Roccats nya mus har achievements

Medlem
Skrivet av Fekmor:
Skrivet av zoid:
Skrivet av Morathus:

Själv tycker jag att steelseries har de bästa data mössen för min har fungerat bra enda sedan jag köpte den i april förra året.

Wow snart ett år... Hade min mx510 i 6år innan den gick sönder genom att den blev klämd i en väska. överallt...

Wow har haft min MS X08-70388 i 8 år och min är hel

Mm det är också en riktigt fin mus

Inaktiv

achievements är så jävla överskattat.. tycker bara att det är töntigt att samla på dessa.

Medlem

ett ord att säga om det LoL ....

Medlem

Nu är ta mig f*n måttet rågat!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

man blir så ledsen...

Medlem

Det enda som vore intressant är om man kunde få statistik på antal klick osv och hur många mil man har scrollat. Men achievements? Nej tack. Hade varit coolt med ett tangentbord som registrerade tryckningar/minut och kunde räkna hur många tryckningar som man har gjort.

Medlem

Får felmeddelande när jag klickar på bilden "Du har inte behörighet att se denna bild."

Medlem

Självklart vill man ju ha bloatware som ligger och räknar achievements för en f***ing mus av alla saker.

Medlem

Vad onödigt...

Har för övrigt gått igenom typ 10 (skojar inte) roccat kone möss för dom har varit pajiga. den jag har nu glitchar mushjulet på också.. skön mus i övrigt men jag köper aldrig nån av deras produkter igen

Medlem
Medlem

Fräsigt, men jag har redan statistik. :>

Nelfie has been a participant since 2005-02-11 (92 months ago), and in that time has typed 44,368,851 keys, clicked 14,256,334 times and moved his or her mouse for 1028.81 miles. Averaging 0.2 keys and 0.06 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2012-01-26 12:25:43 and has sent a total of 4240 pulses overall. Nelfie lives in Sweden.

@ http://www.whatpulse.org

Medlem
Skrivet av IceDusT:

Ska man skratta eller gråta ...

Bra fråga...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hekt enkelt "Bara väldigt dumt"
Fast 12 åringar kanske blir glada?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Jag vet inte vad jag ska tycka om det här, haha. Det är väl en kul grej men samtidigt...really?

Medlem

Älskar Achievements

Medlem
Skrivet av hewra:

Självklart vill man ju ha bloatware som ligger och räknar achievements för en f***ing mus av alla saker.

Yepp, detta måste vara bland det mest korkade jag sett.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

När du vänsterklickat tillräckligt många gånger låser du upp högerklick!

Medlem

Vad näst, toalettstolen som är uppkopplad online.

"Gratulerar, du har skitit för 1000 gången med total vikt på X vilket är ett rekord bland dina registrerade vänner. Vill du posta på facebook?"

Medlem

Det här med achivements har ju gått för långt....


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Vore fint om crew kunde ge oss medlemmar att se den helupplösta bilden.

Skrivet av Vippe:

När du vänsterklickat tillräckligt många gånger låser du upp högerklick!

Hahahaha. Call of Duty: Mouse Warfare


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

12
Skriv svar