Larry kommer tillbaka: "Ni gjorde det!"

Robot
Larry kommer tillbaka: "Ni gjorde det!"

Målet att samla in 500 000 US-dollar nåddes med råge och Kickstarter-Larry fick sitt "happy ending".


Medlem
Larry kommer tillbaka: "Ni gjorde det!"

Jag tyckte själv inte det första Larry-spelet var roligt. Däremot är jag glad när jag ser att kickstarter fungerar. Lycka till med spelet!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har bara spelat Larry 7- Love for Sail (som jag älskar) och testat ett av de nyare (som är helt avskyvärt).

Medlem
Medlem

Jag undrar om spelet kommer att ha en "frågesport" för att kontrollera att man är 18 eller äldre?

Medlem
Skrivet av stason:

Jag undrar om spelet kommer att ha en "frågesport" för att kontrollera att man är 18 eller äldre?

haha, kommer ihåg när man försökte starta spelet och inte kunde någon engelska mer eller mindre, va ganska svårt med frågesporten då ^^

Medlem

Ser intressant ut. Kanske ska man skaffa den?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jahapp, känner jag.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av stason:

Jag undrar om spelet kommer att ha en "frågesport" för att kontrollera att man är 18 eller äldre?

Det har dom sagt att de skall finnas!

Larry är underbara, själv bidrog jag inte med något då en remake inte är särskillt intressant för mig. Förmodligen kan man hämta det billigt under någon rea när det väl släpps. Hoppas på en uppföljare, antingen att de släpper en 4a, eller en 8a.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Ser intressant ut. Kanske ska man skaffa den?

ja du har ju ett år på dig att bestämma dig

Medlem
Skrivet av bavver:

haha, kommer ihåg när man försökte starta spelet och inte kunde någon engelska mer eller mindre, va ganska svårt med frågesporten då ^^

Det gick ju dock att trycka alt+x för att hoppa över den...

Medlem

Skön snubbe, den där Al Lowe
Kanske skaffar spelet när det släpps


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av bavver:
Skrivet av stason:

Jag undrar om spelet kommer att ha en "frågesport" för att kontrollera att man är 18 eller äldre?

haha, kommer ihåg när man försökte starta spelet och inte kunde någon engelska mer eller mindre, va ganska svårt med frågesporten då ^^

Sprang hem efter skolan, sparkade igång 8086:an och hoppades att det inte skulle ta mer än en timme att ta sig förbi frågorna. ^^


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Spelet kommer att ha frågorna innan spelet börjar.

1
Skriv svar