NAT Problem Modern warfare 2

Medlem
NAT Problem Modern warfare 2

Tjena, har märkt att de är ett vanligt problem, men aldrig lyckas hitta en lösning. Min NAT type står som strict fast det ska bara open. UPnP är på
Snälla hjälp mig

// uuuubers

Medlem

Logga in på din Router i en vanlig webbrowser och ändra från strict till open bara.

-om du inte vet hur du gör är det bara ta reda på vad du har för Router och sedan Googla på typ "routernamn" + "NAT settings" så bör du kunna hitta hur du ställer om det.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag har thomson tg 787. Jag har öppnat alla portar som ska behövas. UPnP är aktiverat. Ändå funkar de inte.. Vad mer kan jag göra.

Medlem

Vet inte riktigt, har själv en Thomson TG787, och det måste fan vara det sämsta jävla skräpet till Gateway/router jag skådat, har den bara för att den ingick i Teliaabbonemanget.

Funderar dock på o byta, den uppför sig lite skumt sedan det åskade för några månader sedan.

Om du öppnat alla portar som står här:
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomso...
så kan du nog inte göra så mycket mer än att svära över IW och Thompson för att dom inte kan göra ordentliga gejer.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Japp alla portar är öppna. Jo fick ju med den med telia, men går det att köra någon gateway/router och fortsätta med telia..

1
Skriv svar