Tävla och vinn Diablo 3!

Medlem

Håller tummarna annars blire det o vänta någon vecka QQ

Medlem
Skrivet av Mabus:

har redan förbeställt men kan ju vara bra att ha två

Ja det vore ju förfärligt om någon pengabefriad fick tag på den istället!

Medlem

Sådär ja lycka till allihop och lycka till

Medlem

Om man vinner denna så får man väl kyssa fru och barn hejdå

Medlem

Hoppas att jag vinner, blir en fin "present" till någon polare, finns nog inget annat spel som är så bra på att få någon sparkad från sitt jobb eller skild från sin fru/flickvän som Diablo.
Lycka till till er andra


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Haha, aldrig att jag vinner då så många kommer tävla och jag är inte den som brukar ha tur i tävlingar ;P

Lycka till alla.

Medlem

Ja då får man väl önska alla lycka till!

Det vore ju inte helt fel att vinna ett ex av detta underbara spel...

Medlem

Hoppas det går bättre här. Webbhallen är ju för retarderade för att kunna skicka ut sina spel i tid. Ingen av mina vänner har fått det i vår hemstad. Alla beställt från webbhallen. Sista gången jag handlar där. Klag mail/samtal o ta reda på vart mitt D3 tog vägen inc!!!!

Inaktiv
Inaktiv

Jag gissade på alla, jag kommer vinna!


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Omnomnom, får bara hoppas och säga lycka till.

Medlem

Nu ska jag banne mig vinna!


signatur

Meep!

Medlem

Jag har aldrig vunnit någon sådan här typ av tävling, men försöka är aldrig fel.


signatur

*Io Sono Interista*

Lycka till allihopa.
And the heavens shall tremble

Medlem
Skrivet av firsov:

Hoppas det går bättre här. Webbhallen är ju för retarderade för att kunna skicka ut sina spel i tid. Ingen av mina vänner har fått det i vår hemstad. Alla beställt från webbhallen. Sista gången jag handlar där. Klag mail/samtal o ta reda på vart mitt D3 tog vägen inc!!!!

Samma här förbokade ca 2 veckor efter announce 2008 fårn webhallen. 2 kopior tillåmed, men kommer det till realease? Nej, vet inte vems fel det är men man blir ju så fröbannad, har nu köpt en jävla digital kopia bara för att kunna spela inatt.

Medlem

Det blir godis att vinna det här!

Medlem
Skrivet av napahlm:

Tävlingen pågår till 14/5 kl. 23.59.
Hur ska FZ hinna skicka hem ett spel till vinnarna så att alla har fått det tills releasen den 15 maj?

Läsa texten kanske?

"Vi tävlar ut fem exemplar av Diablo 3, det enda vi kräver av dig är rätt svar på tre frågor och en gnutta tur. Kanske står ditt namn med i vinnarlistan när vi presenterar den på tisdag nästa vecka, och kanske dyker ett exemplar av spelet upp i din brevlåda någon dag därpå. Lycka till!"

Medlem

Jag hackade mig genom alla brandväggar och rätt in i FZ's databas och ändrade 100101 till 110101. Nu är det 100% att jag vinner! Yes!

Medlem

usch, osäker på sista men hoppas!

Inaktiv

Får hålla tummarna att man vinner och att man svarade rätt på allt. Har inget vidare större minne så var bara en massa gissande. Skulle vara skönt att få vinna något någon gång här i alla fall

Inaktiv
Skrivet av DeryckW:

Haha, aldrig att jag vinner då så många kommer tävla och jag är inte den som brukar ha tur i tävlingar ;P

Lycka till alla.

Du ä inte ensam om det. Joinat alla tävlingar som jag hunnit se men aldrig vunnit. Bara hålla tummarna och hoppas på det bästa

Medlem

När får vi veta om vi vunnit? Beställt Diablo 3, och känns dumt att hämta ut det om man skulle vinna ett ex här

MFC
Medlem

Detta tackar vi för. Då kan jag stryka livsmålet "Vinna tävling på FZ"


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

123
Skriv svar