Film – Need for Speed: Most Wanted-walkthrough

Robot
Film – Need for Speed: Most Wanted-walkthrough

Uppföljaren till spelet med exakt samma namn har fått en fyra minuter lång trailer. Kolla in den hos oss.

#need-for-speed, #need-for-speed-most-wanted, #need-for-speed-most-wanted-2005, #criterion-games, #burnout


Medlem
Film – Need for Speed: Most Wanted-walkthrough

Ser förvånansvärt bra ut! Påstår inte att det kommer vara det bästa NFS-spelet hittills, men det ser ju ut som att dom klättrar åt rätt håll denna gång!


signatur

I want to play a game.

Medlem

Jag är iaf rätt peppad. Det va ett tag sen. Hoppas man får uppgradera bilarna och sånt som i "ettan" Det kan ju verka självklart men känns inte som nått är självklart med need for speed serien nu för tiden.

Medlem

Ser nice ut, jäkla bra ljud var det också.
Hoppas bara det stämmer som jag har läst i en del förhandstittar, att det är lite "Need for Burnout paradise" över det.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Avstängd

Vafan! Jag fick bluescreen när jag tryckte på fullskärmsläge
Men efter omstarten funkade det...

OnT: Ser ganska bra ut, hoppas bara att det inte är för mycket gummisnoddseffekt!

Inaktiv

Som vanligt går folk efter omslaget när det gäller need4speed spel, när senast var ett sånt spel bra ?
Dom senaste har ju varit riktigt dåliga.

Need for Speed: The Run fick en 2a på fz.
Need for Speed: Undercover fick en 2a.

resterande har fått en 3a, och bara ett av spelen har fått en 4a.
jag har lirat dom flesta och körkänslan är inte den bästa, plus att bilarna känns skakiga, laggiga.

Det enda spelet av nfs man haft kul med på senare år är nfs hot pursuit 2 och köra online.då.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Jag är iaf rätt peppad. Det va ett tag sen. Hoppas man får uppgradera bilarna och sånt som i "ettan" Det kan ju verka självklart men känns inte som nått är självklart med need for speed serien nu för tiden.

Om du kollar på förboknings erbjudandena i slutet av videon så ser du att man kan ändra hur bilen ser ut och prestandan.

Citat:

Race Powertrain Modification.
Impact Protection Modification.
Exclusive Satin Black Livery.

Aerodynamic Body Modification.
Nitrous Burn Modification.

Medlem

Såg lovande ut, jag håller tummarna för att det är ett Burnout-spel i en NFS-förpackning

Medlem

Låter finfint, ser finfint ut. Hoppas på en bra PC-port, alternativt en version till Wii U, annars får det vara.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Har för mig första var riktigt kul så kan ju alltid hoppas detta blir lika bra.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av smuts:

Låter finfint, ser finfint ut. Hoppas på en bra PC-port, alternativt en version till Wii U, annars får det vara.

PC-verren av Burnout Paradise var det jul inget större fel på.
Jag antar att dom har samma motor (lite uppiffad kanske) för detta spel, så det borde bli bra.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jaha, ännu en arkadracer där man kör en pansarbil.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av StraxDax:

Som vanligt går folk efter omslaget när det gäller need4speed spel, när senast var ett sånt spel bra ?
Dom senaste har ju varit riktigt dåliga.

Need for Speed: The Run fick en 2a på fz.
Need for Speed: Undercover fick en 2a.

resterande har fått en 3a, och bara ett av spelen har fått en 4a.
jag har lirat dom flesta och körkänslan är inte den bästa, plus att bilarna känns skakiga, laggiga.

Det enda spelet av nfs man haft kul med på senare år är nfs hot pursuit 2 och köra online.då.

Eh, Underground 2 ffs. Och första Most Wanted. Och Pro Street och Shift 1/2

Inaktiv

Hm. Varför inte just skapa ett nytt namn istället för "Need for Speed"? Det namnet är ju otroligt uttjatat, tack vare EA -.-

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Hm. Varför inte just skapa ett nytt namn istället för "Need for Speed"? Det namnet är ju otroligt uttjatat, tack vare EA -.-

Alla vet vad det handlar om. Skulle de döpa om det skulle pressmaterialet skulle vara översvämmat om hur det är "den andliga uppföljaren till Need for Speed".

Medlem

Criterion kan man lita på! Jag hade hellre sett ett nytt Burnout, men det här duger gott det med

ELF
Medlem
Skrivet av Akronym:

Jaha, ännu en arkadracer där man kör en pansarbil.

