The Last of Us – nagelbitande gameplay

Robot
The Last of Us – nagelbitande gameplay

Gameplay från Uncharted-utvecklarens postapokalyps har landat i vårt arkiv. Det här vill du inte missa.

#naughty-dog, #the-last-of-us-remastered


Medlem
The Last of Us – nagelbitande gameplay

Bizzart bra!


signatur

Nämen!

Inaktiv

jo.. såg den live på streamen.. såg faktiskt grymt ut.


signatur

äldre än dig!

Medlem

såg riktigt awsome ut kanske blir king spel, hoppas det kommer till pc.

Wow episkt lir ju. Men fan ta dem om det inte kommer till PC


signatur
Medlem

Verkar bli ett bra "filmiskt"-lir. Vet inte riktigt vad det är som gör det, men det känns och syns att det är Naughty Dog som ligger bakom det.

Blir många spel att se fram emot ^^

Medlem

Ser bra ut, men känns som att videon är väldigt tillgjord. De kan ju bara inte ha så smart och responsiv AI och så mycket dialog för allt som händer.

Medlem

nu har spelet som vi alla har väntat på ett riktigt överlevar spel som har zombies med

Medlem
Skrivet av FZ:

Förresten, Ellies röst görs av Ellen Page, kvinnan bakom Jody Holmes i Beyond: Two Souls. Också det en PS3-exklusiv titel.

Nej, rösten görs av Ashley Johnson. Gissar ni bara när ni skriver eller vart får ni informationen ifrån?

Medlem

Naughty Dog gör inte spel till Microsoft så tyvär PC-gamers

Medlem

Trodde inte ND kunde imponera på mig längre då varje nytt spel som de ligger bakom redan gjort detta men visst tusan lyckades de igen. Last of Us är tillsammans med Watch Dogs de spel jag ser mest fram emot att se mer från.

Skrivet av Itchy1:

Naughty Dog gör inte spel till Microsoft så tyvär PC-gamers

Det har visserligen hänt att Sony släppt spel till pc men sannolikheten att så kommer ske med detta spel är lika stor som att Microsoft kommer släppa Halo till PS3.

Jag är en PC-gamer för övrigt och jag gillar det jag sett från detta spel trots att det som sagt var inte kommer komma på just pc=).

Medlem

Men köp ett PS3 vet jag och köp alla uncharted spel och Last of us

Medlem

Synd att Naughty Dog bara gör spel till sony, om spelet kommer till ps vita så blir jag glad för det har jag, men jag sålde mitt ps3 för länge sedan, Nu är det bara PC/xbox360/PS vita.... Så hoppas som dom sagt det kommer till pc (eller xbox360) så blir jag ännu gladare. Hoppas naught dogs kontrakt går ut snart så dom kan satsa på alla plattformar:... jag gillade exklusivtet får några år sen, men idag känns det bättre att många spel kommer till alla olika kopnsoller, specfielt fö topp modellerna...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Men köp ett PS3 vet jag och köp alla uncharted spel och Last of us

De spelen har utan tvekan prioritet tillsammans med God of War, Ratchet & Clank och Sly. Men jag har en del titlar kvar på PS2 som jag inte är klar med innan som jag vill spela klart först=).

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Synd att Naughty Dog bara gör spel till sony, om spelet kommer till ps vita så blir jag glad för det har jag, men jag sålde mitt ps3 för länge sedan, Nu är det bara PC/xbox360/PS vita.... Så hoppas som dom sagt det kommer till pc (eller xbox360) så blir jag ännu gladare. Hoppas naught dogs kontrakt går ut snart så dom kan satsa på alla plattformar:... jag gillade exklusivtet får några år sen, men idag känns det bättre att många spel kommer till alla olika kopnsoller, specfielt fö topp modellerna...

Sony äger ND, det är inte som med Insomniac som själva kan välja vem de vill ska ge ut deras spel (såvida de inte gör ett spel på en IP som Sony äger). Så det rör sig alltså inte om någon speciell tid, för att din dröm ska bli verklighet måste samma sak ske som med Bungie och jag tvivlar starkt på att Sony kommer låta detta ske för en av sina viktigaste utvecklare (om inte den viktigaste). Så tyvärr det förblir bara en dröm.

KoP
Medlem

Verkar bli kanon! Snart kan jag addera spel nr. 3 i min spelsamling till PS3'an.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Ser bra ut, men känns som att videon är väldigt tillgjord. De kan ju bara inte ha så smart och responsiv AI och så mycket dialog för allt som händer.

Håller med, snyggt som fan och fräcka miljöer men det ser scriptat ut till tusen och det verkar lite väl linjärt för min smak.

Men eftersom jag älskar post-apokalyptism så känns det som ett måste köp i varje fall.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ser mycket bra ut.

Det syns också verkligen att det är från Uncharted-skaparna.

Redaktör
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av FZ:

Förresten, Ellies röst görs av Ellen Page, kvinnan bakom Jody Holmes i Beyond: Two Souls. Också det en PS3-exklusiv titel.

Nej, rösten görs av Ashley Johnson. Gissar ni bara när ni skriver eller vart får ni informationen ifrån?

Så går det när man sätter en icke kaffedrickande skribenter på att skriva nyheter vid 5-tiden på morgonen. Fixat nu, tack för rättelsen.


signatur
Skägg.
10 Chambers

#Naughty Dog har inte gjort mig besviken hittills, givet spel.


signatur
Medlem

Våldet här fick mig verkligen att reagera, det är tyngd i det som händer, nästan obehagligt våldsamt. Förhoppningsvis så måste man inte fajtas hela tiden, så att det varje gång känns just såhär och inte som att man pepprar ner en armada av bus! Naughty Dog vet vad de sysslar med.


signatur
Medlem

Håller med Naughty Dog har lyckats bra, så jag att Last of Us också kommer att vara underhållande.

Medlem

Ser kanon ut. Men jag antar att spel som det här måste bli lite linjära, som Max Payne 3 för att få plats med snyggare grafik. Man kan nog inte ha olika vägar och hus att utforska. Men det är helt ok, speciellt första gången man spelar spelet.

Medlem

Vad jag såg direkt..... öhhh detta såg inte bra ut.... Va fan vad flimrigt allt såg ut. Jaggies överallt. Wtf... lågupplösta platta texturer som ser ut som från ps1 tiden.......... >_<

Såg inte bra ut i grafik väg i alla fall. Kanske kan slipas till till release. Gameplay är ju viktigast i alla fall.

Jag hatar förövrigt jaggies och flimmer.. Spelar hellre ett spel med lite sämre grafik bara det inte finns flimmer eller jaggies.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av nils45:

Ser kanon ut. Men jag antar att spel som det här måste bli lite linjära, som Max Payne 3 för att få plats med snyggare grafik. Man kan nog inte ha olika vägar och hus att utforska. Men det är helt ok, speciellt första gången man spelar spelet.

Naughty dog gör nog spel som lämpar sig för en genomspelning, men då är det otroligt roligt att spela igenom det första gången också.

Medlem

Ser underbart ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Undrar om det är uppdelat i banor eller att det bara är en bana som skiftar mellan dag och natt. På dagarna slåss/undviker man plundrare och på natten kommer zombies fram så man kan får sitta och trycka i ett rum till gryning.

KoP
Medlem
Skrivet av Clabbe:

Undrar om det är uppdelat i banor eller att det bara är en bana som skiftar mellan dag och natt. På dagarna slåss/undviker man plundrare och på natten kommer zombies fram så man kan får sitta och trycka i ett rum till gryning.

En bana? Det vore snålt. Kan man all säkerhet säga att det blir som Uncharted (och likt en massa andra spel). Ett äventyr där man ska ta sig ifrån punkt A till B (uppdelat i flera banor eller sömlös övergång emellan dem) och påvägen hamnar i en massa olika situationer.

Medlem

Fan va coolt Synd att det bara kommer till ps3 :U HAR JU INTE PS3 WTF.

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Våldet här fick mig verkligen att reagera, det är tyngd i det som händer, nästan obehagligt våldsamt. Förhoppningsvis så måste man inte fajtas hela tiden, så att det varje gång känns just såhär och inte som att man pepprar ner en armada av bus! Naughty Dog vet vad de sysslar med.

Jag håller med dig. Sjukt våldsamt och avslutningen väldigt makaber, skjuta en person i ansiktet som skriker nej. I alla fall i den här scenen så kändes våldet väldigt oprovocerat, nästan som att man själv vore "den onda" som rensar upp. Kan ju också bero på att man inte riktigt vet storyn än.

12
Skriv svar