Dubbel xp i Battlefield 3 i helgen

Medlem
Skrivet av Mono:

Kan tipsa om ryska nycklar till Premium, de är regionsfria och billiga. Köpte mitt premium för 300:-.

Eller så känner man någon som jobbar på Dice och får gratis premium...

Medlem
Skrivet av Hapl0:
Skrivet av showerguy:

Var många månader sedan jag lirade BF3 sist.

Bort med Origin
Bort med Battlelog
In med BF3 på Steam
In med commander
Droppa Battlefield Premium och allt DLC
Släpp stora kartor.. nej caspian border är inte stor!
Ge oss gratis vapen och fordon för vi har redan betalat för spelet!

- Origin funkar hur bra som helst. Vad gnäller du på?
- Varför?
- Varför in på Steam när origin funkar bra?
- Commander vore kul, håller med.
- Varför ska de droppa DLC och premium? Det är väl bra att vi får nya kartor, spelsätt, vapen etc?! Det är helt frivilligt att köpa kartpaketen separat eller köpa premium vilket då innebär rabatterat pris.
-Variation förnöjer. Jag gillar både stora och små kartor. Close Quarter spelas på ett helt annat sätt än andra kartor. Och precis när man kanske har tröttnat lite på de mindre kartorna så släpps "Armored Kill" i höst med jättekartor, så då kan du skaffa det om du inte vill ha små kartor.
- Som andra redan har sagt; fanns det inga Vapen och fordon i det spelet du köpte? Är du säker på att du köpte BF och inte super mario?

-Origin är inte bra. Lite här o där dör programmet. O det är förfan fortfarande i beta :/
-DLC ska droppas i form av gratis DLC då BF3 redan är magert i jämförelse med föregående spelen. Extra mycket skräp på små banor räknas inte som mer kartor.
-Vartiation finns på stora kartor då det ger både intensiva små fickor och större mer öppna fighter.
-Vapnen i spelet är näst intill likadana då folk gnäller satan när dem är olika.

Tyvärr har spelet blivit övertagen av casuals allt för mycket. DICE har bara kvar casual spelare som utvecklare och det märks då dem försöker göra allt exakt likadant för varje klass.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Så sjukt trött på att behöva göra Assignments för att låsa upp vapnena. DICE tvingar mig till att spela på ett sätt då som jag tycker är tråkigt. Tröttnade på DLCet innnan jag ens hunnit börja på mitt eget sätt eftersom jag var tvungen att låsa upp de nya vapnena först.

Medlem

Det här argumentet "vi har ju för f-n redan betalt spelet en gång ge oss nya kartor o vapen gratis" är jag mer än lite less på.
Utvecklarna på DICE är anställda som skall ha lön. Alltså måste det löpande komma in nya pengar annars funkar det ju liksom inte. "Ja men de har ju redan fått pengar från grund spelet!" Ja. men företag har inte som mål att lägga miljoners miljoner i utvecklingskostnader och marknadsföring för att sen ha som mål att nå ±0, det begriper ni väl?

Märkligt att människor kan ha så mycket negativ energi att lägga på ett spel. Spela inte spelet då för helv-ete! Jag vill inte ha era gnällrövar på mitt slagfält!

Medlem

Varför har man förstört FPS spel med att lägga till lvling system i dom, det hör inte hemma i en shooter på något sätt! Bara helt jävla sjukt ^^

Edit: Har inte lirat ett enda fps sen dom började med detta och har inga planer på att någonsin göra det.

Medlem

Är det nån som kan Kund support nr till EA har ringt deras nr som står printat i spel manualen men nr har upphört och hänvisar till ett annat nr som oxå upphört men utan nått nytt nr.
Hala små tomtar där på EA

0775 700 270 funkar inte, blev hänvisad till att ringa hit 844680004 det här nr har ingen abonnent eller är ett ogiltigt nr.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Är det nån som kan Kund support nr till EA har ringt deras nr som står printat i spel manualen men nr har upphört och hänvisar till ett annat nr som oxå upphört men utan nått nytt nr.
Hala små tomtar där på EA

0775 700 270 funkar inte, blev hänvisad till att ringa hit 844680004 det här nr har ingen abonnent eller är ett ogiltigt nr.

Jag hitta det nu lägger en länk ifall nån annan behöver det : 08-44680004
http://www.ea.com/se/1/kontakt

12
Skriv svar