Lysande LittleBigPlanet har blågult blod i ådrorna

Robot
Lysande LittleBigPlanet har blågult blod i ådrorna

Hyllningarna haglar – men kommer någon köpa spelet? LittleBigPlanet till Vita ska göra det Uncharted misslyckades med: få folk att köpa Sonys bärbara. Vi pratar med skåningarna bakom spelet.

#tarsier-studios, #littlebigplanet-ps-vita, #the-chronicles-of-riddick-escape-from-butcher-bay, #world-in-conflict, #media-molecule, #double-eleven


Medlem
Lysande LittleBigPlanet har blågult blod i ådrorna

Krävs mer än plattformsspel för att jag skall bli övertygad.

Vad sägs om ett Elder Scrolls spel? Det funkade ju på N-Gage (Ja jag menar allvar, The Elder Scrolls Travels: Shadowkey är jättekul).


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Något är fel på bilderna, går inte att klicka på dem för att se större bild.
Får att jag inte har behörighet att visa sidan


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Krävs mer än plattformsspel för att jag skall bli övertygad.

Vad sägs om ett Elder Scrolls spel? Det funkade ju på N-Gage (Ja jag menar allvar, The Elder Scrolls Travels: Shadowkey är jättekul).

LBP är ju lite mer än ett traditionellt platforms spel, det är mycket mer än bara springa från vänster till höger, nu vet jag inte hur Vita versionen ser ut men jag var sjukt imponerad över både ettan och tvåan både rent tekniskt och över all innovation de innehöll, känns dock som spelen är lite före sin tid.

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av SID 6.7:

Krävs mer än plattformsspel för att jag skall bli övertygad.

Vad sägs om ett Elder Scrolls spel? Det funkade ju på N-Gage (Ja jag menar allvar, The Elder Scrolls Travels: Shadowkey är jättekul).

LBP är ju lite mer än ett traditionellt platforms spel, det är mycket mer än bara springa från vänster till höger, nu vet jag inte hur Vita versionen ser ut men jag var sjukt imponerad över både ettan och tvåan både rent tekniskt och över all innovation de innehöll, känns dock som spelen är lite före sin tid.

Fick ettan gratis efter hackerhistorien hos Sony och jag vart inte imponerad... Inte en serie som passar mig helt enkelt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Kul med artiklar/intervjuer som dessa. Mer!

Medlem

LBP1 och LBP2 är två av de bästa spelen till PS3. Tror nog LBP Vita blir ett av de bästa spelen till PSV också.

Inaktiv

"Du har inte behörighet att se denna bild." :cry:

Medlem

LBP har man slängt iväg många timmar på!

Känns väl helt underbart att det går bra för oss skåningar eller vad säger ni?

Medlem

Skulle vara sjysst att kunna se bilderna med...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

LBP är ju skoj o allt till ps3an.. men väldigt mycke skitbanor så om dom har satsat på längre "story" i detta kanske det lockar mer än om det är exakt samma spel, med bana efter bana av rollercoaster-kopior eller race-banor.


signatur
Medlem
Skrivet av Snöppen:

LBP är ju skoj o allt till ps3an.. men väldigt mycke skitbanor så om dom har satsat på längre "story" i detta kanske det lockar mer än om det är exakt samma spel, med bana efter bana av rollercoaster-kopior eller race-banor.

Finns otroligt många kvalite community banor i LBP2 som inte är det genrena du skriver. Bara ta en titt på MM picks så ser man bara kvalite banor och flera av dem som slår story banorna.

Skribent
Skrivet av Snöppen:

LBP är ju skoj o allt till ps3an.. men väldigt mycke skitbanor så om dom har satsat på längre "story" i detta kanske det lockar mer än om det är exakt samma spel, med bana efter bana av rollercoaster-kopior eller race-banor.

Tveksamt om det är längre story, enligt FZ är ju en av de dåliga sakerna med spelet just "underbart men kort äventyr"

recension

Medlem

vitan är för dyr. hade den kostat 1000kr hade det blivit köp direkt !

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Krävs mer än plattformsspel för att jag skall bli övertygad.

Vad sägs om ett Elder Scrolls spel? Det funkade ju på N-Gage (Ja jag menar allvar, The Elder Scrolls Travels: Shadowkey är jättekul).

LEGO spelen verkar passa dig.

1
Skriv svar