som finner personer i den åldern sexiga, jag är dock inte en av dem. Men att ni så uppenbart väljer att tolk inlägget så tyder ju på att tanken bevisligen inte är främmande för er, hur ska det nu tolkas?

Nej, skämta lite och driva med folk går ju inte längre då andra inte tycks tänka längre än näsan räcker och ser pedo/hebefiler i varje buske.
Som sagt, eran tolkning av mitt synnerligen sarkastiska inlägg säger mer om er än vad jag ville veta, spara era fantasier till de privata stunderna tack. At vara upplyst och medveten om sin omvärld betyder inte att man delar uppfattningen, bara att man veta tt den finns. Vad är det med folk idag?
Det är ju tack vare liknande moralpanik som FRA fritt ska få läsa varje mail som skickas, kontrollera varje facebook-uppdatering, kartlägga allas digitala liv. Det är därför ACTA och liknande "censurera internet och kontrollera folket" går igenom, i sverige skyller vi på pedofiler och i USA terrorister. Skulle ni vara seriösa skulle ni kanske aktivt arbeta för att anmäla pedofiler och få bort dem från nätet, det gör skillnad i praktiken och tar inte mycket tid heller. Men så klart, lättare att flamea i forumen än orka bry sig på riktigt.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Falckiee:
Skrivet av Grumbledock:

Lol, Vader hade en mörk hemlighet. Vi måste dock fråga FZ, vad tycker ni om denna exponering av en kvinna i reklamsyfte?
Vi vill gärna höra lite genus-diskussion om detta fula sätt att sälja ett spel på sex-appeal.

Skulle snarare veta varför i hela jävla världen du anser att den där unga flickan har sex-appeal?
Go back, rethink, come back, appologize!

WTF!? En liten tjej som henne BORDE inte ha något sexappeal, att du ens tänker så är fan helt sjukt. Skärpning vafan.

Citat:

Ta det lite lugnt mer moralpaniken
För det första, i princip allt som rör genus, eller kvinnor i spel numera (känns det som) ska anses vara sexistiskt, eller som om de försöker sälja spelen med just sex oavsett om det är bevisat eller ej. Då personen är en tjej passar genus bra, då genus sällan (aldrig?) ses utan att tala om sex, så hör det till
Sen har alla olika åsikter, finns gott om folk i samhället som finner personer i den åldern sexiga, jag är dock inte en av dem. Men att ni så uppenbart väljer att tolk inlägget så tyder ju på att tanken bevisligen inte är främmande för er, hur ska det nu tolkas?

Nej, skämta lite och driva med folk går ju inte längre då andra inte tycks tänka längre än näsan räcker och ser pedo/hebefiler i varje buske.
Som sagt, eran tolkning av mitt synnerligen sarkastiska inlägg säger mer om er än vad jag ville veta, spara era fantasier till de privata stunderna tack. At vara upplyst och medveten om sin omvärld betyder inte att man delar uppfattningen, bara att man veta tt den finns. Vad är det med folk idag?
Det är ju tack vare liknande moralpanik som FRA fritt ska få läsa varje mail som skickas, kontrollera varje facebook-uppdatering, kartlägga allas digitala liv. Det är därför ACTA och liknande "censurera internet och kontrollera folket" går igenom, i sverige skyller vi på pedofiler och i USA terrorister. Skulle ni vara seriösa skulle ni kanske aktivt arbeta för att anmäla pedofiler och få bort dem från nätet, det gör skillnad i praktiken och tar inte mycket tid heller. Men så klart, lättare att flamea i forumen än orka bry sig på riktigt.

Att du blandar in ACTA och liknande i en diskussion som rör könsmaktsordningen är random.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Lol, Vader hade en mörk hemlighet.balblablbalbalba

om vi låter folk leda oss till vissa tankar så har vi förlorat. fast jag tror nog inte en diskussion behövs här direkt heller så.. ja.. låt oss intressera oss för spel istället!

Medlem
Skrivet av Falckiee:

Att du blandar in ACTA och liknande i en diskussion som rör könsmaktsordningen är random.

Det är i min fulla rätt att vara "random" i mina inlägg, speciellt när det tjänar ett syfte. Men om så önskas kan jag simplificera (ursäkta, förenkla) det hela så det inte innehåller mer än max 120 ord, gärna många färgglada bilder och passar bra för kanal 5's egenproduktioners målgrupp

Skrivet av najtrows:
Skrivet av Grumbledock:

Lol, Vader hade en mörk hemlighet.balblablbalbalba

om vi låter folk leda oss till vissa tankar så har vi förlorat. fast jag tror nog inte en diskussion behövs här direkt heller så.. ja.. låt oss intressera oss för spel istället!

Ligger mycket vettigt i det du skriver, jag håller helt med
Men, vänta nu lite...försöker du nu leda mig till dessa berömda "vissa tankar" som du talar om?
It's a trap!

1
Skriv svar