Fyra nya screens från GTA 5

Robot
Fyra nya screens från GTA 5

Bilar, helikoptrar och flygplan, det finns många fordon att leka med i GTA 5.

#nyhetstips, #rockstar, #grand-theft-auto-v


Medlem
Fyra nya screens från GTA 5

Ser grymt ut!

Medlem

Men sluta visa screens! Vill så något från spelet i allmänhet.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Fan vad jag vill flyga biplane!!!

Medlem

Wow!

Flygplansbilden är ju helt OTROLIG!

Det är även samma person som är med i alla de fyra bilderna.

Medlem

Hoppas det är snygga harley's och sport motorcyklar!

Medlem

Wow!

Flygplansbilden är ju helt OTROLIG!

Det är även samma person som är med i alla de fyra bilderna.

Medlem

Vilka dåliga skämt du drar i artiklarna hela tiden Sebastian Men ett tack ska du ha för bilderna, ser fräsigt ut


signatur

Game long and prosper

Fan va grymma bilder! Grymmaste är den med helikoptern på natten!

Medlem

Oj oj oj! De har verkligen jobbat ordentligt på naturen och vattnet

Håller med SkullJoke till viss del. Jag gillar bilderna och vill ha fler. Men nu vill jag se en gameplay rulle med nytt material som visar några av de nya förbättringarna eller hur motorn beter sig i rörlig bild.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Javas:

Vilka dåliga skämt du drar i artiklarna hela tiden Sebastian Men ett tack ska du ha för bilderna, ser fräsigt ut

Tack, och varsågod! Jag önskar dig en trevlig fredagskväll, bäste herrn.

Skrivet av booNZXTood:

HAHA ingen som märket att däcken på lastbilen är riktigt konstiga!! Nice men mer bilder längtar som fan till GTA V.

Märkte de nu när du nämnde de, tänkte väl inte på de innan

Medlem

HAHA ingen som märkt att däcken på lastbilen är riktigt konstiga!! Nice med mer bilder längtar som fan till GTA V*

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Javas:

Vilka dåliga skämt du drar i artiklarna hela tiden Sebastian Men ett tack ska du ha för bilderna, ser fräsigt ut

Tack, och varsågod! Jag önskar dig en trevlig fredagskväll, bäste herrn.

Tack detsamma! Det är svårt att inte få en trevlig helg när GW2 snart drar igång så idag är jag go å gla


signatur

Game long and prosper

Medlem

Riktigt nice!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv

Snyggt vatten där på ena bilden. Men fyyy fan vad det kommer hacka.

Inaktiv

Det är inte många spel som är värda att spelas, men detta kommer betas av.

Dock har konsolerna inte utvecklats så vi får räkna med samma taskigheter som tidigare. Inte för att GTA 4 har dålig grafik, men för att vi goda PC-användare kommer få lida för konsolbonnarnas köpfel.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Nu skakar det i byxan igen.

Medlem
ELF
Medlem

Blir till att vänta med köp denna gång hur mycket det än roxar i brallorna.

1. Min LGA775 Quad på 3,4GHz kommer inte palla trycket.
2. Vill kunna spela utan buggar.
3. Det blir billigare om man väntar. (Både spel och datorkomponenter)


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

FY HELVETE! Det reser sig i byxorna GE MIG SPELET NU!

EDIT: Om det jag vart tvungen att leva i en enda spel värld resten av mitt liv klart jag skulle ta GTA V its so beutiful! :heart:

Inaktiv
Skrivet av GurkaN021:

FY HELVETE! Det reser sig i byxorna GE MIG SPELET NU!
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/24175276.jpg

EDIT: Om det jag vart tvungen att leva i en enda spel värld resten av mitt liv klart jag skulle ta GTA V its so beutiful! :heart:

Tror du ska vänta med att säga det där tills vi vet hur pass de har förbättrat trafikens AI. Om den är lika illa som i IV så lär du vara ihjälkörd ganska snabbt Men annars håller jag nästan med dig.

Skulle hellre vilja leva i en fantasy värld. Göra quest, gå upp i level, slakta monster på fritiden, få ihop det med en vacker elf. Och underbar natur. Typ Tamriel skulle duga.

Medlem
Skrivet av booNZXTood:

HAHA ingen som märkt att däcken på lastbilen är riktigt konstiga!! Nice med mer bilder längtar som fan till GTA V*

Inget konstigt med däcken, däremot så är det sjuka cambervinklar. Troligtvis beror detta på att lastbilen lättat från marken över något krön, och hjulen således är i/har varit i luften!

Medlem
Skrivet av Floffe:

Det är inte många spel som är värda att spelas, men detta kommer betas av.

Dock har konsolerna inte utvecklats så vi får räkna med samma taskigheter som tidigare. Inte för att GTA 4 har dålig grafik, men för att vi goda PC-användare kommer få lida för konsolbonnarnas köpfel.

PC är en relik som snart är förbi.

AW8
Medlem

Jag måste ta och göra en jämförelse med Skyrim igen. Bilden med planet, klipp bort planet och du får en bild som skulle kunna vara tagen därifrån.

Fy fan vad glad jag är att vildmark återvänder, detta hade man inte trott efter GTA IV! En stor och detaljerad stad samt en stor vildmark att utforska från ett propellerplan. Rockstar, försena för bövelen inte detta till PC!


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av Floffe:

Det är inte många spel som är värda att spelas, men detta kommer betas av.

Dock har konsolerna inte utvecklats så vi får räkna med samma taskigheter som tidigare. Inte för att GTA 4 har dålig grafik, men för att vi goda PC-användare kommer få lida för konsolbonnarnas köpfel.

PC är en relik som snart är förbi.

Såklart, snart byter de ut alla datorer, tangentbord och rubbet mot någon tvångslåda alla smarta konsumenter vill ha för att spela Mario Kart, Pokémon eller ja alla strategispel och allt som kräver mer än 2 knappar! Ordbehandling m.m. för den delen också.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Kan det vara Staples Center som syns på lasbilsbilden längst bort, skulle inte va fel att kunna titta lite på basket när man ändå spelar

Medlem

Aah lyxsportbilar. Man bara älskar att samla dom. Tyvärr fanns det aldrig tillräckligt med plats för dem i GTA IV. Mer garage nu tack!

Medlem

Herregud jag är så redo för detta spelet så det finns inte. Allt det som var bra med San Andras blandat med GTA 4. Hur kan det inte bli bra? Just det, det kan inte bli dåligt. Som vanligt levererar dom ingenting förutom en delikat ost o skink macka tidigt på morgonen när du är på väg till jobbet.

12
Skriv svar