FZ delar ut betanycklar till Guild Wars 2!

rav
Medlem

Ok, vi som gjorde en pre-purchase av spelet fick alltså bara tillgång till en beta helg och en stresstest en kväll.
Lite kass.
Men men, spelet verkar väldigt bra, ska bli kul!

Redaktör
Skrivet av Mumzz:

hmm.. jag kan inte anmäla mig? :S

Har du fyllt i namn, adress, mm i din profil?


signatur
Medlem
Skrivet av rav:

Ok, vi som gjorde en pre-purchase av spelet fick alltså bara tillgång till en beta helg och en stresstest en kväll.
Lite kass.
Men men, spelet verkar väldigt bra, ska bli kul!

Nej, har du en prepurchase så har du tillgång till alla betaevent.

Medlem

Lycka till allesammans!

Hoppas man har turen med sig


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag skulle också vilja ha en.

Medlem

Håller tummarna för att man får en

Medlem

Varför måste man lämna sin adress etc för att komma vara med i lottningen.Vad finns det för intresse för FZ att veta detta.

Redaktör
Skrivet av Graaf:

Varför måste man lämna sin adress etc för att komma vara med i lottningen.Vad finns det för intresse för FZ att veta detta.

Normalt behöver vi ha användarnas adresser för att veta vart vi ska skicka priserna. Denna gång hade e-post räckt, men jag glömde ändra det när jag skapade denna utdelning/tävling. Vill du absolut inte dela med dig av din adress kan du mata in en hittapå-adress och radera den när nycklarna delats ut.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av farfadern:

Jag har inte läst något på deras sida, men är man preorder antar jag man får "tjing" på denna beta?

För mig det är PRE-PURCHASE.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har redan förköpt, så jag står över. Lycka till ni andra!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Awesome spel. Bland de bästa jag har spelat.


signatur

A punch like that is worth two in the bush

Medlem
Skrivet av rav:

Ok, vi som gjorde en pre-purchase av spelet fick alltså bara tillgång till en beta helg och en stresstest en kväll.
Lite kass.
Men men, spelet verkar väldigt bra, ska bli kul!

Nej som jag sa, när du gör en "pre-purchase" så är du med i alla beta helger, samt stress tester plus 3 dagars headstart.

Medlem

Detta kan bli det fetaste spelet på väldigt länge...

Medlem

Gud vad mitt förra inlägg blev nedröstat, jag får väl anmälda mitt intresse för en nyckel då och ge spelet ett försök. Hoppas jag vinner :E


signatur
Medlem
Medlem

Vågar inte köpa mera mmorpg spel för att beta testa dem. Tera, aion och massa annat. Nu när Guild wars kommer från samma håll vågar man inte köpa spelet. Hoppas man får tag på något sätt för att få köra beta innan man köper den. Eller så får man vänta på sådant 14dagars test.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Citat:

Vågar inte köpa mera mmorpg spel för att beta testa dem. Tera, aion och massa annat. Nu när Guild wars kommer från samma håll vågar man inte köpa spelet. Hoppas man får tag på något sätt för att få köra beta innan man köper den. Eller så får man vänta på sådant 14dagars test.

håller helt med, har gått på liknande nitar flera gånger. Men med det sagt så tror jag gw2 är ett hyfsat lugnt köp, har läst mkt om det och folk som har spelat det är redan väldigt nöjda. har inte haft såhär höga förhoppningar på ett spel sedan jag vet inte när. och de verkar hyfsat realistiska också.

Men beta är alltid beta

Om du vill veta mer rekommenderar jag att läsa spelares "upplevelser" på gw2-facebooksidan. fick mig ganska peppad faktiskt

Medlem

När skickas nycklarna ut då? Man börjar bli lite nyfiken på hur det gick

Medlem

Yey jag får en nyckel :)!

Medlem

Tack så mycket. Nu ska det testas i helgen.

Medlem

jag har inte fått min beta key än. någon som har fått sin?

Medlem

Woho! Någon gång ska man väl ha tur! *Väntar med spänning på beta-nyckeln*

Inaktiv
Skrivet av virresss:

jag har inte fått min beta key än. någon som har fått sin?

Har inte fått min häller : S


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Inaktiv
Skrivet av xaler:

Woho! Någon gång ska man väl ha tur! *Väntar med spänning på beta-nyckeln*

Har du fått din nyckel? Jag har inte fått min :S?


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:
Skrivet av xaler:

Woho! Någon gång ska man väl ha tur! *Väntar med spänning på beta-nyckeln*

Har du fått din nyckel? Jag har inte fått min :S?

Ja, jag fick min igår på mailen.

Redaktör

Vi skickade ut alla nycklar med e-post i går eftermiddag (alla utom två, som fick dem i dag), till de adresser vinnarna reggat sina FZ-konton med. Kolla skräpposten om ni inte fått dem. Infon från utvecklarna om klientnedladdning mm ska komma när ni reggat nyckeln, gör den inte det kollar man här.


signatur
12
Skriv svar