Är korta Ratchet & Clank: Qforce en vinnare i längden?

Robot
Är korta Ratchet & Clank: Qforce en vinnare i längden?

Trots en kort kampanj lovar Insomniac att Qforce kommer att ha en lång livslängd.

#insomniac-games, #ratchet-clank-qforce, #ratchet-clank-all-4-one


Moderator | Testpilot
Är korta Ratchet & Clank: Qforce en vinnare i längden?

Gillade faktiskt "Ratchet Gladiator" till PS2 tack vare dess MP. Spelade sönder det med mina vänner och det var skit kul.

Sådant mellan båda konsolerna skulle vara coolt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tyvärr så ser det här ut mer som All 4 one än de bra delarna i serien. Jag gillar inte hur de valt att designa Ratchet och fienderna, de ser så barnsliga och fel ut...

Inaktiv

crack in time har bettre grafick och gameplay bettre fienderna ser åt miståne bettre ut qforce ser mer ut såm all 4 one

Medlem
Skrivet av umbreon798:

crack in time har bettre grafick och gameplay bettre fienderna ser åt miståne bettre ut qforce ser mer ut såm all 4 one

Alltså nu hänger inte jag med...


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Medlem

dom senaste ratchet & clank som har kommit till ps3 känns helt enkelt inte som ratchet & clank längre

Skribent
Skrivet av M_R_X5432:

dom senaste ratchet & clank som har kommit till ps3 känns helt enkelt inte som ratchet & clank längre

Hallå broder! Jag håller helt med. I förra nyheten när jag vittrade min besvikelse över de senaste R&C spelen blev det lite livat, härligt att höra att fler tänker som mig.

Ge mig ett spel liknande de första spelen i serien eller ett spel som Tools of Destruction, det är grejer det!

Jag hoppas att det går hem, Ratchet & Clank är en av de spelserier jag håller varmt om hjärtat.

Eftersom spelen släpptes runt Jul varje år så blev detta nästan en tradition för mig. Klädd gran, skinka, Kalle Anka, Ratchet & Clank


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar