Alan Wake's American Nightmare på gång till pc

Robot
Alan Wake's American Nightmare på gång till pc

Information om den Xbox Live Arcade-exklusiva sidotiteln har hittats i Steam-registret.

#alan-wakes-american-nightmare, #valve, #alan-wake


Medlem
Alan Wake's American Nightmare på gång till pc

Men inget är bekräftat än va? Har väl funnits, en del konsol titlar funna i Steam registret som tagits bort också.

Men man kan bara hoppas, orkar inte skaffa det på Live.


signatur

Nämen!

Sant, inget är bekräftat ännu. Men jag skulle tippa både en och annan hatt på att spelet utannonseras snart.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Sant, inget är bekräftat ännu. Men jag skulle tippa både en och annan hatt på att spelet utannonseras snart.

Det hoppas vi på!


signatur

Nämen!

Medlem

jaaaaaaaaaaaa tack köp direkt.

Medlem

Jag har hört att Alan Wake sålde oerhört bra efter re-releasen till pc steam, så är inte förvånad över att även denna titel dyker upp.

Själv har jag inte köpt Alan Wake, men kanske gör det någon dag.

Medlem

Alan Wake's story var king. Är den lika bra i American Nightmare?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Grymt nice! PC-portningen av Alan Wake var magnifik. Stor applåd till Remedy!

Medlem

Jag är helt för att Alan Wake-spelen släpps på PC också. Det sålde dåligt när det höll sig på Xbox , vilket är synd

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Jag är helt för att Alan Wake-spelen släpps på PC också. Det sålde dåligt när det höll sig på Xbox , vilket är synd

Det var dock inte så konstigt att det sålde dåligt när det släpptes till Xbox.

Men men, bra att Remedy vaknat upp nu och insett var dem ska vända sig för att göra vinst.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av DarkZide8:

Jag är helt för att Alan Wake-spelen släpps på PC också. Det sålde dåligt när det höll sig på Xbox , vilket är synd

Det var dock inte så konstigt att det sålde dåligt när det släpptes till Xbox.

Men men, bra att Remedy vaknat upp nu och insett var dem ska vända sig för att göra vinst.

Nej, det är det jag menar. Att släppa spel till bara en plattform gynnar varken spelutvecklarna eller oss.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av DarkZide8:

Jag är helt för att Alan Wake-spelen släpps på PC också. Det sålde dåligt när det höll sig på Xbox , vilket är synd

Det var dock inte så konstigt att det sålde dåligt när det släpptes till Xbox.

Men men, bra att Remedy vaknat upp nu och insett var dem ska vända sig för att göra vinst.

Nej, det är det jag menar. Att släppa spel till bara en plattform gynnar varken spelutvecklarna eller oss.

Precis.

Det verkar lyckligtvis som att Remedy har lärt utav sina misstag.

1
Skriv svar