F1 2012 – demo ute idag, samt ny trailer

Robot
F1 2012 – demo ute idag, samt ny trailer

Demoversion släppt idag via Xbox Live, kommer till Windows och Playstation 3 i övermorgon.

#f1-2012, #codemasters


Inaktiv
F1 2012 – demo ute idag, samt ny trailer

Åter ett modifierat F1 2010.. tröttsamt.

Medlem

Varför har jag en känsla av det blir biljardbords släta banor??? Snyggt är det men för oss som kör med ratt (fanatec) så är det kul i två min. om det inte är en trovärdig däcksfysik eller bilfysik värd namnet.


signatur

Jäh!

Medlem

Ser fram emot denna upplaga av Formel rätt så stort fan av F1 då man har vuxit upp med det så ska bli givetvis kul att få testa demot. Och gud vad man har saknat demo versioner av spel minns på gamla goda tiden hur kul man hade med demo spel.

Medlem

Öhhhh....
Enligt deras egen lista släpps demot till PC imorgon 11/09/12 !

Medlem

Kan inte se något F1 demo på xbox :E

Medlem
Skrivet av sandah:

Kan inte se något F1 demo på xbox :E

http://community.codemasters.com/t5/Codies-Blog/F1-2012-Demo-...

Medlem

suck, tidsexklusivitet på ett demo nuförtiden också?
Man kan undra om spelmarkanden är den enda där företag INTE vill göra sina kunder nöjda.

Medlem

Enligt Formula1game på twitter släpps pc-demo på steam runt kl 18 våran tid (5 pm uk time)


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Enligt Formula1game på twitter släpps pc-demo på steam runt kl 18 våran tid (5 pm uk time)

Ingen demo ute än :/

Medlem

Fanns inte ute på PSN EU igår men väl på PSN USA (dock 50 kB/sek), körde lite F1 2011 istället, nästan samma sak.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Hammer:

Fanns inte ute på PSN EU igår men väl på PSN USA (dock 50 kB/sek), körde lite F1 2011 istället, nästan samma sak.

Jag kan säga att det är stor skillnad.

Medlem

Någon som vet hur dags demot släpps på PSN EU? Kan nämligen inte hitta det nånstans än..

1
Skriv svar