Europa-datum för Wii U officiellt

Medlem

Det här blir en välförtjänt julklapp till mig själv

Medlem

Lite småroligt, du får Premium-modellen för ca 2500 i USA. Om vi hade haft samma pris hade jag köpt, men blir att vänta till Deluxe går på runt 2000, kommer nog inte dröja så länge.

Medlem

Trevligt att de skickar med en HDMI-kabel, PS3 skröt om otrolig bild men envisades med att enbart skicka med sämsta tänkbara kabel, komposit. När Microsoft lyckades fixa HDMI på Xbox 360 saknade den också HDMI-kabel i standardpaketet.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Lite småroligt, du får Premium-modellen för ca 2500 i USA. Om vi hade haft samma pris hade jag köpt, men blir att vänta till Deluxe går på runt 2000, kommer nog inte dröja så länge.

Lägg på en nolla på dollarpriset för att få det ungefärliga svenska priset, det tillkommer moms bl a.
Exempel: Xbox 360 kostar idag strax under $200 i Usa, kostar runt 1900:- här i Sverige.

Inaktiv

Har hört att det ska komma en pro handkontroll, en vanlig handkontroll till Wii u också, men funkar den isåfall med alla Wii u spel med tanke på allt petande man ser folk göra
för att utföra vissa saker i spelen med tv skärmshandkontrollen ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Redaktör
Skrivet av eddie_m:
Skrivet av Fr0gg0.:

Lite småroligt, du får Premium-modellen för ca 2500 i USA. Om vi hade haft samma pris hade jag köpt, men blir att vänta till Deluxe går på runt 2000, kommer nog inte dröja så länge.

Lägg på en nolla på dollarpriset för att få det ungefärliga svenska priset, det tillkommer moms bl a.
Exempel: Xbox 360 kostar idag strax under $200 i Usa, kostar runt 1900:- här i Sverige.

Det läggs på så kallad sales tax i USA, så de blir dyrare än det ser ut där också. Hur mycket varierar från delstat till delstat, men t.ex. New York och Kalifornien har omkring 7 procent.


signatur
12
Skriv svar