Kan inget annat än att hålla med. Jag skulle vilja ha ett street race spel som verkligen är välputsat fysikmässigt. Need For Speed fysiken fungerade för ett par år sedan, men nu är det dags att de börjar tänka lite mer realistiskt.
Kan inte se detta på en PC, men som sagt, i en arkadhall skulle det fungera utmärkt. Tryck in en femma och kör ett race mot kompisen som står vid maskinen bredvid....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag älskar need for speed

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Dalthor-san:

Jag är iaf rätt peppad. Det va ett tag sen. Hoppas man får uppgradera bilarna och sånt som i "ettan" Det kan ju verka självklart men känns inte som nått är självklart med need for speed serien nu för tiden.

Om du kollar på förboknings erbjudandena i slutet av videon så ser du att man kan ändra hur bilen ser ut och prestandan.

Citat:

Race Powertrain Modification.
Impact Protection Modification.
Exclusive Satin Black Livery.

Aerodynamic Body Modification.
Nitrous Burn Modification.

ah! tack! lät inte videon snurra så länge att den fick visa förbokningarna. tröttnade när jag fick se släppdatum och tänkte att det visas nog inget mer. (smått påverkad) Blir en hektisk höst med NFS MW2 och AC3 precis efter varandra.

Medlem

bara jag som verkligen hatar att knappt inga bilspel kör så bilen faktist kan gå sönder och bara öser på och inte en skråma efter en krock rakt mot en bil?

Inaktiv

Need for milk, sista bra NFS släpptes typ för 15 år sen.


signatur

knarka loss era hungriga

Medlem

"Oj avancerat däcksgnissel"... nähäpp bara en sampling. Som dessutom var den ENDA för gnissel .. o_0 störande och billigt. (..som resten. Nog inte värt köp över BPara.. gör ett next gen istället för.. dammig gen.. så kanske det blir ett värdigt arkad skoj).

EDIT:
Sen samma namn.. skämt? Dessutom ska nfs vara "1" väg. Detta borde haft ett BP namn eller annat.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

"Oj avancerat däcksgnissel"... nähäpp bara en sampling. Som dessutom var den ENDA för gnissel .. o_0 störande och billigt. (..som resten. Nog inte värt köp över BPara.. gör ett next gen istället för.. dammig gen.. så kanske det blir ett värdigt arkad skoj).

EDIT:
Sen samma namn.. skämt? Dessutom ska nfs vara "1" väg. Detta borde haft ett BP namn eller annat.

Så du vill alltså att alla nya spel ska ha nya namn?
Då kan vi helt enkelt floppa filmen som kommer nu också, Total Recall, då den har samma namn som den Arnold Schwarzenegger var med i.
Sen kan vi även spela in 50 olika däckljud till en bil och göra om det till resten av bilarna för det kostar verkligen inte tid och pengar att göra sådant.

Och vadå "1" väg? De utökar körytan genom att öppna upp staden och göra så att folk får mer frihet, sluta klaga för att de lyssnar på spelarnas önskemål.
Bara för att du vill ha Need for Speed Porshe i nyform (Ny grafik men identisk körstil) betyder inte att resten av personerna vill det.

Medlem

Lista på de NFS spel jag haft mest kul med/tycker är bäst.
NFS Hot Pursuit, det gamla
NFS Porsche
NFS Underground 2
NFS Most Wanted


signatur
Medlem

gäsp ser lika tråkigt ut som burnout

Medlem
Skrivet av Jozo:

Criterion kan man lita på! Jag hade hellre sett ett nytt Burnout, men det här duger gott det med

Burnout med riktiga bilar kanske vore nåt, köra vertical takedowns på folk i Veyrons osv


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hyfsad grafik: Check
Avsaknad av realistisk väghållning: Check
Polisbilar inkl suvs som accelererar 0-200 på 2 sec: Check
Catch up system: Check
Konsollportning till PC: Check
Hype: Check
Övertygad över att det kommer suga getpung: Check
Konstaterande att inget bra NFS sköppts sedan Porsche Unleashed: Check
Gammal gamer som klagar över att det var bättre förr, och att NFS är slut: Check...

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Så du vill alltså att alla nya spel ska ha nya namn?
Då kan vi helt enkelt floppa filmen som kommer nu också, Total Recall, då den har samma namn som den Arnold Schwarzenegger var med i.
Sen kan vi även spela in 50 olika däckljud till en bil och göra om det till resten av bilarna för det kostar verkligen inte tid och pengar att göra sådant.

Och vadå "1" väg? De utökar körytan genom att öppna upp staden och göra så att folk får mer frihet, sluta klaga för att de lyssnar på spelarnas önskemål.
Bara för att du vill ha Need for Speed Porshe i nyform (Ny grafik men identisk körstil) betyder inte att resten av personerna vill det.

Fel förstått och annat om det mesta..

Men namnröran.. det är vettigt med samma namn om man gör en remake som den filmen ÄR. Dock oftare(?) har de ändå inte helt identiskt namn eller helt annat.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar